Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

emailadres medebeheerders

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Plaats reactie
Rob Driessen
Amerika-ontdekker

emailadres medebeheerders

Bericht door Rob Driessen »

Bij een aantal medebeheerders staan e-mailadressen. Wij hebben daar enige tijd geleden gebruik van gemaakt omdat we naar aanleiding van onze vraag op het forum nog wat meer specifiekere vragen hadden en dachten, goh het is handig om die rechtstreeks te stellen.
Wij kregen toen een mail met dat onze mail was doorgestuurd, maar helaas hebben we daar geen antwoord meer op gehad. En dat vind ik jammer omdat je wel een mogelijkheid biedt om een e-mail te sturen. Als het niet de bedoeling is om te mailen omdat je wilt dat sowieso alle vragen op het forum terecht komen, dan is het misschien handig om dat ergens te vermelden???
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: emailadres medebeheerders

Bericht door lelie »

Maar dit forum is toch voor alle vragen over Amerika? Die kun je hier gerust stellen hoor.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

De bedoeling van het forum is nou juist dat mensen vragen stellen op het forum, op die manier kunnen ook andere mensen er hun voordeel mee doen of op ideeen komen, als we allemaal via privé email gaan communiceren wordt het wel heel rustig op het forum, en dan verliest het ook zijn functie.
Eventueel kun je voor heel persoonlijke dingen de PB functie gebruiken, als je bv. een afspraak met iemand wilt maken of zo.

Harry
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Ik sluit me aan bij de voorgaande opmerkingen.

Als moderator zou ik wel graag weten naar wie je dan een mail gestuurd hebt. Want zo kunnen wij nagaan of er ergens een foutje zit.
En als je het al nodig vindt om een moderator en/of beheerder te contacteren, dan gaat dat nog veel makkelijker via een pb-tje. Dat knopje kan je vinden onder onze avatars.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Als het een mailtje aan mij betreft, aangezien ik zie, dat je naar Washington gaat en het over een "medebeheerder" hebt, kan ik me niet herinneren het te hebben gekregen. Ik ben de laatste tijd veel op reis geweest en dan doet mijn email programma nog weleens vreemd, bovendien hebben we daarvoor een aantal keren stroomuitval gehad, waardoor mijn email er een aantal dagen uitlag. Gewoon nog een keer sturen, dus.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Ik krijg zoveel mail dat hij verloren kan zijn gegaan... als dat het geval is, excuses!
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Rob Driessen
Amerika-ontdekker

Ik vond het vervelend om direct namen te noemen want ik kan me ook voorstellen dat mail ergens tussendoor glipt, maar het ging inderdaad om mail naar Petra, waarvan we wel via Dennis een bericht hebben ontvangen dat het doorgestuurd is. Inmiddels heb ik mijn mailbox weer zo ver opgeschoond dat ik het zo snel niet meer kan vinden, ook slim natuurlijk!!

Het waren wat vragen over onze trip (woensdag a.s. vertrekken we, hoera) van Washington - Luray- Ronaoke - Cherokee - North Myrtle Beach - Charleston - Savannah -Valdosta en via Atlanta vliegen we weer terug. Die vragen horen dan nu eigenlijk niet meer onder dit topic thuis, maar ik stel ze toch maar even. Voor Washington specifiek: het leek ons handig de eerste dag zo'n tour te maken, wij zagen diverse rondtours met trolley en bus. Ik zag dat de prijzen nogal verschillen, maar dat heeft waarschijnlijk ook met de verschillende rondjes te maken. Omdat Petra Washington zo goed kent, wilden we weten welke zij ons aanraadt. Welke musea ze ons kan aanraden (we reizen ook met kids van 11 en 13 jaar). Een andere vraag, na Washington (3 dagen) vertrekken we naar Big Meadows en we rijden dus een stuk van de Blue ridge parkway. Ik zie daar verschillende interessante dingen zowel in het noorden als zuiden, maar nu las ik ook dat sommige forumleden de hele weg toch wat veel van het zelfde vinden. Dus de vraag is, raad je ons aan om na Luray over de parkway door te rijden naar Roanoke of al eerder de weg te verlaten.
En verder zijn tips voor langs onze route of andere bestemmingen ook welkom. We hebben zelf natuurlijk ook ideeën, maar is er iets wat we beslist zouden moeten zien, laat het weten...... enne alvast bedankt.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Inmiddels heb ik je mail ontvangen en beantwoord :). Hij bleek inderdaad in de tijd, dat wij geen stroom hadden, verstuurd. Ik heb toen heel veel email nooit gekregen, omdat onze mailserver er ook gelijk uitlag. Mystery solved ;).
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

kastelke schreef:Ik sluit me aan bij de voorgaande opmerkingen.

Als moderator zou ik wel graag weten naar wie je dan een mail gestuurd hebt.
Er is maar 1 medebeheerder en dat is Petra, dus niet zo moeilijk ...
Inmiddels heeft ze (zie ik) de E-mail ontvangen en beantwoord.
Sandy
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Sandy schreef:
kastelke schreef:Ik sluit me aan bij de voorgaande opmerkingen.

Als moderator zou ik wel graag weten naar wie je dan een mail gestuurd hebt.
Er is maar 1 medebeheerder en dat is Petra, dus niet zo moeilijk ...
Inmiddels heeft ze (zie ik) de E-mail ontvangen en beantwoord.
Ik heb het gezien.

Maar de topicstarter schreef:
Rob Driessen schreef:Bij een aantal medebeheerders staan e-mailadressen.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Toch nog even wat meer reactie op het laatste berichtje van topic starter. Je zult waarschijnlijk nog meer tips krijgen, als je je vragen ook in het Noordoosten (waar toepasselijk) en het Zuidelijke Staten forum schrijft. Als wij op reis gaan lees ik altijd meerdere verslagen en vraag om raad, want natuurlijk doet niet iedereen alles wat er te doen valt en krijg je zo verschillende meningen, waar dan opeens een treffer tussen zit.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

En dit bedoel ik nou precies dat het forum toch bedoelt is om ideeen op te doen voor een eventuele route en bezienswaardigheden op die route, toevallig hebben wij het plan om volgend jaar naar Washington te gaan, en vervolgens ook een deel van de Blue ridge parkway te rijden of misschien wel helemaal.
Nu is dus het antwoord op de vragen gegeven via privé-mail en heeft verder niemand er wat aan, dat vind ik dus erg jammer, en ik roep iedereen op om algemene vragen gewoon via het forum te stellen, zodat iedereen op het forum er wat aan heeft, en natuurlijk de privé aangelegenheden die verder niemand wat aangaan gewoon via PB.

Harry
Rob Driessen
Amerika-ontdekker

We zullen het voortaan inderdaad op de site zetten, geen probleem!
Wat de antwoorden van Petra betreft (we hebben haar al per mail bedankt), ik zal die antwoorden op de daarvoor bestemde stukken op de site plaatsen, dan heeft iedereen er inderdaad wat aan!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer