Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alamo verzekering

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
ndekker
Amerikakenner
Contacteer:

Re: Alamo verzekering

Bericht door ndekker »

hondake schreef: Of even off road rijden en net over die scherpe steen, kan je een band gaan regelen :D
off the road rijden ben je nooit voor verzekerd. dan is alle schade voor jezelf.
can't wait to travel again.....
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Ik heb even nagekeken en kom tot de conclusie dat bij de verschillende maatschappijen CDW NIET dekt : sleutelverlies,slepen, ruitbreuk,bandenpech.
Bij Alamo kan je daar dus die road service voor extra nemen. Bij Hertz bv zit dit ook niet in de CDW en kan je een extra pakket kopen.
Groetjes,
Carine
hondake0
Amerika-ontdekker

Bericht door hondake0 »

ndekker schreef:
hondake schreef: Of even off road rijden en net over die scherpe steen, kan je een band gaan regelen :D
off the road rijden ben je nooit voor verzekerd. dan is alle schade voor jezelf.
"even" off road schreef ik al, en er zal altijd iets zijn waar je niet voor verzekerd bent
:banghead:
Maar ik ben een pech chauffeur hoor, 2 lekke banden in een week is ook al gebeurd (zelfde band met dank aan de garage)
Of een eend die te traag opsteeg en tegen de vooruit vloog, die werd gelanceerd en liet de ruit ook gebroken achter
En voor de echt leuke reacties ,ik ben een hollander maar woon in belgie :dance:
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Wij hebben de Roadservice ook niet genomen. Eerlijk gezegd wisten wij niet eens wat het inhield :oops: en dachten dat het wel weer zo'n overbodige verzekering zou zijn.
Geen problemen gehad verder, ook niet vwb het proberen aansmeren van deze verzekering.
robinscoot
Amerika-newbie

Bericht door robinscoot »

dus als ik het goed begrijp, is het wel beter als ik die service er wel bij doe.voor die +/- 110 dollar ben ik wel gedekt. Want wat rekenen ze voor een kapotte ruit of het ophalen van de auto en andere reparaties?? Ik denk wel dat je als toerist getild word met dat soort dingen, en dan wil ik gewoon zekerheid hebben. :?
ben_
Amerika-ontdekker

Bericht door ben_ »

Vandaag dubbele pech gehad. Eerst ging na 32500 mijl het lampje branden van maintenance required.

En toen een lekke band in death valley. Geen pretje als het 110 graden F is.

Naar Alamo Las vegas gereden en we hebben direct een andere wagen gekregen (hogere categorie dan we eerst hadden)

Dus om op jullie vragen te antwoorden: wij hadden ook geen roadservice maar wel een alamo gold pakket. Er werd niets aangerekend.....
elsennout
Amerika-ontdekker

Bericht door elsennout »

Wij hebben 2 maanden geleden ook een volledig gebarsten vooruit gehad, en Alamo is toen een vervangwagen komen brengen. (naar Green River, en de vervangwagen kwam van Salt Lake City :D)
En 2 dagen later hebben we met onze nieuwe auto een aanrijding met een andere auto. Gevolg: Veel krassen op beide auto's.
De politie erbij, en als buitenlanders natuurlijk een heel gedoe :roll: Maar na 82$ bail betalen, mochten we dan toch vertrekken.
S'avonds hebben we braaf het nummer van onze PV doorgebeld naar Alamo.

Nu moest het natuurlijk lukken dat we bij het begin van onze vakantie in Las Vegas aan de Alamo balie een zeer vervelende mevrouw hadden, die ons persé een Road side + pakket wou aansmeren. Ik ben dit blijven weigeren (ik wist dat we met het all inclusive pakket van usareisen wel veilig waren), maar mijn vriend was niet zo overtuigd.
Probleem: de vervelende mevrouw in Las Vegas sprak nederlands :shock: , dus ik kon tegen mijn vriend niets zegen wat die mevrouw niet verstond. (was als Brusselse eventjes vergeten dat ik ook Frans sprak :lol: ) Dus toen ik hem uitlegde dat ze ons probeerde af te zetten, en het allemaal niet waar was wat die mevrouw vertelde, werd ze wel heel boos. En na zo een hele dag vliegen ben je dan zelf ook niet meer zo vriendelijk :lol: .

Na die 2 voorvallen was ik er dus wel niet meer zo gerust in dat voor alles verzekerd waren, en mijn vriend begon weer over: "ziet ge wel dat we toch die Road Side + moesten pakken" :lol:

Maar, toen we na 3 weken de auto gingen inleveren was de eindfactuur "0$". En waren we allebei opgelucht dat ik gelijk had :D
Dus: Die Roadside + is echt voor niets nodig!

Els
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Maar wat met sleepkosten?
Wij hadden ook die ambetante mevrouw bij Alamo in Las Vegas.
Zij drong aan en zei dat ze pas een aito gehad hadden die moest gesleept worden van de grand canyon naar Vegas. Dat dat de bestuurder veel geld had gekost en in die road protection wel zat.
Mijn man wou m wel pakken (was ook maar voor 5 dagen), mar gezien het forum bleef ik weigeren :)
Toch heb ik er onderweg regelmatig aan gedacht.

Wat met sleepkosten?

Carine
Groetjes,
Carine
elsennout
Amerika-ontdekker

Bericht door elsennout »

sachasenne schreef:Wij hadden ook die ambetante mevrouw bij Alamo in Las Vegas.
Zij drong aan en zei dat ze pas een aito gehad hadden die moest gesleept worden van de grand canyon naar Vegas. Dat dat de bestuurder veel geld had gekost en in die road protection wel zat.
Aangezien dat dezelfde mevrouw is die ons vertelde dat we bij een kapotte voorruit de vervanging zelf moesten betalen, omdat we daar met onze all inclusive verzekering niet voor verzekerd waren... zou ik dat toch niet zomaar geloven. :wink:
En dan te denken dat ik terwijl we stonden aan te schuiven nog tegen mijn vriend zei: "ik hoop dat we die mevrouw hebben, want die ziet er gemakkelijk uit :lol: " (er zaten ook nog 2 mannen aan een andere balie)
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Chi Sin X »

Wij hebben die extra verzekering ook niet genomen. En natuurlijk hadden we dit jaar 2 sterren (waarvan 1 grote) in onze voorruit.

Bij afgifte hebben ze helemaal niets gezegd (en ze hebben er zeker 3 keer rondgelopen, dus ze moeten het gezien hebben), en nu een maand later hebben we er nog steeds niets over gehoord. Maar we gingen er wel vanuit dat we moesten betalen.
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Hoe zit het dan met een gebarsten kap van de achterverlichting en twee deukjes daar boven? Wij hebben een boompje geraakt. Wordt dit in het Gold pakket gedekt?
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

wendyjol schreef:Hoe zit het dan met een gebarsten kap van de achterverlichting en twee deukjes daar boven? Wij hebben een boompje geraakt. Wordt dit in het Gold pakket gedekt?
Alle schade aan de huurauto is met het gold pakket gedekt, ook als je hem zelf veroorzaakt hebt.

Harry
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer