Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ook weer geboekt

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Ook weer geboekt

Bericht door pyca »

Ook weer geboekt :dance:
Het was al m'n ticker te zien, wij konden het niet laten en hebben aflopen dinsdag weer tickets gekocht.(direct bij Swiss) Ik wilde niet meer wachten op eventueel betere tarieven omdat ik me afvraag of het veel goedkoper kan in het hoogseizoen.
(€ 2700 3 volw + 1 kind)
We hebben hardstikke goede vluchttijden - vind ik zelf - we vertrekken 's morgens om 07.00 van Schiphol en met een overstap in Zurich landen we om 12.35 uur lokale tijd in New YorK (JFK) en 4 wkn later vertrekken we uit Miami om 19.50 en zullen de volgende dag om 14.05 op Schiphol arriveren.(weer overstap in ZRH)

Tussen New York en Miami in zullen we in ieder geval Washington en het Amishgebied bezoek, waarschijnlijk ook de Niagara Falls en misschien brengen we een bezoek aan kennissen in Columbus OH. De complete route moet nog helemaal uitgewerkt worden, dat wordt veel lezen/oriënteren de komende tijd. Alle tips zijn welkom :D
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Re: Ook weer geboekt

Bericht door Petra/VS »

Hartstikke leuk, Carin! Zit het erin, dat we dan een koffie kunnen gaan drinken bij Starbucks hier in de buurt (of ik ben ook altijd bereid rond te leiden :)).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Dat lijkt me heel gezellig, tzt pb-en we hier over ok?
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Wat leuk Carin dat jullie nu ook geboekt hebben. Een heel prettig gevoel als de tickets geregeld zijn, vind ik zelf. Nu kunnen de voorbereidingen pas goed beginnen.

Jullie gaan nu een heel andere kant begrijp ik. Ook in het Oosten is het prachtig, alleen heel anders en dat heeft ook z'n charme om de andere kant verder te leren kennen. Aan Petra heb je een uitstekende gids, heb ik zelf mogen ondervinden..... :wink:

Ik ben heel benieuwd hoe jullie de reis in gaan vullen, maar zulen we tijdens de meeting ook nog uitgebreid met elkaar over kunnen babbelen. Ik wil van jou ook graag het e.e.a. weten. Zoals je weet volg ik jullie altijd.

Veel plezier met de voorbereidingen!

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Goede prijs lijkt me, onwaarschijnlijk dat je die nog goedkoper gaat krijgen ! En interessante route, ik ga je planning zeker in de gaten houden :wink: !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Mooi Carin dat je ook weer geboekt hebt. Geeft altijd een fijn gevoel! :D

Ticketprijs is helemaal niet gek voor 4 personen. Komt uit op EUR 675 p.p. (incl. kind). Via Schiphol kwam ik in juni nog duurder uit (EUR 717 bij United Airlines, de goedkoopste voor mijn trip, uiteindelijk kon ik het anders regelen :wink: ).

Ben je vaker in het gebied geweest waar je nu heen gaat? In 2003 heb ik een reis langs de oostkust gemaakt (in grote lijnen: Washington DC - Florida - Atlanta - Niagara Falls - Boston - New York - Washington DC). Misschien doe je nog ideeën op van mijn Reisverslag 2003?

Succes met de planning en houd ons op de hoogte.

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Leuk dat jullie geboekt hebben. Heel veel plezier met de voorbereidingen!!! :D
Mickey99
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Mickey99 »

Heerlijk vooruitzicht zeg!

Ik ben ook benieuwd naar jullie route en ga dit draadje volgen ;) Ik wens jullie héél véél plezier met alle voorbereidingen!
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015
New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009
Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014

Afbeelding
Karinita
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Karinita »

Ook al geboekt! Lekker hoor. En naar een heel ander gebied dan vorig jaar.
We zullen elkaar deze keer niet tegenkomen ;)
Veel plezier met het plannen van de route! Het lijkt me een heel mooi gebied dat bij mij ook nog op het verlanglijstje staat.

Karin
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

Leuk Carin, een hele andere kant met natuurlijk erg veel nieus.

Swiss vonden wij een fijne maatschappij om mee te vliegen, maar eerlijk gezegd zijn wij niet zoveel gewend.

Heb je dit rechtstreeks geboekt bij Swiss?
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Heerlijk dat jullie weer geboekt hebben! Ik ben benieuwd hoe jullie het Oosten gaan ervaren.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer