Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

south carolina

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
Herrie
Amerika-newbie

south carolina

Bericht door Herrie »

Hoi
Over 10 dagen vertrek ik na Amerika. Ik ga naar south carolina, en dan na Hilton Head Island. Zijn er hier mensen die hier al geweest zijn? Zoja vertel me maar wat je er van vond!

Greetz Herrie
Dutch
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Dutch »

Ja, wij zijn er 3 keer geweest.
Maar veel kan ik er niet over zeggen, want alle drie die keren zijn we er alleen geweest om vrienden te bezoeken.
Het enige dat in de buurt ligt, en volgens mij toeristisch de moeite waard zou kunnen zijn, zijn de Smokey Mountains.

:idea: Als je aan geeft waar je interesse naar uit gaat is het misschien gemakkelijker om tips te krijgen
braveman
Amerikafan

Bericht door braveman »

Je zou eens kunnen overwegen om een bezoek te brengen aan Charleston. Dit mag je eigenlijk niet missen. Verder is het plaatsje Beaufort ook een bezoek waard. In de directe omgeving van Charleston zijn een aantal Plantagehuizen te vinden met bijbehorende tuinen die niet mogen ontbreken tijdens een bezoek aan de "Deep South"
Marcel
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Kijk even in dit draadje: http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=2011, waarin ik ook al wat schreef over Charleston.

Marcel
Life is good in the Tarheel State.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer