Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Parkeerboete
Parkeerboete
Net terug uit de states, was fan-tas-tisch!!!
Enkel in LA heb ik een parkeerboete gekregen. (50$, met huurwagen avis)
Wat gebeurd er als je deze niet betaald?
Geeft AVIS mijn gegevens door?
Enkel in LA heb ik een parkeerboete gekregen. (50$, met huurwagen avis)
Geeft AVIS mijn gegevens door?
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Re: Parkeerboete
Jep...Dan wordt er gewoon $50 van je CC afgeschreven. Vaak plus een "bonus" omdat je niet op tijd betaald hebt.
Ik kan het weten; heb het 2,5 jaar geleden in Miami gehad: de auto 'tegen het verkeer in' geparkeerd. Wist ik veel dat dat niet mocht daar (dus de neus de verkeerde kant op)
Ik kan het weten; heb het 2,5 jaar geleden in Miami gehad: de auto 'tegen het verkeer in' geparkeerd. Wist ik veel dat dat niet mocht daar (dus de neus de verkeerde kant op)
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Waarom zou je die niet betalen dan? Of is het gewoon een vraag?KIF schreef:

Welkom terug

-
- Amerikafan
Was dat gewoon een bonnetje onder de voorruit?
Dan zou ik er zeer zeker niets mee doen.
In Nederland betaal je ook niet adh van een bonnetje onder de voorruit. Zo'n vodje papier kan iedereen erafpakken, of het kan wegwaaien.
Mijn ervaring is dat je hier nooi meer iets van hoort. ( ik denk dat deze niet eens verder in het systeem gaan wanneer ze zien dat Avis de eigenaar is).
Ik heb zelf in het verleden ook een parkeerbonnetje gekregen in Santa Monica en er nooit meer iets van gehoord.
Ben zelfs een keer met een snelheidsovertreding aangehouden en de agent gaf me slechts een warning en zei: " I'm not gonna burder our adm. system"...mazzel gehad.
Vorige week had ik weer een snelheidsovertreding begaan, woon inmiddels in de US, dus zal er deze keer niet meer langskomen.
Gr,
Paul
In Nederland betaal je ook niet adh van een bonnetje onder de voorruit. Zo'n vodje papier kan iedereen erafpakken, of het kan wegwaaien.
Mijn ervaring is dat je hier nooi meer iets van hoort. ( ik denk dat deze niet eens verder in het systeem gaan wanneer ze zien dat Avis de eigenaar is).
Ik heb zelf in het verleden ook een parkeerbonnetje gekregen in Santa Monica en er nooit meer iets van gehoord.
Ben zelfs een keer met een snelheidsovertreding aangehouden en de agent gaf me slechts een warning en zei: " I'm not gonna burder our adm. system"...mazzel gehad.
Vorige week had ik weer een snelheidsovertreding begaan, woon inmiddels in de US, dus zal er deze keer niet meer langskomen.
Gr,
Paul
Autoverhuurder zal de boete betalen en daarna deze doorsturen naar jou. Daarbovenop komen dan nog de administratie kosten die de verhuurder heeft moeten maken.
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Encinitas schreef:Was dat gewoon een bonnetje onder de voorruit?
Mijn ervaring is dat je hier nooi meer iets van hoort.
Gr,
Paul
Nou, daar hoor je dus wel iets van....Wij hadden op de laatste dag zo''n vodje onder onze ruit liggen en hadden dus geen tijd meer om te betalen. We dacht ook; ach daar horen we niks meer van...Tot we 5 weken later een mail kregen van Alamo dat ze de boete betaald hadden en ons CC aangeslagen was inmiddels. Hoppa, boete+flinke fee moeten betalen.
Maar misschien ligt het aan de stad en zijn ze in Miami gewoon grondig

Ja klopt.....ook met een bon onder de rruitenwisser komt de boete uiteindelijk bij je terecht.
Ook op de bon wordt het kenteken etc geregistreerd. Boete komt dus binnen bij de autoverhuurder en uiteindelijk bij degene die de auto op dat moment had gehuurd.
Ook op de bon wordt het kenteken etc geregistreerd. Boete komt dus binnen bij de autoverhuurder en uiteindelijk bij degene die de auto op dat moment had gehuurd.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik weet niet of het overal op dezelfde manier afgehandeld kan worden, maar bij de twee parkeerboetes die ik in DC heb gehad, kon je gewoon naar een nummer bellen en telefonisch e.e.a. afhandelen door met je credit card te betalen. Makkelijk zat dus.
Waarom zou je moeilijk gaan doen over het betalen van de boete? Uiteindelijk kom je toch aan het betalen, en aangezien je al een boete hebt, wil je niet ook nog een 'boete' erbij krijgen in de vorm van de admin. fee die de verhuurder je zal berekenen...
Waarom zou je moeilijk gaan doen over het betalen van de boete? Uiteindelijk kom je toch aan het betalen, en aangezien je al een boete hebt, wil je niet ook nog een 'boete' erbij krijgen in de vorm van de admin. fee die de verhuurder je zal berekenen...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Amerikakenner
Ik zou het bedrag gewoon betalen. Hertz heeft iets opgenomen in zijn algemene voorwaarden over boetes. Als jij het niet betaald dan betaald Hertz het en dan krijg je er van hertz nog administratie kosten bij.
Staat er op de bon niet hoe je het bedrag kan betalen??
Staat er op de bon niet hoe je het bedrag kan betalen??
Ik had vorig jaar ook een parkeerboete in Philadelphia. Op het gewoon bonnetje onder de voorruit stonden de betalingsinstructies. Betalen ging makkelijk online via CC.Encinitas schreef:Was dat gewoon een bonnetje onder de voorruit?
De agent had nog gevoel voor humor ook. Bij opmerking stond er "anytime !"