Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Dagtrips vanuit Madison, Wisconsin

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Plaats reactie
Rover
Amerikafan

Dagtrips vanuit Madison, Wisconsin

Bericht door Rover »

Hallo,

vanaf 23-12 t/m 6-1 ben ik in Madison, Wisconsin. Mijn vriendin leeft daar nu voor 3 maanden. In de tijd dat ik daar zit heeft ze aantal dagen vrij, maar moet ook gewoon vaak werken. Ik ben dus van plan een aantal dagtrips te maken.

Heeft iemand tips? Het moet wel binnen een dag te bezoeken zijn. Natuurlijk vraag ik ook mijn vriendin en haar collegae daar, maar ben vooral benieuwd naar tips van mensen hier... Chicago gaan we een weekend heen. Ook tips voor Chicago zijn welkom.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Re: Dagtrips vanuit Madison, Wisconsin

Bericht door Petra/VS »

Milwaukee is leuk, daar kun je de Miller brouwerij bezoeken. Ook de Wisconsin Dells zijn mooi. Het natuurgebied althans, hoewel ik niet weet hoe het er in de winter is. Het stadje is erg toeristisch en er staan allemaal hotels met binnenwaterparken.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Rover
Amerikafan

Bericht door Rover »

Ok dank voor je antwoord, heb ik zeker wel wat aan.

Volgende vraag:

Is Red Wing, MN de moeite waard? Dit is een historisch stadje, het lijkt me wel wat.

Het is wel meer dan 4 uur rijden, dus we zouden er moeten overnachten.
Ta2 Gerrit
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Ta2 Gerrit »

Als je dan toch in Milwaukee bent (leuke stad overigens) zou je de brouwerij kunnen combineren met het onlangs geopende Harley Davidson museum. Of een HD fabriekstour, ook leuk.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF
Afbeelding
2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Onze zoon is ook net vertrokken naar Madison(althans over een kwartier gaat zijn vliegtuig). Hij heeft er een jaar highschool gedaan en gaat nu zijn "familie" (dus een van mijn beste en oudste vriendinnen bezoeken), Hij is er tot 2 januari. Wij vinden het "capitol" van Madison ook leuk. Qua winkels vind ik het niet echt bijzonder maar er zijn ook een paar Malls. Veel plezier
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer