In Nederland gebruikten we dat spul ook al en ik had 1 vriendin die beweerde dat ik op die manier z'n weerstand om zeep hielp. Kinderen moeten af en toe goed ziek zijn want dat is nodig om echt serieuze ziektes aan te kunnen. Die Amerikaanse rotzooi onderdrukt alles en daarom zijn Amerikanen zo kwetsbaar voor ziektes.
Nu zit ik hier zelf beroerd te zijn en bedacht me net hoeveel makkelijker het is om een verkoudheid door te komen met die Amerikaanse rotzooi
Met kleine kinderen kan je nou eenmaal niet lekker de hele dag in bed kruipen dus is het echt een uitkomst om dingen zoals Tylenol, Contac, Sudafed enz te kunnen slikken. Voel me nog steeds een vaatdoek maar kom tenminste de dag door en kan ademen.
Da''s vooral 's nachts erg prettig want manlief heeft al beloofd op de bank te gaan slapen als ik het waag om een ui in de slaapkamer te leggen (werd hem aangeraden door een Nederlandse huisarts).
Waarom zijn zo veel Nederlanders toch zo panisch voor Amerikaanse otc medicijnen? Ja sommige Amerikanen draven compleet door en slikken dag en nacht pillen voor elk klein ongemakje maar dat soort mensen heb je in Nederland ook.
En tuurlijk zijn dit soort medicijnen niet compleet onschadelijk maar dat is paracetamol ook niet.
Op dit soort dagen ben ik toch blij dat ik m'n geflipte Texaan heb ontmoet en dat hij me overtuigd heeft om Contac te proberen. Maar hij is weer blij dat ik hem heb overtuigd om homeopatische middeltjes zoals Echina Force te proberen