Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

routeplanner

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
vls
Amerika-ontdekker

routeplanner

Bericht door vls »

Ik heb reeds verschillende routeplanners gevonden op het internet, o.a. Rand Mc Nalley.
Kan iemand mij zeggen waar ik een routeplanner kan vinden waar ik zelf kan aanwijzen welke weg ik wil nemen.
Bvb ik wil van LA naar San Diego via de Pacific Coast Hwy n° 1, maar Rand Mc Nalley geeft mij telkens een andere weg (73)
Alvast bedankt !
Sammy
Amerika-ontdekker

Bericht door Sammy »

Ik heb niet direct een antwoord, maar wat vaak wil helpen is om dan in je route een plaats op te nemen die vlak bij de highway ligt die je wil nemen. Ik heb bv. Big Sur opgenomen in mijn route, om de highway 1 (naar SF) te krijgen vanaf San Simeon.
EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door EvdB »

het handigste is te doen wat Sammy schrijft. Als je bij rand mc nally als stop een of meer plaatsen invult waar je langs wilt komen geeft hij de route die jij zoekt. prima planner.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer