Geweldig Robert Jan!MattRob schreef:YES ! Geboekt, prijs was nog lager toen ik weer belde ... In de EUR 577 zat ook annuleringsverzekering, dus het is nu EUR 558 pp. Ik vind het nog steeds ongelooflijk .... 'Helaas' dan wel vanaf Brussel (vind Amsterdam toch net iets gunstiger aan te rijden) en 'helaas' met United, waar ik geen status heb, maar ik hoor alleen maar goede verhalen van iedereen over United, dus dat komt vast goed. Ik ga nog even proberen mijn status te 'upgraden' bij United, wie weet of het lukt!

Je kunt bij United Airlines aan de balie een verzoek indienen voor een upgrade naar de Economy Plus klasse. Tegenwoordig betaal je daar in de regel wel voor. Zo'n EUR 70 p.p. voor Amsterdam - Washington (of Chicago). Vanaf Brussel zal dat niet veel anders zijn. Voorheen kreeg ik nog wel eens gratis zo'n upgrade. Je kunt ook kiezen voor Economy Plus Acces waarbij je een jaar lang met 2 personen in de Economy Plus klasse kan vliegen. Kost wel USD 349 (en dat keer 2 omdat jullie met z'n vieren gaan). Voordeel is dan wel dat het voor alle vluchten geldt.
Heb je al Mileage Plus nummers voor jullie vieren aangevraagd?
Roland