Zucht..............ik voel jaloezie
Marjan wat een prachtige reis ga je maken. Ook wij willen ooit in Chicago beginnen en eindigen aan de Westkust.
Geniet ervan en ik zal je weblog regelmatig lezen.
Wat een prachtige, afwisselende reis en route.
Vooral Little Finland ben ik wel benieuwd naar en het lijkt me geweldig om dat met een hummer te doen.
....en gezellig al die bezoekjes en minimeetings :beerchug:
Momenteel heb ik zoveel pijn in mijn schouder met uitstraling naar mijn arm, dat we nog steeds twijfelen of we wel moeten gaan. De medicijen die ik van de dokter heb gekregen helpen vooralsnog nog niet echt en ik word er bovendien knap suf van. Ik heb dus nog niets kunnen doen wat betreft koffers inpakken, spullen klaar zetten, boodschappen doen enz.
Zo meteen kan ik nog een keer naar de fyiotherapeut en de dokter. Ik heb nog steeds hoop dat het binnen twee dagen wat beter gaat.
Marjan, ook hier wordt al driftig geduimd voor jou.
Het zal je toch niet gebeuren, dat je de reis moet annuleren zeg.
Wat vervelend dat jij zo veel pijn hebt. Ik hoop dat pijnstillers wat willen helpen en jou wat ontspanning geven.
Heel veel (spoedige) beterschap gewenst.
Jee Marjan, het zal toch niet gebeuren dat je voor de tweede keer op rij je reis moet annuleren! Wat een ellende ...
Ik weet even niet wat ik moet zeggen, ik wil je alleen een hele dikke knuffel geven vanaf hier. Als er ook maar iets is wat we kunnen doen om te helpen, bel gerust (al zou ik nu echt niet weten wat ...)
Hey Marjan, wat een ellende dat de pijn maar niet over wilt gaan.
Zei het gisteren nog tegen Rob dat we er w.s. rekening mee moeten houden dat je misschien moeten annuleren.
Maar ik ga eerst heel hard duimen de komende dagen, dat de pijn minder wordt en de reis mag door ga
Wat ontzettend vervelend Marjan. Ik hoop echt voor je dat de fysiotherapeut het kan oplossen, het zal je toch niet gebeueren dat je weer moet annuleren?
Veel sterkte en een stevige knuffel.
hekkie schreef:Momenteel heb ik zoveel pijn in mijn schouder met uitstraling naar mijn arm, dat we nog steeds twijfelen of we wel moeten gaan. De medicijen die ik van de dokter heb gekregen helpen vooralsnog nog niet echt en ik word er bovendien knap suf van. Ik heb dus nog niets kunnen doen wat betreft koffers inpakken, spullen klaar zetten, boodschappen doen enz.
Zo meteen kan ik nog een keer naar de fyiotherapeut en de dokter. Ik heb nog steeds hoop dat het binnen twee dagen wat beter gaat.
Duim maar voor me.
Marjan
Oh nee,.... Ik ga nu onwijs HARD voor je duimen....DUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIM!!!!!!!
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada: http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat een ellendig verhaal zeg, maar wij duimen voor je uiteraard.
Laat de moed niet zakken en kan de fysio je ervan af helpen of in ieder geval de pijn een stuk verminderen.
Tjee Marjan, het zal toch niet gebeuren he?
Houd moed, probeer op z'n tijd te ontspannen en natuurlijk duimen wij ook met bijna het hele forum mee dat jullie gewoon lekker volgende week om deze tijd ergens door the USA touren!
Kop op!
Liefs van Cor en Ingrid!
Goh is het echt zo erg dat je je vakantie ervoor af moet zeggen? Dat lijkt me dan toch in 2 opzichten niet fijn. Geen vakantie en last van je schouder. Ik duim voor jou dat het snel beter wordt en dat je tòch gewoon op vakantie kunt. Ik heb me inmiddels al zo verheugd op jullie komst, dat ik het jammer zou vinden als het nu niet door zou gaan.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.