Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Noordwesten in September 2008! Tips gevraagd!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Noordwesten in September 2008! Tips gevraagd!
Balen zeg! En dat is ook geen kleine toeslag! Sterkte met de zoektocht.
Marianne
Marianne
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Dat is echt balen zeg! En toch had ik er al zo'n gevoel van. De prijs was haast te mooi om waar te zijn.Jasmino schreef: En ik baal nog wel het meest ervan dat ik er met m'n grote voeten ingetrapt ben..... domme ik....
Veel succes met je verder zoektocht. Je vindt vast wel tickets voor een redelijke prijs.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Bert&Hanny
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Hoi Jasmino,
Ben je nu ook weer van plan af en toe in een B&B te overnachten? In ons verslag van 2005, toen we ook in die omgeving zijn geweest, staan nog een aantal beschrijvingen en foto's van heel leuke B&B's. Eentje in Forks (met een grote hot tub in de tuin) en eentje in Trout Lake. Die in Trout Lake is heel schattig (ze hebben ook nog een historische schuur erbij) en het is een leuke omgeving, vlakbij Mt. Adams en de Columbia River.
Lekker balen van die tickets zeg......veel succes met verder zoeken.
Hanny
Ben je nu ook weer van plan af en toe in een B&B te overnachten? In ons verslag van 2005, toen we ook in die omgeving zijn geweest, staan nog een aantal beschrijvingen en foto's van heel leuke B&B's. Eentje in Forks (met een grote hot tub in de tuin) en eentje in Trout Lake. Die in Trout Lake is heel schattig (ze hebben ook nog een historische schuur erbij) en het is een leuke omgeving, vlakbij Mt. Adams en de Columbia River.
Hanny
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik vertouw het nooit helemaal en maak altijd een fake boeking om te kijken of er echt niets meer bij komt.
Ook voor de tickets van september heb ik dat gedaan, vind de prijs al zo laag, er kwam nog wel ticketverzekering en handelingskosten bij, maar dat was niet zoveel.
Alsik op ander site's ging zoeken naar de zelfde vlucht, stonden daar soms heel andere bedragen voor luchthavenbelasting en ook kon er een prijsverschil zitten in handelingskosten.
Het ie in ieder geval wel balen.
Ook voor de tickets van september heb ik dat gedaan, vind de prijs al zo laag, er kwam nog wel ticketverzekering en handelingskosten bij, maar dat was niet zoveel.
Alsik op ander site's ging zoeken naar de zelfde vlucht, stonden daar soms heel andere bedragen voor luchthavenbelasting en ook kon er een prijsverschil zitten in handelingskosten.
Het ie in ieder geval wel balen.
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Jacqueline, kijk ook eens bij WRC-Reizen.
Zij hebben aanbiedingen vlucht + auto (fly/drive) naar onder andere Vancouver , BC, Canada.
Misschien hebben zij ook wel gunstige tarieven voor Seattle.
Zij hebben aanbiedingen vlucht + auto (fly/drive) naar onder andere Vancouver , BC, Canada.
Misschien hebben zij ook wel gunstige tarieven voor Seattle.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ja, dat is echt balen, en ik vind het heel stom van mezelf! Maar goed, het gaat mijn weekend niet verpesten, ik vind vast wel iets. Maar wel weer een reden om ook te kijken naar tickets voor Canada, misschien toch een optie? Ik zoek nog even verder!
Het lijkt er wel op dat ik Peter zover heb om toch 4 weken te gaan. Ik wil nu proberen om te vertrekken op 1 september, en op 29 september weer terugvliegen. Dat geeft ons lekker veel tijd, en we willen het ook rustig aan doen! Dat moet wel lukken dan.
En Marco, ook bedankt voor de tip van WRC. Daar had ik inderdaad nog niet gekeken, hoewel ik ze wel ken. Ik ga zeker eens rondkijken. Ik had wel een offerte opgevraagd bij Tioga, maar die is ook veel te duur!
Het lijkt er wel op dat ik Peter zover heb om toch 4 weken te gaan. Ik wil nu proberen om te vertrekken op 1 september, en op 29 september weer terugvliegen. Dat geeft ons lekker veel tijd, en we willen het ook rustig aan doen! Dat moet wel lukken dan.
Ik vind leuke plekjes om te overnachten altijd lekker, dus ik ga zeker rondneuzen voor B&B's en andere mooie hotels of motels. Omdat we op sommige plekken langer willen verblijven, ga ik wel rondkijken voor kamers met in elk geval een ijskast en internetverbinding. Jouw reisverslag staat ook bij mijn favorieten, en ga ik nog lezen. Ik heb er nog een heel aantal in voorraad! Bedankt in elk geval voor de tips!Bert&Hanny schreef:Ben je nu ook weer van plan af en toe in een B&B te overnachten? In ons verslag van 2005, toen we ook in die omgeving zijn geweest, staan nog een aantal beschrijvingen en foto's van heel leuke B&B's. Eentje in Forks (met een grote hot tub in de tuin) en eentje in Trout Lake. Die in Trout Lake is heel schattig (ze hebben ook nog een historische schuur erbij) en het is een leuke omgeving, vlakbij Mt. Adams en de Columbia River.
En Marco, ook bedankt voor de tip van WRC. Daar had ik inderdaad nog niet gekeken, hoewel ik ze wel ken. Ik ga zeker eens rondkijken. Ik had wel een offerte opgevraagd bij Tioga, maar die is ook veel te duur!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
RoyBergen
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik vind crater lake wel heel mooi ! maar dat is smaakzaak. Uhm...indian summer heb ik wle eens van gehoord, ik ga een rondje maken in dezelfde omgeving in juni...ik zal proberen een mooi verslag te maken....
groeten Roy
groeten Roy
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
Mooi dat Peter ook vier weken wil. Dat geeft je in elk geval de ruimte om ook de Rockies mee te nemen. Ik zou dan zeker overwegen of je een one-way Calgary-Vancouver zou kunnen doen!
-
Reny
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
- Contacteer:
dat is nu de reden waarom wij nooit meer met D-reizen boeken!!!!
Hopelijk vind je nog een andere voordelige vlucht.
Reny
Hopelijk vind je nog een andere voordelige vlucht.
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: Noordwesten in September. Goed idee?
PDX schreef:
![]()
Hmm, op één of andere manier is mijn blog aangemerkt als "potentieel spam blog" en ik kan een week lang niks veranderen. Heel vreemd. Maar ik heb dus maar een nieuwe blog gemaakt, de nieuwe link staat nu in m'n sig. Het is trouwens geen reisverslag van m'n vorige reis, maar voor m'n komende trip.
Jacqueline, dat is flink balen! Ik hoop, dat je een betere prijs vindt!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Mijn mustsees in Zuid-west Canada:
- Moraine Lake and the valley of ten peaks in Banff National Park
het mooiste plekje op aarde dat ik ooit gezien heb
- de Icefields Parkway tussen Lake Louise en Jasper
heel veel prachtige blauwe meren, gletsjers en watervallen
- Moraine Lake and the valley of ten peaks in Banff National Park
het mooiste plekje op aarde dat ik ooit gezien heb
- de Icefields Parkway tussen Lake Louise en Jasper
heel veel prachtige blauwe meren, gletsjers en watervallen
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben inmiddels geboekt :dance:
En het is me gelukt om Peter over te halen om 4 weken in Amerika te zijn, ik heb nu precies de hele maand september geboekt. We vertrekken op 1 september, en we landen weer op Schiphol op 30 september.
Ik heb een paar weken lang rondgeneust op de websites met vliegtickets, en in eerste instantie was cheaptickets.nl het goedkoopst voor 2 tickets, nog steeds wel gewoon met US airways, dezelfde reis die ik ook had gevonden bij D-reizen. Stiekum hoopte ik nog op een prijsdaling na het nieuwe verdrag waardoor ook andere maatschappijen mogen vliegen naar Amerika, maar dat gebeurde helaas niet. Afgelopen zaterdag keek ik nog even of de tickets nog verkrijgbaar waren, maar tot mijn schrik was de prijs ineens enorm opgedreven en was de goedkoopste boekingsklasse niet meer beschikbaar.
Gelukkig lukte het toen nog wel met vliegticketszoeken.nl, die tickets waren gezamenlijk uiteindelijk nog €30 duurder dan cheaptickets, dus die heb ik zaterdagochtend snel geboekt. En vandaag zag ik dat ook die tickets niet meer verkrijgbaar zijn voor die prijs, ik was dus net op tijd. Uiteindelijk betalen we ongeveer €570 pp all-in. Best redelijk vind ik. Ik hoop dat we wel een vliegtuig hebben met eigen schermpjes, ik kan op de website van US Airways en Seatguru niet zo goed vinden of dat zo is. We merken het wel.
Maar nu kan ik dus definitief gaan plannen. Een eerste opzet heb ik inmiddels gemaakt, maar ik ben nog volop bezig met het lezen van reisverslagen en het lezen van boeken. Toch wil ik hem hier alvast plaatsen en jullie vragen of jullie nog tips hebben? Ik ben ook opzoek naar invulling van de vraagtekens en de open dagen tussen de Kootenays en Oregon. De Cascade Range sla ik over, omdat ik denk dat het na de Canades Rockies teveel van hetzelfde is. Welke plaatsen zouden jullie hier aanraden? IK las in de reisgidsen dat het gebied in het binnenland achter de Cascade Range woestijnachtig is, misschien is dat een mooie afwisseling ten opzichte van de bergen in de Rockies? Wat is dan een aanrader? En ik las ook over de Palouse regio, met de mooie Palouse Falls (ik ben dol op watervallen!), is dat misschien een aanrader?
Dag 1 - ma 1-sep - Amsterdam - Philadelphia - Seattle (vlucht)
Dag 2 - di 2-sep - Seattle
Dag 3 - wo 3-sep - Seattle
Dag 4 - do 4-sep - Seattle
Dag 5 - vr 5-sep - Seattle - San Juan Islands - Vancouver Island
Dag 6 - za 6-sep - Vancouver Island
Dag 7 - zo 7-sep - Vancouver Island
Dag 8 - ma 8-sep - Vancouver Island - Vancouver
Dag 9 - di 9-sep - Vancouver
Dag 10 - wo 10-sep - Vancouver
Dag 11 - do 11-sep - Vancouver - Whistler - ??
Dag 12 - vr 12-sep - ?? - Lillooet - Cache Creek - Kamloops - ??
Dag 13 - za 13-sep - ?? - Clearwater - Jasper NP
Dag 14 - zo 14-sep - Jasper NP
Dag 15 - ma 15-sep - Jasper NP - Icefield Parkway - Banff NP
Dag 16 - di 16-sep - Banff NP - Kootenay NP
Dag 17 - wo 17-sep - Glacier NP - Mount Revelstoke NP
Dag 18 - do 18-sep - Kootenays
Dag 19 - vr 19-sep - Kootenays
Dag 20 - za 20-sep - ???
Dag 21 - zo 21-sep - ???
Dag 22 - ma 22-sep - Columbia River Gorge
Dag 23 - di 23-sep - Portland
Dag 24 - wo 24-sep - Oregon Coast
Dag 25 - do 25-sep - Oregon Coast
Dag 26 - vr 26-sep - Olympic NP
Dag 27 - za 27-sep - Olympic NP
Dag 28 - zo 28-sep - Olympic NP - Seattle
Dag 29 - ma 29-sep - Seattle - Philadelphia - Amsterdam (vlucht)
Dag 30 - di 30-sep - Aankomst Amsterdam
En het is me gelukt om Peter over te halen om 4 weken in Amerika te zijn, ik heb nu precies de hele maand september geboekt. We vertrekken op 1 september, en we landen weer op Schiphol op 30 september.
Ik heb een paar weken lang rondgeneust op de websites met vliegtickets, en in eerste instantie was cheaptickets.nl het goedkoopst voor 2 tickets, nog steeds wel gewoon met US airways, dezelfde reis die ik ook had gevonden bij D-reizen. Stiekum hoopte ik nog op een prijsdaling na het nieuwe verdrag waardoor ook andere maatschappijen mogen vliegen naar Amerika, maar dat gebeurde helaas niet. Afgelopen zaterdag keek ik nog even of de tickets nog verkrijgbaar waren, maar tot mijn schrik was de prijs ineens enorm opgedreven en was de goedkoopste boekingsklasse niet meer beschikbaar.
Gelukkig lukte het toen nog wel met vliegticketszoeken.nl, die tickets waren gezamenlijk uiteindelijk nog €30 duurder dan cheaptickets, dus die heb ik zaterdagochtend snel geboekt. En vandaag zag ik dat ook die tickets niet meer verkrijgbaar zijn voor die prijs, ik was dus net op tijd. Uiteindelijk betalen we ongeveer €570 pp all-in. Best redelijk vind ik. Ik hoop dat we wel een vliegtuig hebben met eigen schermpjes, ik kan op de website van US Airways en Seatguru niet zo goed vinden of dat zo is. We merken het wel.
Maar nu kan ik dus definitief gaan plannen. Een eerste opzet heb ik inmiddels gemaakt, maar ik ben nog volop bezig met het lezen van reisverslagen en het lezen van boeken. Toch wil ik hem hier alvast plaatsen en jullie vragen of jullie nog tips hebben? Ik ben ook opzoek naar invulling van de vraagtekens en de open dagen tussen de Kootenays en Oregon. De Cascade Range sla ik over, omdat ik denk dat het na de Canades Rockies teveel van hetzelfde is. Welke plaatsen zouden jullie hier aanraden? IK las in de reisgidsen dat het gebied in het binnenland achter de Cascade Range woestijnachtig is, misschien is dat een mooie afwisseling ten opzichte van de bergen in de Rockies? Wat is dan een aanrader? En ik las ook over de Palouse regio, met de mooie Palouse Falls (ik ben dol op watervallen!), is dat misschien een aanrader?
Dag 1 - ma 1-sep - Amsterdam - Philadelphia - Seattle (vlucht)
Dag 2 - di 2-sep - Seattle
Dag 3 - wo 3-sep - Seattle
Dag 4 - do 4-sep - Seattle
Dag 5 - vr 5-sep - Seattle - San Juan Islands - Vancouver Island
Dag 10 - wo 10-sep - Vancouver
Dag 11 - do 11-sep - Vancouver - Whistler - ??
Dag 14 - zo 14-sep - Jasper NP
Dag 15 - ma 15-sep - Jasper NP - Icefield Parkway - Banff NP
Dag 16 - di 16-sep - Banff NP - Kootenay NP
Dag 17 - wo 17-sep - Glacier NP - Mount Revelstoke NP
Dag 18 - do 18-sep - Kootenays
Dag 19 - vr 19-sep - Kootenays
Dag 20 - za 20-sep - ???
Dag 21 - zo 21-sep - ???
Dag 22 - ma 22-sep - Columbia River Gorge
Dag 23 - di 23-sep - Portland
Dag 24 - wo 24-sep - Oregon Coast
Dag 25 - do 25-sep - Oregon Coast
Dag 27 - za 27-sep - Olympic NP
Dag 28 - zo 28-sep - Olympic NP - Seattle
Dag 29 - ma 29-sep - Seattle - Philadelphia - Amsterdam (vlucht)
Dag 30 - di 30-sep - Aankomst Amsterdam
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
Ziet er goed uit! Wij hebben trouwens in 2006 in Whistler overnacht, dat is best een gezellig plekje om een avondje te struinen. We zijn met de kabelbaan naar boven gegaan om zo het Olympisch skigebied te bezoeken en er waren hele leuke terrasjes en winkeltjes in het stadje. De afstand Whistler - Lilloet kan makkelijk in een rijdag, wij vonden het een fantastisch mooi stuk.
- markro
- Moderator
- Contacteer:
Leuk, dat jullie geboekt hebben en zo lang weg kunnen. Dat zal vast en zeker een mooie vakantie gaan worden.
Wij zitten dan ook in die regio, echter drie weken.
Onze (voorlopige) planning ziet er als volgt uit:
Dag 1 - vr 5-sep - Amsterdam Schiphol - Vancouver
Dag 2 - za 6-sep - Vancouver
Dag 3 - zo 7-sep - Vancouver
Dag 4 - ma 8-sep - Vancouver - Vancouver Island Victoria
Dag 5 - di 9-sep - Vancouver Island - Victoria
Wij kunnen dus op 8 september naar elkaar zwaaien als wij op de veerboot zitten.
Wij vliegen op Vancouver, BC. Wij reserveren alleen de eerste drie overnachtingen in Vancouver en de laatste voor de terugvlucht, ook in Vancouver, bij het vliegveld in de buurt. Voor de rest avonturen wij wel en gaan die kant op, waar het mooi weer is. Ik maak weer een vrij uitgebreide planning met allerlei bezienswaardigheden in een grote omtrek van Vancouver en hebben zo zelf de keus welke kant wij opgaan.Jasmino schreef:Dag 5 - vr 5-sep - Seattle - San Juan Islands - Vancouver Island
Wij kunnen dus op 8 september naar elkaar zwaaien als wij op de veerboot zitten.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ha, dat is toevallig zeg! Leuk! Kunnen we niet iets meer dan alleen maar zwaaien? Ergens een kop koffie drinken? Hoewel het lijkt alsof we elkaar net zullen mislopen......markro schreef:Leuk, dat jullie geboekt hebben en zo lang weg kunnen. Dat zal vast en zeker een mooie vakantie gaan worden.
Wij vliegen op Vancouver, BC. Wij reserveren alleen de eerste drie overnachtingen in Vancouver en de laatste voor de terugvlucht, ook in Vancouver, bij het vliegveld in de buurt. Voor de rest avonturen wij wel en gaan die kant op, waar het mooi weer is. Ik maak weer een vrij uitgebreide planning met allerlei bezienswaardigheden in een grote omtrek van Vancouver en hebben zo zelf de keus welke kant wij opgaan.Jasmino schreef:Dag 5 - vr 5-sep - Seattle - San Juan Islands - Vancouver Island
Winston Churchill
Winston Churchill
- markro
- Moderator
- Contacteer:
Rina en ik zouden het natuurlijk bijzonder leuk vinden om in den vreemde ergens met elkaar een ontmoeting te hebben, maar als wij de planning aanhouden, zoals wij die nu in gedachte hebben, passeren wij elkaar ergens op het water vermoedelijk.Jasmino schreef:Ha, dat is toevallig zeg! Leuk! Kunnen we niet iets meer dan alleen maar zwaaien? Ergens een kop koffie drinken? Hoewel het lijkt alsof we elkaar net zullen mislopen......
Iets afspreken zal trouwens toch moeilijk worden. Want het zou zomaar eens kunnen zijn, dat als het weer ten westen van Vancouver minder is, dan in het oosten, de bergen in, dan keren wij onze route om en gaan eerst naar de Rockies toe en hopen dan later in de vakantie op beter weer op Vancouver eiland.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Hoi Jacqueline,
geweldig dat jullie geboekt hebben en heerlijk dat jullie een hele maand gaan.
Mooie prijs ook, dat scheelt echt enorm of je in juli of in september gaat( wij betaalden 824
)
Een hele mooie route ook.
Wij rijden als volgt:
Vancouver -Whistler - Lillooet (overnachting: http://www.goldpannerhotel.com/index.html)
Lillooet - Cache Creek - Kamloops- Clearwater (overnachting: http://www.clearwatervalley.com/ )
Clearwater - Jasper (2 overnachtingen: http://www.pinebungalows.com/index.htm )
Marjon
Mooie prijs ook, dat scheelt echt enorm of je in juli of in september gaat( wij betaalden 824
Wij hebben de overnachtingen hier tegen onze gewoonte in, toch maar vastgelegd. Het is een vrij onbewoond gebied en er zijn niet echt veel goedkopere motels. Wel een aantal resort maar die zijn vrij prijzig.Jasmino schreef:Dag 11 - do 11-sep - Vancouver - Whistler - ??
Wij rijden als volgt:
Vancouver -Whistler - Lillooet (overnachting: http://www.goldpannerhotel.com/index.html)
Lillooet - Cache Creek - Kamloops- Clearwater (overnachting: http://www.clearwatervalley.com/ )
Marjon
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Laten we dan tevoren onze nummers in elk geval uitwisselen, en de -te verwachten- reisplanning, wie weet brengt "het lot" ons dan toch nog samenmarkro schreef:Rina en ik zouden het natuurlijk bijzonder leuk vinden om in den vreemde ergens met elkaar een ontmoeting te hebben, maar als wij de planning aanhouden, zoals wij die nu in gedachte hebben, passeren wij elkaar ergens op het water vermoedelijk.Jasmino schreef:Ha, dat is toevallig zeg! Leuk! Kunnen we niet iets meer dan alleen maar zwaaien? Ergens een kop koffie drinken? Hoewel het lijkt alsof we elkaar net zullen mislopen......
Iets afspreken zal trouwens toch moeilijk worden. Want het zou zomaar eens kunnen zijn, dat als het weer ten westen van Vancouver minder is, dan in het oosten, de bergen in, dan keren wij onze route om en gaan eerst naar de Rockies toe en hopen dan later in de vakantie op beter weer op Vancouver eiland.
Wij zijn trouwens ook van plan om flexibel te reizen en onze planning aan te passen aan het weer. We zullen wel zien hoe het loopt. Ik maak wel vantevoren een planning van de dingen die ik graag wil zien en maak ook een lijstje met hotels en motels die we onderweg kunnen tegenkomen. Het hoogseizoen is dan al lang voorbij, dus dat gaat vast lukken. En bovendien kun je altijd nog onderweg vooruit reserveren voor de eerstkomende dagen als dat nodig mocht zijn.
Winston Churchill
Winston Churchill
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is inderdaad een heel groot prijsverschil! Ik ben ook wel blij met deze prijs, al had ik dan eerst een nog goedkopere prijs op het oog die later "ondoorzichtig" bleek. Gelukkig was ik net op tijd met boeken. En een hele maand vind ik ook wel lekker, we hebben dat ook wel verdiend vind ik!vana schreef:Hoi Jacqueline,
Mooie prijs ook, dat scheelt echt enorm of je in juli of in september gaat( wij betaalden 824)
Wij hebben de overnachtingen hier tegen onze gewoonte in, toch maar vastgelegd. Het is een vrij onbewoond gebied en er zijn niet echt veel goedkopere motels. Wel een aantal resort maar die zijn vrij prijzig.Jasmino schreef:Dag 11 - do 11-sep - Vancouver - Whistler - ??
Wij rijden als volgt:
Marjon
Bedankt voor de hotel- en bungalow-tips, ze zien er allemaal leuk uit! Ik heb ze opgeslagen en zet ze zeker op mijn lijstje. Ik ga waarschijnlijk geen hotels reserveren, anders dan de eerste nacht na aankomst. Gelukkig reizen we buiten het hoogseizoen, dus ik vermoed dat het wel mogelijk moet zijn om een overnachting te vinden. Of misschien besluit ik om enkele hotels toch vast te leggen, maar dan wel alleen als ik nog kostenloos kan annuleren tot kort vantevoren, zodat ik ongestraft de planning kan wijzigen.
Ik zie in jouw planning dat jullie ook via Kamloops gaan, ik denk dat ik het ga laten vallen. Het is toch een omweg, en volgens mij is er niet zo heel veel bijzonders. Of maak ik dan een vergissing?
Winston Churchill
Winston Churchill
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben nog aan 't stoeien geweest met het stuk tussen de Cananese Rockies en Oregon, en ik heb nog een paar dingen veranderd. Ik kom nu uit op deze planning:
Dag 18 - do 18-sep - Revelstoke - Kootenays - Creston
Dag 19 - vr 19-sep - Creston - Palouse Hills - The Dalles
Dag 20 - za 20-sep - The Dalles - Columbia River Gorge - Portland
Dag 21 - zo 21-sep - Portland
Dag 22 - ma 22-sep - Oregon Coast
Dag 23 - di 23-sep - Oregon Coast
Dag 24 - wo 24-sep - Washington Coast
Dag 25 - do 25-sep - Washington Coast
Hoe vinden jullie dit? Ik ben nog steeds op zoek naar goede adviezen over deze periode! We zoeken afwisseling, bergen hebben we dan in Canada al genoeg gehad denk ik.
Dag 18 - do 18-sep - Revelstoke - Kootenays - Creston
Dag 19 - vr 19-sep - Creston - Palouse Hills - The Dalles
Dag 20 - za 20-sep - The Dalles - Columbia River Gorge - Portland
Dag 21 - zo 21-sep - Portland
Dag 22 - ma 22-sep - Oregon Coast
Dag 23 - di 23-sep - Oregon Coast
Dag 24 - wo 24-sep - Washington Coast
Dag 25 - do 25-sep - Washington Coast
Hoe vinden jullie dit? Ik ben nog steeds op zoek naar goede adviezen over deze periode! We zoeken afwisseling, bergen hebben we dan in Canada al genoeg gehad denk ik.
Winston Churchill
Winston Churchill
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1192 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 6 Reacties