Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Washington DC, welk hotel??

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
rverhoog
Amerikafan
Contacteer:

Washington DC, welk hotel??

Bericht door rverhoog »

Op 22 mei start mijn Coast to Coast trip in Amerika van Los Angeles naar Washington DC. De reis gaat door 17 staten. Voor Washington DC zoek ik een hotel met redelijke prijs waar de bezienswaardigheden goed te bezoeken zijn......wie heeft er tips???? Verder zoek ik bezienswaardigheden tips voor de Pittsburgh en omgeving..
Mocht er iemand naar mijn planning willen kijken kan dat op: http://www.usa-reizen.com/planning2005.html

Thanks!

Groeten,

Ronald
http://www.usa-reizen.com
:lol:
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Hoi Ronald,

Ik heb je net geemaild, ik adviseer altijd het Holiday Inn in Rosslyn of de Best Western aldaar, makkelijk ten opzichte van Metro en 's avonds ten opzichte van de restaurants in Georgetown (en Rosslyn zelf heeft ook een aantal leuke restaurants).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
newyork
Amerikafan

Bericht door newyork »

Het State Plaza Hotel, is een goed en goedkoop hotel, vlak bij het Witte Huis etc. Georgetown op loopafstand. Ook het Kennedy Theatre is vlakbij.

Ruime kamers, wel wat gedateerd maar in zo'n stad zit je maar zelden op je kamer :lol: :lol:
I love NY
rverhoog
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door rverhoog »

Petra/VS schreef:Hoi Ronald,

Ik heb je net geemaild, ik adviseer altijd het Holiday Inn in Rosslyn of de Best Western aldaar, makkelijk ten opzichte van Metro en 's avonds ten opzichte van de restaurants in Georgetown (en Rosslyn zelf heeft ook een aantal leuke restaurants).
Hey Petra,
Ik heb je al teruggemaild intussen en zal je raad ter harte nemen. Het zal de Holiday Inn worden.

Thanks!!
See you at Tyson's Corner (Starbucks)

Groetjes,

Ronald
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Girl_2004 »

Hoi Ronald

Nog twee nachtjes slapen en dan is het zover. Hierbij heel veel plezier toegewenst met deze prachtige reis. Ik heb net je programma gelezen en het ziet er geweldig uit.

Have Fun
Groetjes, Nel
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer