Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
officiële vertaling van documenten
officiële vertaling van documenten
Hallo,
ik heb vertalingen nodig (Nederlands -> Engels) van bepaalde documenten (onder andere verzekeringspapieren).
Hoe kan je dat het beste laten doen? Is dat bij een "beëdigde vertaler", of hoe heet zo iemand? Hoe lang duurt dat? En wat kost het?
Bedankt voor alle suggesties,
vriendelijke groeten,
Kevin.
(ter informatie : ik woon in België.)
ik heb vertalingen nodig (Nederlands -> Engels) van bepaalde documenten (onder andere verzekeringspapieren).
Hoe kan je dat het beste laten doen? Is dat bij een "beëdigde vertaler", of hoe heet zo iemand? Hoe lang duurt dat? En wat kost het?
Bedankt voor alle suggesties,
vriendelijke groeten,
Kevin.
(ter informatie : ik woon in België.)
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: officiële vertaling van documenten
Kevin, voor een ambassade bestemde documenten moeten beëdigd vertaald worden. Voor het overige hangt het er een beetje van af, dat kan je best even navragen bij diegene die om deze documenten verzoekt.
Neem contact op met vertaalbureau's, en informeer indien nodig of ze een beëdigd vertaler hebben.
Prijzen variëren heel sterk: sommigen rekenen per document, anderen per regel,... Dus doe de moeite om effe rond te bellen.
Pas afgestudeerden zijn dikwijls niet al te duur, en aangezien dit niet echt supermoeilijke documenten zijn, kunnen zij het even goed.
Kastelke,
ook uit België
Neem contact op met vertaalbureau's, en informeer indien nodig of ze een beëdigd vertaler hebben.
Prijzen variëren heel sterk: sommigen rekenen per document, anderen per regel,... Dus doe de moeite om effe rond te bellen.
Pas afgestudeerden zijn dikwijls niet al te duur, en aangezien dit niet echt supermoeilijke documenten zijn, kunnen zij het even goed.
Kastelke,
ook uit België
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 3105 Weergaves
-
Laatste bericht door Piebee
-