Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
heeft je diploma invloed op emigratiekansen?
- USA fan
- Amerikafan
heeft je diploma invloed op emigratiekansen?
hallo allemaal,
Ik vroeg me af: heeft het soort diploma invloed op je emigratie kansen?
stel: iemand heeft een HAVO diploma en de de ander een VMBO diploma.
Heeft degene met een HAVO diploma dan meer kans om naar de VS te kunnen emigreren?
Ik vroeg me af: heeft het soort diploma invloed op je emigratie kansen?
stel: iemand heeft een HAVO diploma en de de ander een VMBO diploma.
Heeft degene met een HAVO diploma dan meer kans om naar de VS te kunnen emigreren?
Maarten
-
Marcel
- Amerikakenner
- Contacteer:
Maarten,
In deze thread komt jouw vraag (maar dan vergelijking mavo/havo) ook al aan de orde in een paar posts die ik daar plaatste. Wat daar staat geldt ook voor jouw vraag.
Marcel
In deze thread komt jouw vraag (maar dan vergelijking mavo/havo) ook al aan de orde in een paar posts die ik daar plaatste. Wat daar staat geldt ook voor jouw vraag.
Marcel
Life is good in the Tarheel State.
- USA fan
- Amerikafan
hallo,
Even nog een vraagje: is het nou zo dat als je wilt emigreren minimaal 2 jaar werkervaring moet hebben?
of is dat alleen bij de greencard lottery?
ik zou namelijk graag als ik mijn opleiding afgemaakt hebl werk willen zoeken in de vs.
of moet ik dan minimaal 2 jaar werkervaring hebben, zoals ik al vroeg?
Even nog een vraagje: is het nou zo dat als je wilt emigreren minimaal 2 jaar werkervaring moet hebben?
of is dat alleen bij de greencard lottery?
ik zou namelijk graag als ik mijn opleiding afgemaakt hebl werk willen zoeken in de vs.
of moet ik dan minimaal 2 jaar werkervaring hebben, zoals ik al vroeg?
Maarten
-
ftwproductions
- Amerikafan
geen bericht is goed bericht
Laatst gewijzigd door ftwproductions op 26 mei 2005, 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Al kom je met een atheneum diploma aan in Amerika, dan zou je waarschijnlijk net aan bij de plaatselijke supermarkt vakken kunnen gaan vullen..
Niet voor niks zetten alle jongeren hun hoop in op universiteiten zoals Yale, Harvard en Princeton enz, en stort hun toekomst in als ze niet worden toegelaten.. (ervaringsverhaal gehoord, pitteg triest..)
Zo ook in Japan, waar jongeren zich -jaren- opsluiten als hun verwachtingen (of hun ouders verwachtingen) qua school niet uitkomen. Maargoed we hebben het hier wel over Amerika he
Niet voor niks zetten alle jongeren hun hoop in op universiteiten zoals Yale, Harvard en Princeton enz, en stort hun toekomst in als ze niet worden toegelaten.. (ervaringsverhaal gehoord, pitteg triest..)
Zo ook in Japan, waar jongeren zich -jaren- opsluiten als hun verwachtingen (of hun ouders verwachtingen) qua school niet uitkomen. Maargoed we hebben het hier wel over Amerika he
-
ftwproductions
- Amerikafan
Laatst gewijzigd door ftwproductions op 26 mei 2005, 19:16, 2 keer totaal gewijzigd.
-
ftwproductions
- Amerikafan
Laatst gewijzigd door ftwproductions op 26 mei 2005, 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.
En ik ben getrouwd om bij mijn vrouw te zijn, niet om Amerika binnen te komen (oh oh fase 2....ftwproductions schreef:En PeeJay ook ik ben getrouwd om Amerika in tekomen,ik zeg niet dat het de Enige manier is .(wel de makkelijkste)![]()
Je hebt gelijk hoor, trouwen is de gemakkelijkste manier, en wat ik eigenlijk bedoelde, het is de leukste manier.
/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

-
ftwproductions
- Amerikafan
Laatst gewijzigd door ftwproductions op 26 mei 2005, 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ik ben ook niet via mijn huwelijk hier gekomenftwproductions schreef:Bovenstaande is van Jan Visser.
Blijven er twee over Dennis via lotterij en Xerxes weet ik niet .Marcus weet ik ook niet ,maar andere tijd denk ik .
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Ik ben wel via werk hier gekomen. Maar dat was in een tijd dat mijn vakgebied en opleidingsnivo erg gevraagd waren (5 jaar geleden midden in de internet-bubble). Volgens mij is het op dit moment erg lastig om een werkvisum te krijgen, het jaar quotum van H1-B is sinds vorig jaar erg verlaagd vanwege werkloosheid in de VS.
Denk dat er geen verschil is tussen HAVO en VMBO wat betreft kans op een werkvisum.
Dora
Denk dat er geen verschil is tussen HAVO en VMBO wat betreft kans op een werkvisum.
Dora
-
Gast
Je kunt er wel inkomen, maar het is verschrikkelijk moeilijk. Alleen als je uitblinkt in je werk of echt bijzondere waarde hebt voor America mag je misschien een tijdje blijven werken of studeren
Om in america te verblijven heb je de volgende opties:
- Vakantie
- Studeren via http://www.ef.com ( vanaf 16 jaar tm 50 jaar )
- Greencard lottery winnen
- Trouwen met amerikaan.
Om in america te verblijven heb je de volgende opties:
- Vakantie
- Studeren via http://www.ef.com ( vanaf 16 jaar tm 50 jaar )
- Greencard lottery winnen
- Trouwen met amerikaan.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht