Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Meeting 2008 Belgie?

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Plaats reactie
jmvdc
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Meeting 2008 Belgie?

Bericht door jmvdc »

K vroeg het me vorig jaar ook al af, maar zou er zoiets in Belgie ook georganiseerd kunnen worden. En zo ja, met/zonder hulp/goedkeuring van de "bazen" van het forum

k Heb geen idee of er belgjes (en/of nederlanders aan de grens)hiervoor geïntresseerd zouden zijn. Wij alvast wel, dat zijn er al 2
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Meeting 2008 Belgie?

Bericht door nieuwenoord »

Ik denk dat iedereen vrij is om een meeting te organiseren. Of je het dan "De Alles Amerika Meeting" kan noemen? Tja, waarom niet?

Maar mijn vraag is dan wel: waarom? De organisatie van de meeting heeft er al elk jaar rekening mee gehouden de bestaande meeting centraal voor Nederland én België te organiseren. Mijn routeplanner geeft bijvoorbeeld van Deurne naar Beesd een rij-afstand van een uur. Ik weet dat er veel Nederlandse forumleden zijn die verder moeten rijden. Heerenveen, Assen, de Limburgers, Biggekerke, allemaal dik anderhalf uur tot zelfs dik twee uur rijden en de meesten komen elk jaar weer.

Het is juist zo leuk om allemaal gezamenlijk een keer bij elkaar te komen, er zijn regelmatig kleinere meetings die mensen spontaan organiseren, geen enkel probleem, maar waarom komen jullie niet gewoon naar Beesd? Er zijn al meer Belgische aanmeldingen hoor, gezellig!

Nog even over het verschil tussen de mini-meetings en de 'grote' meeting: voor zover ik kan zien, is er bij de mini-meetings wel sprake van gezellig met elkaar eten, drinken en kletsen, net als bij de grote meeting. Het grote verschil zit er in dat voor de grote meeting zaalruimte wordt gereserveerd waar ook voldoende ruimte is voor het neerzetten van een boekenhoek, ruimte om films te draaien én dat de zaal exclusief voor de Alles Amerika-leden gereserveerd is.
jmvdc
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jmvdc »

Eigenlijk heb je wel gelijk, een uurtje rijden is zeker niet overdreven en hoe meer zielen hoe meer vreugde.

Spijtig genoeg moet de echtgenoot werken. Hopelijk komt de dag volgend jaar beter uit.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Dit voorjaar hebben we ook al een (mini)meeting gehad in Belgie kijk hier voor de info en het verslag van die meeting.
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... chuckwagon
Dat was heel gezellig dus een vervolg zal er zeker wel komen.

Je kan/mag zoiets een mini meeting noemen maar geen AllesAmerikameeting die term is voorbehouden aan de officële meeting die 1 X per jaar wordt gehouden en (voor een deel) onder de verantwoording van de forumbeheerder valt.

Kleinere meetings worden eigenlijk het hele jaar door wel gehouden/opgezet, iets wat meestal door 1 of 2 personen wordt gedaan die het leuk vinden om ergens te gaan eten of koffiedrinken met een groep, deze minimeetings worden wel toegejuicht maar niet georganiseerd door het OT van de grote AllesAmerikameeting.
jos58

Bericht door jos58 »

De BAZEN hebben gesproken :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
michael66
Amerikakenner

Bericht door michael66 »

jos58 schreef:De BAZEN hebben gesproken :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Maar ...... jij bent toch de baas, .... tenminste .... in je eigen auto ..... toch? :twisted:
jos58

Bericht door jos58 »

Wacht maar af Michael totdat je de echte baas ontmoet en dat duurt geloof ik niet meer zolang. :lol:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer