Heen 11 Dec - Terug 24 Dec. Prijs was een positieve verassing, "slechts" 427,17 € met United Airlines.
Dat wordt de laatste keer dat ik inh m'n favoriete ontbijttent een peukie kan doen, per 1 Jan 2008 is het verboden. Steeds meer gebieden onder de rook van Chicago verbieden het roken in restaurants en bars. Toch best wel jammer.
Bramster schreef:Zojuist een retourtje AMS-ORD geboekt.
Heen 11 Dec - Terug 24 Dec. Prijs was een positieve verassing, "slechts" 427,17 € met United Airlines.
Dat wordt de laatste keer dat ik inh m'n favoriete ontbijttent een peukie kan doen, per 1 Jan 2008 is het verboden. Steeds meer gebieden onder de rook van Chicago verbieden het roken in restaurants en bars. Toch best wel jammer.
Ik ga in Januari dus ben ik de lul... -10 buiten denk dat ik niet zo veel meer rook als ik in een of andere kroeg rondhang daar
Mijn favoriete tent is Grand Ma Sally's. Een locale diner in een dorpje zo'n uurtje buiten Chicago. Veel verschillende gerechten op de kaart en een gemoedelijke sfeer.
Oh Orange... ja daar ga ik keer heen dan als ik er ben in Januari.. Vrienden van me wonen beiden een block daar vandaan en bij een van de twee slapen we ideaal dus!
Je moet ook gewoon niet roken. ben 11 jaar geleden gestopt.
Denk er eens over na. Hoe achterlijk is het om met -10 een peukje te roken buiten en dan vies stinkend weer binnen te komen? ook gaat je produktiviteit stukken omhoog.
Van mij mag alles niet roken worden. vind het a sociaal
ned in MO schreef:Je moet ook gewoon niet roken. ben 11 jaar geleden gestopt.
Denk er eens over na. Hoe achterlijk is het om met -10 een peukje te roken buiten en dan vies stinkend weer binnen te komen? ook gaat je produktiviteit stukken omhoog.
tegen mensen met zon mening ben ik heel graag a sociaal........ Laat ieder lekker zijn of haar eigen ding doen.
Vandaag lekker weer. Het werd tijd, ik ben ook een liefhebber van de winter maar dit jaar was hij erg lang. Eerste sneeuw in November en elke twee weken een pak - tot een paar weken geleden. Ik ben ook graag buiten, dus deze week is het genieten. De plantjes staan al te pruttelen onder de lampen - midden mei gaan ze naar buiten!
ned in MO schreef:Je moet ook gewoon niet roken. ben 11 jaar geleden gestopt.
tegen mensen met zon mening ben ik heel graag a sociaal........ Laat ieder lekker zijn of haar eigen ding doen.
Nou goed dan.
Zit ik een tafeltje naast je in dat Restaurant lekker mijn eigen ding te doen, namelijk onbeschaamd winderen met van die lekkere bloemkoolluchten. Moet ook kunnen niet?.
De ervaring in luchtkwaliteit komt dan ongeveer overeen.
Nu even serieus. Ik wil hier niet de wereldverbeteraar uithangen maar ik was een verstokte roker met twee pakjes per dag en snapte ook niet dat andere mensen mijn gerook niet altijd waardeerden.
Tot ik stopte en ontdekte wat een gigantische voordelen stoppen met roken had voor mij en wat een rare, onnatuurlijke gewoonte het is om willens en wetens rook in te ademen. Niet anders dan te genieten van je eigen bloemkool geuren(zou ook een rare gewoonte zijn maar minder schadelijk voor je gezondheid )
Van mij mag je roken zoveel je wil maar val er anderen niet mee lastig als zij er niet van gediend zijn
Tja, als we alles moeten latendat de productieviteit negatief kan beinvloeden dan word het leven wel erg saai.
Vrije tijd en pauzes is een van de grootste boosdoeners !
Trouwens wel opvallend dat een statement dat ik het jammer vind dat je niet meer in restaurants mag roken zoveel teweeg kan brengen. Alsof ik heb gezecht dat anderen er last van MOETEN hebben, sommigen vinden mij meteen a sociaal. Gewoon b.v. een restaurant voor rokers zou een goede oplossing zijn, maar dat mag zelfs niet van de wet.
Als ik van vuurwapens houd ben ik dan ook meteen een moordenaar en als ik van autos houd ook meteen anti natuur ?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.