Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ik wil naar Boston emigreren

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
limburg84
Amerika-newbie

Bericht door limburg84 »

heyz ik ben opzoek naar info om naar boston te verhuizen vanuit nederland, ik heb een paar vrienden uit boston maar jah ik wil graag weten wat er nog meer allemaal bij komt kijken om daarheen te gaan heb jij wat info voor me??
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

** @limburg84: ik heb je vraag afgesplitst en er een apart topic van gemaakt, aangezien jij ze in de introductie van iemand geplaatst had.

Elke
moderator
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

limburg84 schreef:heyz ik ben opzoek naar info om naar boston te verhuizen vanuit nederland, ik heb een paar vrienden uit boston maar jah ik wil graag weten wat er nog meer allemaal bij komt kijken om daarheen te gaan heb jij wat info voor me??
Lees eens wat draadjes door in het emigratie-forum.
Kort samengevat:
er zijn immigrant-visa (maar dan moet je bv. een ouder of broer/zus hebben die de Amerikaanse nationaliteit heeft ofwel trouwen met een Amerikaan(se) )
en er zijn non-immigrant visa (en de naam zegt het zelf: het is een visum dat je tijdelijk toelaat in Amerika, meestal om werkgerelateerde reden). Meer info daarover: http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=3318
Verder staat er ook info op bv. de website van de Amerikaanse ambassade in Nederland.
Verdere vragen kan je stellen in het emigratie-deel van het forum.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
dutchie_in_boston
Amerika-expert

Bericht door dutchie_in_boston »

warme winterjas meenemen :D
gebruikerP

Bericht door gebruikerP »

Ik ga wrs ook in Boston starten met mijn Green Card :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer