Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
vliegtickets boeken
-
Rob Driessen
- Amerika-ontdekker
vliegtickets boeken
Nog een vraagje: op dit moment schommelen de vliegtickets nogal per dag/week. Ik had net het 'geld geregeld' en een dag later blijkt het ticket alweer 50 euro duurder per persoon te zijn. Komt natuurlijk ook omdat de dollar is gestegen. Heeft iemand ervaring met wanneer het een gunstige tijd is om te boeken? Want net hoorde ik van een collega dat haar ervaring is dat vaak in januari prijzen weer naar beneden gaan. Graag jullie ervaringen???
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Rob, er is niets zo veranderlijk als de prijs van vliegtickets, en er is volgens mij ook niet echt een patroon te ontdekken in de prijsontwikkeling. Wij moeten voor volgend jaar oa. een vlucht hebben van New York naar Phoenix, de meest gunstige vlucht is met Continental, en in oktober koste deze vlucht € 250 incl. voor 2 personen, in November was de prijs gestegen naar € 280, en gisteren keek ik weer eens en toen was de prijs gedaald naar € 213, en heb de vlucht toen maar meteen vastgelegd. Dus gewoon regelmatig de prijs blijven checken, eventueel zelfs dagelijks, en dan boeken op het moment dat de prijs voor jou aanvaardbaar is. Als je met een maatschappij gaat vliegen waar je vantevoren je stoel vast kunt leggen kun je meestal kijken hoe veel plaatsen er nog vrij zijn, bij Continental kan dat dus, en zo kon ik zien dat toen de prijs naar boven gegaan was, het toestel nog bijna leeg was, als dat het geval is gaat de prijs meestal wel weer omlaag, wat in ons geval dus ook gebeurde.
Harry
Harry
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
Rob Driessen
- Amerika-ontdekker
vliegtickets
Het gaat om de periode juli-augustus 2008...
-
ndekker
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: vliegtickets
Een vliegticket moet je boeken als jij vind dat het een goede prijs is. Het kan daarna altijd duurder/goedkoper worden. Als je zelf op het moment van boeken maar tevreden bent, en wordt het daarna goedkoper dan heb pech, en wordt het duurder dan heb je geluk!Rob Driessen schreef:Het gaat om de periode juli-augustus 2008...
can't wait to travel again.....
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 2677 Weergaves
-
Laatste bericht door Ikverzinnogweliets
-