Ik wil graag emigeren, omdat ik echt een enorme "aantrekking" tot Amerika heb. Ik kan het niet uitleggen, maar ik vind het daar helemaal geweldig
Bedankt alvast voor de reacties.
Dat hangt ervan af welke opleiding het is, om daar een baan te krijgen moet kunnen worden aangetoond dat er geen Amerikaan beschikbaar is die hetzelfde werk kan doen.Daarna zou ik de universiteit kunnen doen, of is HBO ook wel genoeg?
Misschien kun je om te beginnen eens een jaartje naar school gaan in de VS, vakantie is anders dan ergens een jaar leven.Moi schreef:Hallo, ik ben een jongen van 16 jaar en zit op dit moment in HAVO4. Ik zou graag na de HAVO naar Amerika willen emigreren (en daar ook m`n verdere studie doen). Is dat mogelijk? Wordt het moeilijk om dat voor elkaar te krijgen? Ik zou eventueel nog in Nederland kunnen studeren.
Ik wil graag emigeren, omdat ik echt een enorme "aantrekking" tot Amerika heb. Ik kan het niet uitleggen, maar ik vind het daar helemaal geweldig(ik ben er 2x geweest op vakantie). Nederland daarintegen vind ik ontzettend saai, en er is altijd regen
.
Bedankt alvast voor de reacties.