Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotelbeoordelingen
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hotelbeoordelingen
Het lijkt erop of er veel hotelbeoordelingen zijn verdwenen, er staat bijna niets meer. Of kijk ik niet goed (ik vind het sowieso lastig te vinden)?
Marianne
Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 22 apr 2008, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Hotelbeoordelingen
Ik vind het ook erg lastig te vinden. Waar staat het eigenlijk?
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Hier staan de reviews: http://www.allesamerika.nl/reviews/
Er zijn idd een hele hoop reviews verdwenen. Ik zie er van mijzelf nog maar een paar staan, terwijl ik best veel reviews heb geplaatst :dunno:
Er zijn idd een hele hoop reviews verdwenen. Ik zie er van mijzelf nog maar een paar staan, terwijl ik best veel reviews heb geplaatst :dunno:
Laatst gewijzigd door jerbia op 22 apr 2008, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Van mij staat er welgeteld nog een!
Marianne
Marianne
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Mijne is ook verdwenen, misschien dat ze ze na een tijdje verwijderen? :dunno:
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Enkele dagen geleden stelde Marco dat inderdaad ook al vast. Sander (onze technische moderator) heeft ondertussen navraag gedaan of er een backup is. Hopelijk komt het zo dan terug in orde!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik hoop van harte dat er een backup is, ik heb er best veel tijd in gestoken.
Nou zeg, er is bijna niets van overgebleven !
Al mijn reviews zijn verdwenen.
Al mijn reviews zijn verdwenen.
Die ik had gepost voor het Noordoosten zijn ook weg!
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Dennis
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
We zijn hard aan het werken om de reviews weer zo snel mogelijk terug te kunnen plaatsen. Even geduld nog... 
-
Dennis
- Contacteer:
Beste forumleden,
Het lijkt erop dat ondanks onze uitgebreide pogingen de afgelopen week om de hotel- en campingreviews weer terug te plaatsen, dit ons niet meer zal lukken. Door een aantal technische oorzaken en een zeer ongelukkige samenloop van omstandigheden zijn de verdwenen reviews helaas niet meer terug te halen.
Hoewel deze ongelukkige samenloop van omstandigheden niet door mij is gecreëerd, wil ik jullie toch mijn oprechte excuses aanbieden hiervoor. Ik betreur het ten zeerste dat jullie werk verloren is gegaan en wil jullie ervan verzekeren dat zoiets in de toekomst niet meer voor zal komen.
Sander en ik zijn inmiddels druk bezig om een programma te installeren dat onze eigen backups zal maken, waardoor we niet langer afhankelijk zijn van externe backups van de webhost. Dit programma zal iedere 24 uur alle gegevens van de hotel- en campingreviews naar een veilige locatie kopiëren, zodat een situatie als de huidige nooit meer tot verlies van gegevens zal kunnen leiden.
Nogmaals, mijn oprechte excuses voor deze situatie. Jullie kunnen er echter verzekerd van zijn dat ik hiervan heb geleerd en dat jullie hotelreviews in de toekomst gegarandeerd bewaard zullen blijven, zelfs in het zeer onwaarschijnlijke geval dat een technische situatie de gegevens tijdelijk offline zou halen.
We laten het weten zodra deze backupsoftware in gebruik wordt genomen.
Het lijkt erop dat ondanks onze uitgebreide pogingen de afgelopen week om de hotel- en campingreviews weer terug te plaatsen, dit ons niet meer zal lukken. Door een aantal technische oorzaken en een zeer ongelukkige samenloop van omstandigheden zijn de verdwenen reviews helaas niet meer terug te halen.
Hoewel deze ongelukkige samenloop van omstandigheden niet door mij is gecreëerd, wil ik jullie toch mijn oprechte excuses aanbieden hiervoor. Ik betreur het ten zeerste dat jullie werk verloren is gegaan en wil jullie ervan verzekeren dat zoiets in de toekomst niet meer voor zal komen.
Sander en ik zijn inmiddels druk bezig om een programma te installeren dat onze eigen backups zal maken, waardoor we niet langer afhankelijk zijn van externe backups van de webhost. Dit programma zal iedere 24 uur alle gegevens van de hotel- en campingreviews naar een veilige locatie kopiëren, zodat een situatie als de huidige nooit meer tot verlies van gegevens zal kunnen leiden.
Nogmaals, mijn oprechte excuses voor deze situatie. Jullie kunnen er echter verzekerd van zijn dat ik hiervan heb geleerd en dat jullie hotelreviews in de toekomst gegarandeerd bewaard zullen blijven, zelfs in het zeer onwaarschijnlijke geval dat een technische situatie de gegevens tijdelijk offline zou halen.
We laten het weten zodra deze backupsoftware in gebruik wordt genomen.
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Vervelend zeg.
Maar na de vakantie zal ik nieuwe reviews schrijven. Ik had er zelf ook niet zoveel geschreven, maar daar komt straks verandering in
Leuk werkje wel.
Maar na de vakantie zal ik nieuwe reviews schrijven. Ik had er zelf ook niet zoveel geschreven, maar daar komt straks verandering in
Leuk werkje wel.
Het is ondertussen 4 maanden later en helaas zie ik nog steeds geen mogelijkheden om iets op te zoeken of te plaatsen bij de hotelbeoordelingen????? :dunno:
Hopelijk wordt het gauw opgelost want ik moet nodig weer aan de slag.
Hopelijk wordt het gauw opgelost want ik moet nodig weer aan de slag.
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Sander -technische mod- is aan het afstuderen en heeft ook nog vakantie. Spijtig genoeg zullen we dus nog even geduld moeten hebben. Dennis wil echt heel zeker zijn dat er niks meer mis kan lopen, want tenslotte staken we daar toch allemaal heel wat tijd in om die recenties te schrijven.
Maar als je recenties hebt: zet ze in een word-documentje en hou ze even bij.
En als je hotelbeoordelingen wil, kijk eens op het reisforum of er daar al iets over een hotel staat, en anders vraag je daar maar naar wat suggesties.
En natuurlijk kan je ook altijd nog op Tripadvisor kijken, maar het leuke aan de recenties bij AllesAmerika is, dat je een beetje 'weet' van wie het komt, en dan ga je daar toch meer geloof aan hechten. Ik tenminste toch.
Maar als je recenties hebt: zet ze in een word-documentje en hou ze even bij.
En als je hotelbeoordelingen wil, kijk eens op het reisforum of er daar al iets over een hotel staat, en anders vraag je daar maar naar wat suggesties.
En natuurlijk kan je ook altijd nog op Tripadvisor kijken, maar het leuke aan de recenties bij AllesAmerika is, dat je een beetje 'weet' van wie het komt, en dan ga je daar toch meer geloof aan hechten. Ik tenminste toch.
Elke
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Door het lezen van dit topic vroeg ik me ineens af of de hotelbeoordelingen ooit nog nieuw leven ingeblazen gaan worden.
Datr zou ik wel heel fijn vinden. we hebben nu zo veel leden dat er vast heel veel beoordelingeen zullen komen en dat is een mooie toevoeging aan de AA-site toch?
Marjon
Datr zou ik wel heel fijn vinden. we hebben nu zo veel leden dat er vast heel veel beoordelingeen zullen komen en dat is een mooie toevoeging aan de AA-site toch?
Marjon
-
Dennis
- Contacteer:
Door omstandigheden zijn hier momenteel geen vaste plannen voor. Dat de hotelbeoordelingen ergens in de toekomst terug zullen komen, staat echter wel vast.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Oké bedankt voor de snelle reactie Dennis. Daar wachten we dan maar op.
Marjon
Marjon
Wel jammer dat er op korte termijn niets mogelijk is voor de hotelbeoordelingen.
Maar we wachten maar geduldig af.
groeten Paula
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA