Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Independence Day Washington DC
-
doreennicole
- Amerika-expert
Independence Day Washington DC
Het is me gelukt. Heb een betaalbaar ticket kunnen kopen om rond 4th of July in Washington te zijn. Ik realiseer me dat het waarschijnlijk crazy busy en warm zal zijn, maar ik vond het wel toepasselijk om daar te zijn op mijn 5 year anniversary as US citizen.
Petra e.a. DC-ers, tips appreciated. Zowiezo heb ik nog geen hotel geboekt, maar ik hoop dat ik in de Latham in G-town terechtkan, als de prijs meevalt.
D
Petra e.a. DC-ers, tips appreciated. Zowiezo heb ik nog geen hotel geboekt, maar ik hoop dat ik in de Latham in G-town terechtkan, als de prijs meevalt.
D
SEEING IS BELIEVING
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Oh! Lekker hotelletje! Dan kun je ook bij het fantastische restaurant Citronelle eten (wel $$$$$!!!).
Het vuurwerk op 4 juli is werkelijk fantastisch, maar het zal gigantisch druk zijn (laten wij ons niet door weerhouden, er hangt ook altijd een leuk sfeertje). Op de Mall is er een Indianenfestival, meestal, ook interessant.
Het vuurwerk op 4 juli is werkelijk fantastisch, maar het zal gigantisch druk zijn (laten wij ons niet door weerhouden, er hangt ook altijd een leuk sfeertje). Op de Mall is er een Indianenfestival, meestal, ook interessant.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
doreennicole
- Amerika-expert
-
doreennicole
- Amerika-expert
oh, en ik hoop dat je niet tussen twee steden zit op een belangrijke dag als deze. zowel in DC als in NY zullen er nl vele activitieten zijn met als hoogtepunt het vuurwerk 's avonds. in Washington is er ook een parade heb ik me laten vertellen, maar in ieder geval genoeg leuks.
maar NY is natuurlijk ook erg speciaal.
maar NY is natuurlijk ook erg speciaal.
SEEING IS BELIEVING
New york 4th of july
Wat is aan te raden om te doen in New York city op Independance day??!!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hoi Fioontje en Doreen,doreennicole schreef:Ja, Citronelle is het restaurant dat "hoort" bij het Latham Hotel in Georgetown op de main street (is het K?, weet ik niet meer).
D
Inderdaad, dat klinkt als Citronelle, Fiona, en het ligt aan M Street. Doreen, Rick en ik hebben vorig jaar een romantisch weekendje in het Latham doorgebracht, het is echt erg aan te raden.
En dan 's ochtends lekker door de oude straatjes van Georgetown lopen of een eind langs het C&O Canal.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
-
Fioontje
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Onze verhuisdatum is 1 juli, maar omdat een vriendin uit NL naar mij komt van 2 tm 10 juli vertrek ik 1 juli uit DC om naar NYC te gaan en haar daar op te halen. Dan blijven we daar tot de 5de en dan vliegen we naar Texas waar ik dan zal blijven! Ik ben dus heel 4 juli in NYC, dus ik zal wel gaan zien wat die dag mij gaat brengen daar!
Wat leuk dat dat idd dat restaurant was. Weet ik eindelijk de naam! hihi
Wij zijn daar toen heengegaan voor het toetje want we hadden al ergens anders gegeten (ik ben heel moeilijk met eten dus dure restaurants zijn niet aan mij besteed), maar ik kreeg echt een heel leuk toetje. Ze hadden een ontbijt nagemaakt met nagerecht dingen. Zag er heel echt uit en was ook erg smakelijk!
Wat leuk dat dat idd dat restaurant was. Weet ik eindelijk de naam! hihi
Wij zijn daar toen heengegaan voor het toetje want we hadden al ergens anders gegeten (ik ben heel moeilijk met eten dus dure restaurants zijn niet aan mij besteed), maar ik kreeg echt een heel leuk toetje. Ze hadden een ontbijt nagemaakt met nagerecht dingen. Zag er heel echt uit en was ook erg smakelijk!
-
doreennicole
- Amerika-expert
Het is de Melrose geworden. Ook een beetje een swanky hotel lijkt het, maar kwam net iets goedkoper dan de Latham uit en vond het wel fijn om dichter bij Foggy Bottom metro stop te zitten omdat ik met de metro van en naar airport ga deze keer.
Looking forward to it. Eerst nog even een lang weekend Barcelona maar over less than 4 weeks ben ik er weer.
YEAH!!!
Looking forward to it. Eerst nog even een lang weekend Barcelona maar over less than 4 weeks ben ik er weer.
YEAH!!!
SEEING IS BELIEVING
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 3206 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut