Goeie reis!!!

Dennis is wel roekoloos met zijn neusbeentje aan het spelen zo! Die gaat nog klappen krijgenDento schreef:Oh ja: en op tijd remmen!
Goeie reis!!!
Ik denk dat er buij jullie niet veel meer van die 29 graden over is niet.Petra/VS schreef:Leuk, zo'n verslagje, Mark! En dat het bij jullie zo koud is! Ik denk toch altijd aan Missouri als "het zuiden", maar hier was het vandaag 29 graden.
Kettle corn is natuurlijk niet alleen maar "popcorn", maar popcorn met zoete en zoute smaak, superlekker! Wat leuk, dat jullie een gezellig bezoek hebben, maar eigenlijk verbaast het me niets, want het was ook super gezellig, toen Marjan hier was!
30 of 50 Amp? Dump station present? Zwembad? Pull through spots?Daarna bij ons gelogeerd in de camper op onze driveway die een full RV hookup heeft.
Dit met een knipoognaar loek die de borst nat mag maken
![]()
Ik bedoelde eigenlijk het eten loek maar.......Loek schreef:30 of 50 Amp? Dump station present? Zwembad? Pull through spots?Daarna bij ons gelogeerd in de camper op onze driveway die een full RV hookup heeft.
Dit met een knipoognaar loek die de borst nat mag maken
![]()
Even vragen zodat ik weet hoveel ik moet upgraden ...

Inderdaad, het werd gisteren een stuk koeler, zo'n 13 graden en vandaag ook, maar wel heel mooi zonnig. Dan moeten jullie nu ook weer warmer weer hebben, want de voorspelde temperaturen voor de rest van de week tonen een stijgende lijn aan.ned in MO schreef:Ik denk dat er buij jullie niet veel meer van die 29 graden over is niet.
Over het algemeen krijgen jullie wat wij hebben maar dan een dag of twee later
Ja, die ken ik, die "kleine" steakjes... "everything's bigger in Texas!"a4plus schreef:kleine Texaanse steakjes
Tjonge, moet ik vandaag maar een uitgebreide lunch voor ze maken, want ze zullen nu wel uitgehongerd zijn.a4plus schreef: Na een heerlijke bbq met kleine Texaanse steakjes ...
Zal een gezellig gekwebbel worden daar in Houston vandaag. Ik ken zowel Trudy als Marjan en denk dat Jan maar gewoon geduldig gaat luisterenhoustonwehaveaproblem schreef:Tjonge, moet ik vandaag maar een uitgebreide lunch voor ze maken, want ze zullen nu wel uitgehongerd zijn.a4plus schreef: Na een heerlijke bbq met kleine Texaanse steakjes ...