men vriendin en ik zouden graag door Amerika trekken maar weten ni zo goed wat allemaal te bezichten aangezien het onze eerste keer zal zijn.
we hebben bij jetair een reis laten opmaken van New York naar LA. Reistijd zou ong 23 dagen zijn maar als ik de reacties van men collega's op het werk hoor gaat 23 dagen toch heel crap zijn.
dit zou ons reisschema zijn:
Dag 1 - 3 New York
Dag 3 - 5: Washington
Dag 5 - 6:Gettysburg
Dag 6 - 7:Niagara falls
Dag 7 - 9:Toronto
Dag 9 - 10:Aan Harbor
Dag 10- 12:Chicago
Dag 12 - 13:Saint Louis
Dag 13 - 14:Springfield
Dag 14 - 15:Oklahoma City
Dag 15 - 16:Amarillo
Dag 16 - 18:Albuquerque
Dag 18 - 19:Holbrook
Dag 19 - 20:Grand Canyon
Dag 21 - 23:Las Vegas
Dag 23 - 26:Santa Monica
Het lijkt me een hele toffe route alhoewel ik denk dat we dan enorm veel in de auto zullen moeten zitten.
Het stoort ons niet echt maar continu op de baan prefeer ik ook niet. Daar ga ik later misschien te veel spijt van hebben. en is er tussen springfield and Grand canyon genoeg te zien? Ik moet er wel bijvertellen dat we wel eens een national park willen bezoeken maar dat we niet geen hiken voor x aantal dagen
We zullen wel ergens in de maanden juli/aug moeten gaan omdat mijn vriendin in het onderwijs werkt.
Steden die we zeker willen gedaan hebben zijn NY, chigaco, DC, Las Vegas en ook nog de niagara falls. Dus ik dacht misschien in niagara falls te starten en af te zakken naar NY en naar Washington DC en zo eventueel nar Florida. Dan daar een binnenlandse vlucht te pakken naar LA en zo eventueel naar San Fransisco. Ik weet niet of dit beter te doen is in 23-25 dagen? Zijn de binnenlandse vluchten eigenlijk duur?
pffft zoveel te doen op zo een korte periode. het is om gefrustreerd te worden
ik bedank jullie alvast voor de reacties.
groeten;
Tim