Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Naar Washington en Virginia

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
Quinn
Amerika-ontdekker

Naar Washington en Virginia

Bericht door Quinn »

Hai allemaal,

Ik heb lang gezocht waar ik dit topic dan kon plaatsen en ik weet niet of het nog steeds mag om te plaatsen dat ik op vakantie ga?
Sorry dan alvast, maar ik ben ook zo zenuwachtig haha :mrgreen: :lol:

11 Juni vertrek ik naar Washington voor een paar dagen en daarna naar plaats in Virginia. Ik zal wat foto's maken en als het okay is dan plaats ik dat hier (?)

Doeggg! :dance: :D
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Naar Washington en Virginia

Bericht door vana »

Heel veel plezier.
En niet zenuwachtig zijn hoor, je gaat vast een fantastische tijd krijgen.

Marjon
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

Ik wens je een goede vakantie :)
butterfly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door butterfly »

Wat leuk, naar welke plaats in Virginia ga je?
Alvast een hele fijne vakantie en een goede reis toegewenst!
Groeten, Ilse
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ja, schrijf eens, waar je precies heen gaat? Misschien heb ik nog wat tips voor je in dit gebied. In ieder geval een fijne reis gewenst!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
manja
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door manja »

Fijne vakantie!!
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Quinn
Amerika-ontdekker

Bericht door Quinn »

Dank je wel allemaal! :D Dit is de 2e keer dat ik ga.
@PetraVS, ik had je een keer ge-pmd maar ik kreeg geen reactie haha maar ik zit in Farmville en Richmond en naar Washington. Ik weet dat er bergen zijn die ik zou kunnen bekijken en de omgeving is vast erg mooi, veel bos toch?

Ik zie erg op tegen de reis... helemaal omdat ik maar 1,5 uur de tijd heb tussen Detroit en Washington (overstappen) en ik hier op het forum las dat het soms erg lang kan duren (paspoort laten zien, vingerafdruk) en dat de rijen nogal lang zijn. De vorige keer heb ik ook erg lang moeten wachten maar ik heb geen idee meer hoe lang het precies was. Ik gok zo'n 45 minuten? Ik raak nu al een beetje lichtelijk in de stress daarvan. Ik wil dat vliegtuig namelijk echt niet missen. Ik heb al een keer 8 uur vertraging gehad toen ik in New York was en dat wil ik niet meer. En op de heenweg moest ik mijn koffer ophalen en opnieuw wegbrengen en op de terugweg hebben zij alles geregeld met mijn koffer en zag ik dat hele ding niet. Pas weer in Amsterdam :oops:

Maargoed, ik bel straks even naar de vliegmaatschappij, misschien dat zij wel kunnen uitleggen hoe het gaat, als het niet zou lukken in 1,5 uur is het wel vreemd dat ze zulke tickets aanbieden dus het lijkt me wel goed te doen. :)

Dus nu mag ik aftellen.. nog minder dan 2 weken :mrgreen: :dance: :dance:
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Hm, vreemd, Quinn, ik kan me geen pm herinneren en ik gooi nooit pms weg zonder te antwoorden. In ieder geval zit je dan een paar uur zuidelijker, dan wij. Logeer je bij familie of vrienden? Heel Virginia is mooi, dus qua omgeving zit je altijd goed :). Die overstap zal heus wel genoeg tijd zijn, ik zou me daar niet te druk om maken.
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Quinn
Amerika-ontdekker

Bericht door Quinn »

Zo, moet je nagaan, dat is dan nog een paar uur zuidelijker en jij woont ook in Virginia. Ik verbaas me elke keer zo over afstanden, het lijkt vaak kort bij elkaar maar dat is dan nog 2 uur ofzo :)

Ik heb trouwens gebeld naar de luchtvaartmaarschappij en volgens hun is de overstaptijd niet langer dan 55 minuten. De koffer word door hun al overgebracht naar het andere vliegtuig omdat de 2e vlucht met dezelfde maatschappij is! Whaa, ik voel me al gelijk wat beter :oops: :D
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Quinn schreef: Ik heb trouwens gebeld naar de luchtvaartmaarschappij en volgens hun is de overstaptijd niet langer dan 55 minuten. De koffer word door hun al overgebracht naar het andere vliegtuig omdat de 2e vlucht met dezelfde maatschappij is! Whaa, ik voel me al gelijk wat beter :oops: :D
Je koffer gaat wel mee in het andere vliegtuig maar je wel moet eerst zelf je koffer van de band halen en weer inleveren. Hij gaat niet automatisch door naar het volgende vliegtuig ook al vlieg je met dezelfde maatschappij.

Marjon
Quinn
Amerika-ontdekker

Bericht door Quinn »

vana schreef:
Quinn schreef: Ik heb trouwens gebeld naar de luchtvaartmaarschappij en volgens hun is de overstaptijd niet langer dan 55 minuten. De koffer word door hun al overgebracht naar het andere vliegtuig omdat de 2e vlucht met dezelfde maatschappij is! Whaa, ik voel me al gelijk wat beter :oops: :D
Je koffer gaat wel mee in het andere vliegtuig maar je wel moet eerst zelf je koffer van de band halen en weer inleveren. Hij gaat niet automatisch door naar het volgende vliegtuig ook al vlieg je met dezelfde maatschappij.

Marjon
Ik heb vorig jaar gehad dat ik op de heenweg zelf mijn koffer opnieuw moest inleveren maar op de terugweg hadden zij het gedaan.
Volgens Northwest Airlines hoef ik het niet te doen. :| Dat is wel raar dan als ze zegt dat ik het niet hoef te doen maar blijkbaar dus wel. Ik vraag het voor de zekerheid nog even na op Schiphol bij de balie. Misschien dat zij het me dan kunnen zeggen.
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Quinn schreef:
vana schreef: Je koffer gaat wel mee in het andere vliegtuig maar je wel moet eerst zelf je koffer van de band halen en weer inleveren. Hij gaat niet automatisch door naar het volgende vliegtuig ook al vlieg je met dezelfde maatschappij.

Marjon
Ik heb vorig jaar gehad dat ik op de heenweg zelf mijn koffer opnieuw moest inleveren maar op de terugweg hadden zij het gedaan.
Volgens Northwest Airlines hoef ik het niet te doen. :| Dat is wel raar dan als ze zegt dat ik het niet hoef te doen maar blijkbaar dus wel. Ik vraag het voor de zekerheid nog even na op Schiphol bij de balie. Misschien dat zij het me dan kunnen zeggen.
Op de terugweg hoef je het inderdaad niet te doen maar op de heenweg wel. Wij vlogen vorig jaar ook met NW met een tussenlanding in Detroit en moesten zelf onze koffer van de band halen.

Marjon
Quinn
Amerika-ontdekker

Bericht door Quinn »

Oh!
Nou, dan maar hopen dat ik voor in het vliegtuig kom te zitten, dan smeer ik 'm gelijk zodra we geland zijn naar me koffer :lol:
Quinn
Amerika-ontdekker

Bericht door Quinn »

Nou de vlucht is helemaal goed gegaan. Ik maakte me zorgen om het overstappen maar dat ging prima.
Ik had echt net genoeg tijd. Ik heb mijn koffer afgegeven, moest een behoorlijk stuk lopen en zat in het vliegtuig en 10 minuten later vertrokken we al ofzo.

Het is hier helemaal geweldig. Mijn vriend woont hier ook dus het is zo fijn om hem weer te zien en bij hem te kunnen zijn. Had hem zoooooo erg gemist!!
Het weer is hier schitterend mooi en ik vermaak me prima. :mrgreen: :D Ik wil NIET terug naar Nederland, het is hier zo mooi en de mensen zijn aardig. Petra, je zei al dat het mooi was hier, je hebt gelijk. Allemaal bos. Wat ik jammer vind is dat wanneer ik teruga, ik mijn vriend pas weer in oktober zie :( maargoed. Ik probeer er nog even niet aan te denken... ik ga nog even genieten van de laatste dagen hier!!

Morgen lekker zonnen, het is +/- 28/30 graden. Erg lekker dus! 8) Wel 1 minpuntje (is het enige minpuntje hoor hahah) is dat hier van die hele vieze vliegen zitten, ze komen echt op me af. Ze zitten in de struiken en 1tje heeft me 5 dagen geleden gestoken en er zitten nu nog 2 roden punten. Dat weerhoud me er een beetje van om in de zon te gaan liggen buiten :oops:

Nou doeggg!!! ff een kleine update van mij!
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Wat leuk om een update van je te lezen! Wij hebben de afgelopen paar dagen ook heerlijk in het zwembad gelegen. Nog veel plezier de laatste paar dagen hier!
manja
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door manja »

Veel plezier en geniet van het mooie weer!!
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer