Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wedstrijd New York Mets bijwonen

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Steven
Amerikafan

Wedstrijd New York Mets bijwonen

Bericht door Steven »

Ik zou graag op zaterdagmiddag 4 juni, of zondagavond 5 juni een wedstrijd van de Mets tegen de SF Giants bijwonen...

Heeft iemand hier ervaring met het kopen van een ticket voor een wedstrijd van de Mets? Ik zit te twijfelen of het nu werkelijk nodig is om het via internet te reserveren, of het gewoon ter plekke kopen...
"Ik ben een Nederlander in hart en nieren. Een lever heb ik nauwelijks meer."
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Steven,

ik heb geen ervaring met het kopen van een ticket voor een wedstrijd van de Mets maar ik heb wel enkele weken geleden een ticket voor een wedstrijd van de Texas Rangers gekocht. Deze heb ik gekocht via de officiele site van de Texas Rangers.

Misschien is het niet nodig om van te voren een ticket te kopen, maar vorig jaar ben ik naar een (uitverkochte) wedstrijd van de Anaheim Angels geweest. Gelukkig had ik toen ook mijn ticket reeds vooraf gereserveerd.

Het voordeel van een ticket vooraf reserveren is dat je vaak nog alle keus hebt qua plaats. Zo zat ik vorig jaar bij de Anaheim Angels helemaal vooraan en ook dit jaar bij de Texas Rangers heb ik een mooi plaats achter de slagplaat kunnen reserveren. (Sectie 25, donkerblauwe gedeelte, voor wie het op wil zoeken op de site van de Texas Rangers :wink: ).

Ik neem aan dat je de site van de New York Metz al gevonden had?

Misschien is de avondwedstrijd op 5 juni geen slechte keuze. Mocht het ontzettend warm zijn, dan zit je overdag liever niet in een stadion. Reden voor mij om ook bij de Texas Rangers voor de avondwedstrijd te kiezen.

Veel plezier bij de wedstrijd, het zal vast een hele belevenis worden. Ben je al eens eerder bij een baseballwedstrijd geweest?

Groet,

Roland 8)
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Wij zijn in 2003 bij de Texas Rangers geweest. een práchtig stadion was dat. (en ik was echt niet voor het eerst in een baseball stadion) Je gaat je daar vast en zeker amuseren.
Hydrotherion
Amerikafan

Bericht door Hydrotherion »

The Mets???? :evil: NY Yankees 4ever! :wink:

Serieus nu want The mets hebben redelijk goed ingekocht voor deze seizoen na de dramatische vorige seizoen. Ik heb enkel ervaring met NY Yankees maar voormij was het altijd het beste om online tickets te kopen anders kan het soms zijn dat je lang in de rij moet staan(denk aan iemand die voor je staat die nog 10 plaatsen zoekt of allerlei vragen heeft!) als je al gereserveerd heb dan heb je je tickets zo omdat ze dan al klaarliggen voor je aan een speciale kassa. De enigste vraag die je dan nog moet stellen is of je eerst een pretzel neemt of een hotdog! :wink:
Steven
Amerikafan

Bericht door Steven »

Hmm, dan denk ik dat ik toch maar voor reserveren via internet ga.

En ja, ik ben al wel eens vaker bij een baseball wedstrijd geweest. Afgelopen zomer, bij de SF Giants. Geweldig! :D
"Ik ben een Nederlander in hart en nieren. Een lever heb ik nauwelijks meer."
jvinch
Amerikakenner

Bericht door jvinch »

Jullie zingen toch wel het National Anthem mee, he?
Hydrotherion
Amerikafan

Bericht door Hydrotherion »

Jan Visser zegt:

Jullie zingen toch wel het National Anthem mee, he?

Met volle borst! 8) Alhoewel het niet mijn volkslied is het een ongelooflijke gevoel wanneer je met duizenden mensen meezingt.
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Jan Visser schreef:Jullie zingen toch wel het National Anthem mee, he?
Jan,

meezingen nog net niet. Zal ik eerst de tekst moeten leren... :wink:

Op zo'n moment sta ik echter met kippevel te luisteren en voel mij dan nog meer op mijn plaats en gemak in Ameika... :D

Roland 8)

Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Aïda schreef:Wij zijn in 2003 bij de Texas Rangers geweest. een práchtig stadion was dat. (en ik was echt niet voor het eerst in een baseball stadion) Je gaat je daar vast en zeker amuseren.
Dat is mooi om te horen Aïda. Ik ben benieuwd en zie ontzettend uit naar de wedstrijd (tegen de Washington Nationals).

Het stadion van de Anaheim Angels vond ik ook heel mooi. Vooral die twee enorme basebalcaps bij de ingang... :)

Afbeelding

Afbeelding

Roland 8)

ikkedus
Amerikafan

Bericht door ikkedus »

Coyote schreef:
Jan Visser schreef:Jullie zingen toch wel het National Anthem mee, he?
Jan,

meezingen nog net niet. Zal ik eerst de tekst moeten leren... :wink:

Op zo'n moment sta ik echter met kippevel te luisteren en voel mij dan nog meer op mijn plaats en gemak in Ameika... :D

Roland 8)
Vaak staat de tekst op het grote videoscherm/scorebord wat in het stadion hangt.
Ik zing dan gewoon mee. Best wel kippenvel eigenlijk. Stom hè, voor zo'n 'nuchtere' Nederlander...
http://community.webshots.com/user/ikkedus2" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer