Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke route van Lillooet naar Clearwater (Canada)?
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Welke route van Lillooet naar Clearwater (Canada)?
Ik ben bezig met het uitwerken van onze reis in september naar de Pacific Northwest en ik heb een vraagje over de route van Lillooet naar Clearwater. De meesten leggen die route af via Cache Creek en Kamloops (highway 99 - 97 - 5), maar ik lees op een enkele plek dat de route via 100 Mile House mooier is (higway 99 - 97 - 24). De route via Cache Creek en Kamloops is ook niet sneller volgens S+T, de andere route scheelt een half uur.
Wie kent de route via 100 Mile House?
Wie weet welke route mooier is?
Wie kent de route via 100 Mile House?
Wie weet welke route mooier is?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Re: Welke route van Lillooet naar Clearwater (Canada)?
Ik ken deze route (nog) niet. Maar volgens deze link heeft de Pine Beetle daar al aardig huisgehouden. Ben bang dat je daar vele dode bossen zult aantreffen.
http://mpb.cfs.nrcan.gc.ca/map_e.html
http://mpb.cfs.nrcan.gc.ca/map_e.html
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
wij hebben via Cache Creek en Kamloops gereden en ik vond het gedeelte tot Kamllops niet veel aan (boring) daarna werd het mooier. Maar ik heb begrepen dat de route via 100 miles erg hobbelig en langzaam is. en ik vermoed net zo saai maar dat is maar een idee.
Marjon
Marjon
Grappig ik vind het heel gaaf... Het is er heet en geeft het gevoel dat je in het ZW van Amerika bent.vana schreef:wij hebben via Cache Creek en Kamloops gereden en ik vond het gedeelte tot Kamllops niet veel aan (boring) daarna werd het mooier. Maar ik heb begrepen dat de route via 100 miles erg hobbelig en langzaam is. en ik vermoed net zo saai maar dat is maar een idee.
Marjon
Wij overnachten altijd op Juniper Beach campground. Waar je ook geweldig kunt pichnicken en zwemmen in de Thompson River.
Vrolijke groetjes,
Go T@bbing!!!!
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedankt voor jullie reacties! We zullen de keuze voor de route maar bewaren tot het laatste moment. Voor nu gaan we maar uit van de route via Kamloops, maar dat kan dus nog wijzigen.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
-
RoyBergen
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik vond de routen vanaf vancouver noordwaarts erg mooi, ik geloof dat je dan voorbij het 100 miles komt enzv...ik moet het opzoeken om het zeker te weten, die pinebeetle heeft inderdaad een beetje huisgehouden, maar t meest op het eerste deel, er zijn dan stukken bos bruin, maar het is niet zo bruin als je zou vermoeden, er zijn ook bomen die niet aangetast zijn. Ik vond het een erg mooie en rustige route, maar wij overnachten in de buurt van duck lake , en deden de rest naar jasper toe de dag erna, waar je trouwens ook mount robson heel mooi ziet liggen.....
Ik heb er wel foto's van, dat kan ik eventueel emailen....
whistelr is natuurlijk heel veel wegarbeid, maar t heeft ons niet opgehouden....
vancouver is echt een hele leuke stad, vergeet niet gastown, en ze hebben zo'n hop on hop off trolley, een twee dagen kaart daar en je komt echt overal.....
Als je geintresseerd ben kan ik mn verslag van de pacific northtwest en canada emailen zo gauw het af is (wordt aan gewerkt) We zijn daar geweest van 23 juni tot 23 juli
groeten Roy
whistelr is natuurlijk heel veel wegarbeid, maar t heeft ons niet opgehouden....
vancouver is echt een hele leuke stad, vergeet niet gastown, en ze hebben zo'n hop on hop off trolley, een twee dagen kaart daar en je komt echt overal.....
Als je geintresseerd ben kan ik mn verslag van de pacific northtwest en canada emailen zo gauw het af is (wordt aan gewerkt) We zijn daar geweest van 23 juni tot 23 juli
groeten Roy
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb je een pb-tje gestuurd!RoyBergen schreef:Ik vond de routen vanaf vancouver noordwaarts erg mooi, ik geloof dat je dan voorbij het 100 miles komt enzv...ik moet het opzoeken om het zeker te weten, die pinebeetle heeft inderdaad een beetje huisgehouden, maar t meest op het eerste deel, er zijn dan stukken bos bruin, maar het is niet zo bruin als je zou vermoeden, er zijn ook bomen die niet aangetast zijn. Ik vond het een erg mooie en rustige route, maar wij overnachten in de buurt van duck lake , en deden de rest naar jasper toe de dag erna, waar je trouwens ook mount robson heel mooi ziet liggen.....
groeten Roy
Winston Churchill
Winston Churchill
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 4950 Weergaves
-
Laatste bericht door harryh
-
- 1 Reacties