Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Eindelijk geboekt....USA here we come !

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Liz
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Eindelijk geboekt....USA here we come !

Bericht door Liz »

Ik wil iedereen laten meedelen in mijn vreugde :dance: .... ik heb onze allereerste reis naar de Verenigde Staten geboekt. Al veel van de wereld gezien, maar de VS ontbraken nog op onze lijst.
In mei vertrekken we naar Atlanta en rijden dan ongeveer 4 weken door het diepe zuiden. Georgia, Mississippi, Louisiana, Alabama, South Carolina, Tennessee....ik ben al maanden aan het inlezen en voorbereiden maar nu gaan we het in het echt beleven :lol:
Dank voor alle tips tot nu toe.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Geweldig Liz!

het zal een onvergetelijke vakantie worden. Ga je ook een reisverslag maken? Het is altijd leuk om ervaringen van anderen te lezen.

Groet,

Roland 8)
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Liz
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Liz »

Ik neem een reisjournaal mee en ben van plan om dat bij te gaan houden. Of dat in de praktijk ook lukt zal nog moeten blijken.
Na de reis zal ik in ieder geval laten weten hoe het ons is vergaan.
Groet.....Liz
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer