Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
interview
-
Kimmie1980
- Amerika-newbie
interview
Hi ben nieuw hier en heb ene beetje de draadjes doorgelezen, maar heb zelf ook een vraagje.
Ben getrouwd met een USC en wacht op mijn interview. Nu heb ik gisteren dan de brief gehad met uitnodiging voor het interview.
Ik vraag me af of jullie tips voor mij hebben of me kunnen uitleggen hoe het precies in zijn werking gaat.
Thanks....
Ben getrouwd met een USC en wacht op mijn interview. Nu heb ik gisteren dan de brief gehad met uitnodiging voor het interview.
Ik vraag me af of jullie tips voor mij hebben of me kunnen uitleggen hoe het precies in zijn werking gaat.
Thanks....
-
Marcel
- Amerikakenner
- Contacteer:
Op het visa forum van http://www.usadutch.com is deze vraag ook al een paar keer gesteld en beantwoord. Daar zit vast bruikbare info voor je bij.
Marcel
Marcel
Life is good in the Tarheel State.
-
Kimmie1980
- Amerika-newbie
intervieuw in Amerika
Hi Marcel, bedankt voor je berichtje.
Ik ben echter op zoek naar het intervieuw in Amerika en niet in NL. Ik heb er zelf niets over kunnen vinden op de andere sites, helaas.
Ik ben hier in Amerika bezig met het proces voor mijn greencard.
Heeft iemand anders hier ervaring mee?
thanks
Ik ben echter op zoek naar het intervieuw in Amerika en niet in NL. Ik heb er zelf niets over kunnen vinden op de andere sites, helaas.
Ik ben hier in Amerika bezig met het proces voor mijn greencard.
Heeft iemand anders hier ervaring mee?
thanks
-
doreennicole
- Amerika-expert
ik heb het interview ook in Amerika gedaan, maar dat is alweer zo lang geleden (94) en de behandeling is zowiezo verschillend per staat en per persoon, dat het volgens mij niet echt relevant is voor jouw huidige situatie.
De enige tip die ik je mee kan geven is om zelf heel goed uit te gaan zoeken welke documenten je nodig hebt, eventueel een advocaat in de hand te nemen en goed voorbereid te zijn.
Bij mij was het heel erg duidelijk dat we een echt getrouwd stel waren, hoewel we 2 maanden nadat ik naar de US ging op een toersitenvisum trouwden. omdat we als een old married couple aan het bickeren waren over wanneer we elkaar precies ontmoet hadden en waar we van dan tot dan gewoond hadden, etc.
Als je specifieke vragen hebt kan ik kijken of ik je daarmee kan helpen.
In welke staat zit je?
D
De enige tip die ik je mee kan geven is om zelf heel goed uit te gaan zoeken welke documenten je nodig hebt, eventueel een advocaat in de hand te nemen en goed voorbereid te zijn.
Bij mij was het heel erg duidelijk dat we een echt getrouwd stel waren, hoewel we 2 maanden nadat ik naar de US ging op een toersitenvisum trouwden. omdat we als een old married couple aan het bickeren waren over wanneer we elkaar precies ontmoet hadden en waar we van dan tot dan gewoond hadden, etc.
Als je specifieke vragen hebt kan ik kijken of ik je daarmee kan helpen.
In welke staat zit je?
D
SEEING IS BELIEVING
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 7291 Weergaves
-