Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegtaks; Invloed op jouw Amerika-plannen?
-
Marceljesse
- Amerikakenner
Re: Vliegtaks; Invloed op jouw Amerika-plannen?
klinkt heel bot,
maar zoals eerder gezegd: wat is 50 euro op 3000 euro
maar zoals eerder gezegd: wat is 50 euro op 3000 euro
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Die poll uitslag is wel strak in de nieuwe versie
-
dutchamerican82
- Amerika-ontdekker
Ik laat me vakantie echt niet verstieren door die 50 dollar extra
- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Ik heb voor de fun even een proefboeking gedaan bij Delta.
Vanaf Düsseldorf naar Orlando is zowiezo al 45 euri's goedkoper en als daar dan de vliegtax nog eens bij komt is het verschil dus 90 euri's. Op een ticket van rond de 400.
Daar komt nog bij dat (lang)parkeren in DD ook nog al wat scheelt en de airport hotels ook beduidend goedkoper zijn.
Al met al scheelt het dus behoorlijk, plus het feit (van horen zeggen) dat de Duitse luchthaven (nog) een stuk rustiger is. Het is voor ons wel 45 KM extra rijden, maar het maakt het wel aantrekkelijk voor een volgende boeking
Vanaf Düsseldorf naar Orlando is zowiezo al 45 euri's goedkoper en als daar dan de vliegtax nog eens bij komt is het verschil dus 90 euri's. Op een ticket van rond de 400.
Daar komt nog bij dat (lang)parkeren in DD ook nog al wat scheelt en de airport hotels ook beduidend goedkoper zijn.
Al met al scheelt het dus behoorlijk, plus het feit (van horen zeggen) dat de Duitse luchthaven (nog) een stuk rustiger is. Het is voor ons wel 45 KM extra rijden, maar het maakt het wel aantrekkelijk voor een volgende boeking
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"

Voor wanneer dan, ik vlieg elk voorjaar(1e week van maart) naar Orlando en probeer dat elke keer, ik kom dan altijd (herinnering) boven de € 600,00Ta2 Gerrit schreef:Ik heb voor de fun even een proefboeking gedaan bij Delta.
Ook nu weer round trip €629,30
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Wij gaan zowiezo altijd in Maart (Daytona Bike Week), dus vertrek rond 1 Maart. De laatste jaren hebben we altijd rond de 400 betaald (407, 425, 428 en deze keer 459
) met Delta.
Soms rechtstreeks bij de maatschappij, of e-bookers, cheaptickets afhankelijk welke de goedkoopste is.
Voor Oktober hebben we via cheaptickets bij United geboekt, ook weer voor 400 en een beetje.
Wij boeken wel altijd de maximale periode (330 dagen) van te voren.
Ik had een fake vlucht geboekt voor eind deze maand rechtstreeks bij Delta en vanaf DD was die "kaal" al 45 euro goedkoper dan vanaf AMS. Zelfde dagen, nagenoeg zelfde vluchtduur, zelfde POE, Atlanta.
Soms rechtstreeks bij de maatschappij, of e-bookers, cheaptickets afhankelijk welke de goedkoopste is.
Voor Oktober hebben we via cheaptickets bij United geboekt, ook weer voor 400 en een beetje.
Wij boeken wel altijd de maximale periode (330 dagen) van te voren.
Ik had een fake vlucht geboekt voor eind deze maand rechtstreeks bij Delta en vanaf DD was die "kaal" al 45 euro goedkoper dan vanaf AMS. Zelfde dagen, nagenoeg zelfde vluchtduur, zelfde POE, Atlanta.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
dutchamerican82 schreef:Ik laat me vakantie echt niet verstieren door die 50 dollar extra
Nee, ik ook niet. Maar als je met 5 personen op vakantie gaat en dus 5 x wordt aangeslagen betaal je toch een hoop geld voor ????. Daar kan ik terplaatse een hoop andere dingen voor doen.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
- Kokopelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Wij hebben vorige week geboekt. Amsterdam naar San Francisco.
Hup, 2 x 45,- erbij voor die vliegtaks en oja de brandstof prijs was intussen ook al weer omhoog gegaan dus weer 2 x € 20,- erbij.
Totaal toch weer € 130,- meer. Ik laat me vakantie er ook niet door verpesten en blijf er zeker niet voor thuis, maar het is toch een hoop geld. Waar je inderdaad véél leukere dingen mee kunt doen in de US!
Hup, 2 x 45,- erbij voor die vliegtaks en oja de brandstof prijs was intussen ook al weer omhoog gegaan dus weer 2 x € 20,- erbij.
Totaal toch weer € 130,- meer. Ik laat me vakantie er ook niet door verpesten en blijf er zeker niet voor thuis, maar het is toch een hoop geld. Waar je inderdaad véél leukere dingen mee kunt doen in de US!
- butterfly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Als ik op vakantie ga blijkt de uiteindelijke prijs van mijn reis altijd hoger te zijn dan ik in mijn hoofd had, dus om dan niet te gaan vanwege die 50 euro. (okee 4x 50 euro dan, want het zal wel per persoon, en niet per boeking zijn)
Groetjes, Ilse
Groetjes, Ilse
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht