Goh Ndakota 94 wat apart dat jij daar ook gewoond hebt. Hoe dat zo als ik vragen mag? Ik ken Burlington inderdaad wel, wat vrienden van ons wonen daar ook. Ik krijg die reacties ook vaak: wat doet een Nederlander nu hier? En ook veel interesse in mijn antwoord vervolgens. Veelal zijn ze er wel van overtuigd dat Nederland in Scandinavie ligt, hun ''heritage" waar ze heel trots op zijn. Ik ben nu een paar weekjes in Nederland en wordt helemaal overweldigd door de drukte (woon in de randstad), druk op de weg, zaterdag winkelen, de ikea, enz. Ook is alles zo vol gebouwd. Ik besef hier wel goed hoe bijzonder een stadje als Minot en een staat als Noord-dakota nog zijn, al die ruimte.......heerlijk.
Ik vond Rosevelt national park indrukwekkend, ik ben ooit eens in Yosemete park geweest, maar daar haalt het het niet bij. Dus om er helemaal voor om te rijden, hmmmmm zou het niet durven zeggen, waarschijnlijk niet de moeite na al die andere mooie natuurparkehn. Medora is leuk, dat heb ik ook gehoord! Ik ga er van de zomer misschien heen.
Minot zal wel niet veel veranderd zijn. De grote ketens komen wel meer die kant op, hobby lobby, walmart, enz.
Oh, en deze week was het -31 graden celcius!!!!!! Maar in de zomer was het weer standaard boven de 30 en soms wel 40! Ik heb in N-D altijd het gevoel dat zij de temperaturen van 5 c tot 20 c niet kennen

.