Bijf de AA homepage in de gaten houden, binnenkort kun je daar meer informatie verwachten.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
T/m 14 november... win Max Westerman's nieuwe boek!
-
Dennis
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
T/m 14 november... win Max Westerman's nieuwe boek!
Even een tipje van de sluier oplichten van wat er zoal gaande is op AA... zeer binnenkort heb je de kans om het nieuwe boek van Max Westerman, getiteld "In alle staten", exclusief te winnen via AllesAmerika.com!
Bijf de AA homepage in de gaten houden, binnenkort kun je daar meer informatie verwachten.
Laatst gewijzigd door Dennis op 01 nov 2007, 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Binnenkort... win Max Westerman's nieuwe boek!
Leuk idee Dennis om dit boek als prijs te laten fungeren. Toevallig is in dit topic vandaag al over dit nieuwe boek van max Westerman gesproken...Dennis schreef:Even een tipje van de sluier oplichten van wat er zoal gaande is op AA... zeer binnenkort heb je de kans om het nieuwe boek van Max Westerman, getiteld "In alle staten", te winnen via AllesAmerika.com!
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
doreennicole
- Amerika-expert
Ik moet eerlijk bekennen, ik kijk echt nooit op de homepage. Heb het idee dat die meer gericht is op Nederlanders die geinteresseerd zijn in Amerika (Amerikagangers) dan in NederAmerikanen, maar ik wil het boekje best winnen, dus ik zal beter opletten. Eerlijke kansen voor beide groepen (HINT, HINT)?
SEEING IS BELIEVING
-
Dennis
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Ik zou nu maar wel even op de AA homepage kijken... 
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb meegedaan! Ik ben eens benieuwd - aan de andere kant: ik win toch nooit wat... 
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
BuckeyeRed
- Amerikakenner
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Leuk Bianca. Ik heb de eerste 6 bladzijden al gelezen.....jerbia schreef:Bij Bol.com kun je het boek gedeeltelijk inkijken. Er zit overigens ook een DVD bij.
Ik ben overtuigd, ik ga hem kopen of ik vraag hem voor Sinterklaas.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Ik heb ook meegedaan.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;