Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

route 66 autohuur

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: route 66 autohuur

Bericht door markro »

stijnec schreef:Dan mijn (denk ik ) laatste vraag, welk type auto raden jullie ons aan? We zijn met zn 2en en gaan er ca 3 weken vrij intensief gebruik van maken.
Wij reizen ook altijd met z'n tweeën. Of met een full-size, of met een suv.
Normaal gesproken is een full-size goedkoper in huurprijs en benzinegebruik, dan een suv.
Als je een full-size huurt, neem er dan één met 4 deuren. Is wel zo makkelijk voor het wegleggen en pakken van bagage, kleding, fototas, e.d. Doorgaans hebben deze auto's al wel een cruisecontrole, maar let daar op, want dat is erg makkelijk tijdens het rijden van de lange afstanden.
Bij een suv zit je hoger en daardoor heb je meer zicht om je heen. Is erg aantrekkelijk.
Neem in ieder geval een ruime auto, want je woont er heel wat uren in en dan is een stuk comfort erg belangrijk.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

ned in MO schreef:Ik woon aan Route 66 Vlakbij Springfield MO.
Roland komt geloof ik al een bakkie leut halen. Stiin is natuurlijk ook van harte welkom :mrgreen:
Ja, lijkt me erg leuk bij je langs te gaan. Binnenkort zal ik wel even contact met je opnemen wanneer je op me kunt rekenen. :D

Ik ben eerlijk gezegd nog helemaal niet bezig geweest met Route 66 zelf. Eigenlijk voel ik er wel voor om gewoon niets te plannen op dat hele stuk en per dag te zien waar ik terecht kom.

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
stijnec
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 19

Bericht door stijnec »

ik wilde ook zoiets doen. Kun je er wel zeker van zijn dat je in Augustus dan elke nacht een slaapplaats vindt voor een redelijke prijs?
Afbeelding
stijnec
Amerikafan

Bericht door stijnec »

zit nu te kijken naar een midsize suv. Met welke auto die we hier in NL kennen kun je dat vergelijken?
Afbeelding
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

stijnec schreef:zit nu te kijken naar een midsize suv. Met welke auto die we hier in NL kennen kun je dat vergelijken?
Volgens mij een Toyota RAV4. Deze auto krijg je ook nog wel eens mee in Amerika.

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Kia Sportage, hyundai Santa fe, Honda CRV etc
Denise9
Amerika-ontdekker

Bericht door Denise9 »

Wij hebben afgelopen jaar september/oktober ook de route 66 gereden. Geweldige ervaring! Wij hadden ook bij National een full-size auto gehuurd. Je mag bij national dan zelf je auto uitzoken binnen de klasse die je huurt (tenminste op O'hare airport). Prima geregeld! Wij hadden een Dodge Charger en dat is gewoon prima, we hebben erg veel gereden maar het was een prima wagen. Wij betaalde 199 USD drop-off fee maar dat is het zeker waard!!

Groetjes,
Denise
2008 Route66 2009 Las Vegas 2009 Miami & Keys 2011 Orlando 2012 NYC & Roadtrip Oostkust 2014 Orlando 2015 Camperreis Westkust 2015 NYC
stijnec
Amerikafan

Bericht door stijnec »

bedankt voor alle reacties!
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht