Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
verschepen vauit US naar nederland
verschepen vauit US naar nederland
Goedendag.
Ik wilde vragen of er iemand ervaring heeft met het verschepen van auto' of boten vanuit US naar Nederland? Ik wil graag een boot aanschaffen in florida en laten verschepen naar Nederland. Weet iemand hoe ik evt rederijen kan benaderen?
ik hoop dat iemand mij kan helpen.
gr michel
Ik wilde vragen of er iemand ervaring heeft met het verschepen van auto' of boten vanuit US naar Nederland? Ik wil graag een boot aanschaffen in florida en laten verschepen naar Nederland. Weet iemand hoe ik evt rederijen kan benaderen?
gr michel
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: verschepen vauit US naar nederland
Hoi Michel,
Allereerst welkom op dit forum. We zouden het leuk vinden als je je als nieuw lid even voorstelt in het voorstel topic.
Met jouw vraag over het verschepen van auto's/boten naar Nederland, zou je even contact op kunnen nemen met Hans (TexasBoy op dit forum) via een pbtje. Hij heeft een bedrijf wat zich daarmee bezig houdt.
Gr. Marjan
Allereerst welkom op dit forum. We zouden het leuk vinden als je je als nieuw lid even voorstelt in het voorstel topic.
Met jouw vraag over het verschepen van auto's/boten naar Nederland, zou je even contact op kunnen nemen met Hans (TexasBoy op dit forum) via een pbtje. Hij heeft een bedrijf wat zich daarmee bezig houdt.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kan nu ook auto's en boten etc versturen.
heb pm verstuurd
heb pm verstuurd
-
jan van dam
- Amerika-newbie
hallo hier even een berich van jan van dam ik heb wel eeen adres voor je die regelen alles voor je de invoer en transport voor een zeer goede prijs hier bij de naam en telefoonnummer vn doane agent in drachten tel 0512 586904ned in MO schreef:Kan nu ook auto's en boten etc versturen.
heb pm verstuurd
-
jan van dam
- Amerika-newbie
michel heb zelf nog een boot in florida staan en uit besteed aan vn doane agent kijk maar even op internet hierbij het nummer van hun 0512 586904 ze regelen alles invoer en transport succes jan van dammieswies schreef:Goedendag.
gr michel
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Jan van dam transport BV? Post is ook al een jaar oud BTW
ned in MO schreef:Kan nu ook auto's en boten etc versturen.
heb pm verstuurd
Kan dat dan met DHL
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zelfs dat kan met DHL denk ik maar daar zijn ze veel te duur voor. Voor dat soort vracht (pallets, containers etc )heb ik een ander bedrijf dat dit voor mij doet.
-
Speakingtongues
- Amerikakenner
Wij van Oyola Luiijf Inc kunnen verschepingen regelen van boten, auto's en motoren vanaf verschillende havens in de USA. We kunnen ook een auto of boot laten keuren voor je. We zitten vlakbij Fort Lauderdale, wat de grootste jachthaven heeft van de VS. Veel mensen kopen de laatste maanden boten die in beslag zijn genomen door de bank o fdoor een credit maatschappij omdat mensen hun betaal verplichtingen niet na kunnen komen. We hebben verschillende contacten om aan boten te komen en zeker om ze te transporteren naar Jacksonville naar dan naar Amsterdam of Zeebrugge. We doen het al meer dan 4 jaar !
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 8301 Weergaves
-
Laatste bericht door dutch_in_seattle
-
- 4 Reacties