Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vermontgirl

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Vermontgirl

Bericht door hekkie »

Vrijdag heb ik op een bruiloft van een nichtje kennisgemaakt met de Amerikaanse vriendin van mijn neefje.
We hebben een hele poos staan te praten en ze vertelde dat ze woonde in Vermont in Charlotte, een 100 meter van het Champlain Lake.
Ze is 24 jaar en heet Brigit (ik weet niet of ik het goed schrijf) en is bij de Amerikaanse Army en momenteel in Duitsland gelegerd.
De 2 geliefden waren net een dag tevoren uit Vermont gekomen na een korte vakantie van 2 weken. Mijn neefje was helemaal lyrisch over dit stukje Amerika. Zo peacefull en quiet en relaxed alles.
Er schijnen daar veel Hollanders te wonen en velen kennen elkaar dan ook. Ook hij heeft met div. Nederlanders daar kennisgemaakt.

Mijn vraag aan Vermontgirl (Mieke). Ken jij misschien dit meisje ook? Nou ligt Burlington niet echt vlakbij Charlotte, maar je weet maar nooit. Soms is de wereld klein.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
VermontGirl
Amerikafan

Bericht door VermontGirl »

Hoi Marjan,

Nee dat meisje ken ik niet. Het zou inderdaad gekund hebben aangezien ze ongeveer wel dezelfde leeftijd heeft als ik. Ik ken niet zo veel mensen buiten Burlington want de meeste mensen waarmee ik werk wonen allemaal in de buurt van de universiteit.
Charlotte is niet zo ver van Burlington (half uurtje rijden) en wat ik er van heb gezien is het inderdaad erg mooi.

Er zitten hier inderdaad wel een aantal NL-ers die ik ken. Maar de meeste zijn allemaal ouder dan ik. En de jongere NL-ers zijn hier meestal maar voor 6 maanden dus dat is wel jammer.

En is er een kans dat je neefje en Brigit weer terug komen naar Vermont nadat ze klaar is in Duitsland? Dan kunnen we misschien een keertje lunchen ofzo. Is altijd leuk om tijd met NL-ers door te brengen hier.

Mieke
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer