Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kraamzorg

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
Mieke1970
Amerika-newbie

Kraamzorg

Bericht door Mieke1970 »

Een 2 tal jaar geleden heb ik gereageerd op een oproep van een Nederlands gezin dat in Engeland woonde. Ze zochten een gediplomeerde kraamverzorgende die voor de periode van 8 dagen de verzorging op zich wilde nemen. Via een organisatie in Nederland is dit ook te realiseren maar erg prijzig.Dus zochten zij naar alternatieven. Ik ben daar 8 dagen geweest en het was een geweldige ervaring. Keihard gewerkt en liet het gezin goed en gelukkig achter. Nu na 2 jaar begint het toch weer te kriebelen en zou het graag nog eens meemaken. Maar…waar begin ik? Waar zoek ik? Zijn er hier misschien mensen die weten welke wegen ik moet bewandelen. Het werd toen min of meer in mijn schoot geworpen maar ik vrees dat het geen tweede keer gaat gebeuren. Ben heel benieuwd naar reacties.

Groeten, Mieke
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Mieke, hebben jullie in Nederland geen vereniging van Nederlanders in het buitenland?
In België hebben we 'Vlamingen in de Wereld', en daar kan je dus 'zoekertjes' op plaatsen, bijvoorbeeld als je een Nederlandstalige au-pair zoekt voor in Zwitserland (ik noem maar wat). Daar zou jou vraag natuurlijk ook op kunnen passen.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
zaandra
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door zaandra »

Hi Mieke,

Ik weet niet of je iets aan deze site hebt maar hier kan je jezelf inschrijven en kandidaat stellen als nanny,babysit,etc....
Er zijn ook een aantal fora over expats over de hele wereld en die hebben meestal ook wel een topic ivm kinderopvang of hulp bij de eerste weken na bevalling,etc.

http://www.4familycare.com/login.php

Succes met je zoektocht!

Groetjes,San
Life in the Sunshine State http://www.fliflaflo.blogspot.com
Mieke1970
Amerika-newbie

Bericht door Mieke1970 »

heel erg bedankt voor de tips. Ik ga eens kijken op de site!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer