Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Minderjarige alleen op tour?
-
Agirre
Ik zit nu weer een beetje te twijfelen; aan de ene kant is een vakantie naar NY natuurlijk meer dan geweldig en zal het onvergetelijk zijn, maar aan de andere kant. Als ik dit geld nou in de pocket houdt, kan ik dit gebruiken voor mijn latere toekomst, voor een jaar studeren dan wel proberen na mijn studie werk te vinden (in LA...?) en dan is al het geld natuurlijk welkom om het een beetje te redden daar. Maar het nadeel dan is dat ik Amerika helemaal niet ken. Ik twijfel een beetje of ik het geld nu moet uitgeven of moet bewaren omdat mijn toekomst erbij gebaat is... Ik heb nog wat te overdenken dus...
-
eaglelgae
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Misschien dat veel mensen het nu niet met me eens zullen zijn, maar ik zou zeggen ga eerst een keertje naar Amerika op vakantie. Je weet nooit wat ertussen komt. Dan heb je zoiezo een mooie ervaring en die is het altijd waard.
Ik heb zelf een aantal keren dezelfde keuze moeten maken, en altijd gekozen Amerika nog een keer te bezoeken en toch het geld uit te geven. Ik heb er nooit spijt van gehad en ben heel blij dat ik het gedaan heb.
Studeren in Amerika blijkt duur te zijn, maar je kunt altijd nog beurzen proberen te regelen, studiefinanciering en een goedkope studentenlening afsluiten.
Het blijft natuurlijk je eigen keus, maar dat weet je zelf ook wel.
Ik heb zelf een aantal keren dezelfde keuze moeten maken, en altijd gekozen Amerika nog een keer te bezoeken en toch het geld uit te geven. Ik heb er nooit spijt van gehad en ben heel blij dat ik het gedaan heb.
Studeren in Amerika blijkt duur te zijn, maar je kunt altijd nog beurzen proberen te regelen, studiefinanciering en een goedkope studentenlening afsluiten.
Het blijft natuurlijk je eigen keus, maar dat weet je zelf ook wel.
Noord-Amerika 2001, 2002, 2003, 2004, 2005/2006, 2009, 2011, 2012, 2013, 2016
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 11825 Weergaves
-
Laatste bericht door Kristel De Schryver
-