Dat was het originele plan, alleen dan ben je elke dag aan het sjouwen met je spullen. Voor MV overnacht je toch in Kayenta? Is dat wel de moeite waard?
Wij vonden dat sjouwen wel meevallen hoor. Je wordt er ook steeds handiger in . Voor een overnachting in MV zou ik kiezen voor Goulding's Lodge dat t/o de ingang van MV ligt. Kayenta ligt ongeveer 23 mijl van MV verwijderd. Bij Goulding's Lodge hebben ze behalve motelkamers ook cabins.
jerbia schreef:Als het hotel in LV niet per se aan de strip hoeft te liggen, zou je ook kunnen overwegen om het South Point Hotel te boeken. Na een tip van Marjan (hekkie) hebben we voor dit hotel gekozen voor mei 2008. Via fatwallet.com vonden we ook nog eens een aanbieding, en nu zitten we er voor $120 per nacht op vrijdag en zaterdag.
Het hotel heeft een shuttleverbinding met de strip en het vliegveld.
Ik zoek zelf ook nog een hotel voor de laatste nacht in Vegas op 6 mei 2008, maar ik vind het South Point Hotel toch behoorlijk duur geworden. Wij betaalden dit jaar nog geen $ 50 per nacht en nu zit je bijna op het dubbele.
Jouw link http://www.i4vegas.com/Search/ vind ik ook super. Bedankt. Ik vul de datum in voor een overnachting en ik krijg gelijk de prijzen te zien van alle hotels in en om de Strip voor die nacht. Prachtig voor een overzicht en om te vergelijken.
hekkie schreef: Ik zoek zelf ook nog een hotel voor de laatste nacht in Vegas op 6 mei 2008, maar ik vind het South Point Hotel toch behoorlijk duur geworden. Wij betaalden dit jaar nog geen $ 50 per nacht en nu zit je bijna op het dubbele.
Volgens mij zijn er nogal wat congressen in die tijd. Wij betaalden dit jaar in juli ook maar $49 voor het Hooters Hotel terwijl deze in mei 2008 ook minimaal $150 per nacht kost.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.