Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
T/m 14 november... win Max Westerman's nieuwe boek!
-
doreennicole
- Amerika-expert
Ik heb ook meegedaan en ben er zo zeker van dat ik ga winnen dat ik Dennis nu al kan vertellen dat het niet eens naar de VS gestuurd hoeft te worden maar naar mijn broer in NL die met een pakketje voor me bezig is, dus laat me weten wanneer ik het door moet geven.
But seriously, ik heb in mijn leven maar een keer een prijsvraag gewonnen en dat was volgens mij meer omdat niemand anders mee had gedaan. Het was voor Filofax voordat Filofaxes in NL bekend waren.
Hier heb ik wel wat meer concurrentie.
But seriously, ik heb in mijn leven maar een keer een prijsvraag gewonnen en dat was volgens mij meer omdat niemand anders mee had gedaan. Het was voor Filofax voordat Filofaxes in NL bekend waren.
Hier heb ik wel wat meer concurrentie.
SEEING IS BELIEVING
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
-
Sandra & Bjorn
- Amerikafan
Ik heb ook geprobeerd om mee te doen, maar nadat ik op verzenden had geklikt kreeg ik een melding dat er een fout was opgetreden. Kan iemand van de moderators misschien zien of het wel aangekomen is? Of kan ik het gewoon opnieuw invullen zonder van deelname uitgesloten te worden door het mogelijk twee keer invullen?
Lijkt me echt een erg leuk boek!
Lijkt me echt een erg leuk boek!
-
Sandra & Bjorn
- Amerikafan
-
EvdB
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
de reguliere prijs is zoals gemeld 15 euro.Wat kost dat boek eigenlijk?
In Hilversum op de markt staat dé boekhandel der boekhandels als het gaat om nieuwe boeken. Die man koopt ze goedkoper in bij de uitgever en dat scheelt wat euro's. ik was er zaterdag nog voorafgaand aan de meeting. Max was net op maar komt weer. Ik wacht even af of ik gewonnen heb, anders ga ik er zeker om.
Op de markt vraagt hij € 12,50. Ik heb ff een mailtje naar de site van hem gestuurd met de vraag of Max leverbaar is en voor welke prijs
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Maar, ik neem aan, dat jij meer kwijt bent aan reizen, dan dat het oplevert. Kan je het boek toch beter bij jou in de buurt kopen? (Indien je niet wint.)EvdB schreef:de reguliere prijs is zoals gemeld 15 euro.Wat kost dat boek eigenlijk?
In Hilversum op de markt staat dé boekhandel der boekhandels als het gaat om nieuwe boeken. Die man koopt ze goedkoper in bij de uitgever en dat scheelt wat euro's. ik was er zaterdag nog voorafgaand aan de meeting. Max was net op maar komt weer. Ik wacht even af of ik gewonnen heb, anders ga ik er zeker om.
Op de markt vraagt hij € 12,50. Ik heb ff een mailtje naar de site van hem gestuurd met de vraag of Max leverbaar is en voor welke prijs(tja, ergens moeten we weer geld aan overhouden om in de Teddy te stoppen)
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Max Westerman heeft het boek hier in Rotterdam een paar weken geleden gesigneerd. Was erg leuk, heb even met m staan kletsen over New York enzo en hij heeft een leuk verhaaltje in m'n boek geschreven
Heb het boek inmiddels uit en het is echt een heel leuk boek. Hij schrijft met een droog soort humor waar ik vaak om in de lach schoot. Kaart ook weer interessante issues uit de Amerikaanse samenleving aan.
Het is ook interessant om te lezen hoe hij Katrina ervaren heeft enzo.
Vond 14,95 ook echt niet duur voor het boek + DVD.
Heb het boek inmiddels uit en het is echt een heel leuk boek. Hij schrijft met een droog soort humor waar ik vaak om in de lach schoot. Kaart ook weer interessante issues uit de Amerikaanse samenleving aan.
Het is ook interessant om te lezen hoe hij Katrina ervaren heeft enzo.
Vond 14,95 ook echt niet duur voor het boek + DVD.
Blog: http://www.eyerisphotography.nl
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
-
Dennis
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
De 10 winnaars van het exemplaar van het boek van Max Westerman, "In alle staten", hebben inmiddels per e-mail bericht ontvangen en dienen me zo spoedig mogelijk hun complete adres toe te sturen.
De winnaars zijn Monique van Venetië, Danny van Beurden, Janneke Eysbroek-Zijlstra, Sofia Wal, Oscar Seinstra, Jolanda Ceelen, Carla Croissant, Iris van Lienden, Dione Kuipers, en Ab Maliepaard.
Mijn felicitaties aan de winnaars! Graag horen we wat jullie van het boek vonden.
De winnaars zijn Monique van Venetië, Danny van Beurden, Janneke Eysbroek-Zijlstra, Sofia Wal, Oscar Seinstra, Jolanda Ceelen, Carla Croissant, Iris van Lienden, Dione Kuipers, en Ab Maliepaard.
Mijn felicitaties aan de winnaars! Graag horen we wat jullie van het boek vonden.