Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Overstappen Atlanta
Overstappen Atlanta
Hallo allemaal!
Ik vlieg volgende week naar Miami via Atlanta.
Ik kom op Terminal North aan en vertrek van Terminal South. Weet iemand hoe het zit met koffers en douane? wat moet ik precies doen bij aankomst in Atlanta? gelijk koffers ophalen en door customs en immigration en dan koffer weer afgeven en dan naar Terminal South? of moet ik helemaal opnieuw inchecken? (Ik vlieg KLM)
Alvast bedankt allemaal
xx Alejandro
Ik vlieg volgende week naar Miami via Atlanta.
Ik kom op Terminal North aan en vertrek van Terminal South. Weet iemand hoe het zit met koffers en douane? wat moet ik precies doen bij aankomst in Atlanta? gelijk koffers ophalen en door customs en immigration en dan koffer weer afgeven en dan naar Terminal South? of moet ik helemaal opnieuw inchecken? (Ik vlieg KLM)
Alvast bedankt allemaal
xx Alejandro
Wij vlogen via Delta Airlines en moesten ook overstappen op LA.
Eerst ga je door de douane, vervolgens koffers ophalen en direct op een andere zetten voor de vlucht naar LA.
Er rijdt een soort metro die je naar de verschillende delen van het vliegveld brengt.
Vwb koffers weet ik dus niet hoe dit met KLM gaat...
Eerst ga je door de douane, vervolgens koffers ophalen en direct op een andere zetten voor de vlucht naar LA.
Er rijdt een soort metro die je naar de verschillende delen van het vliegveld brengt.
Vwb koffers weet ik dus niet hoe dit met KLM gaat...
- Ceetje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Eerst door de immigratie dan koffers halen en dan pas door de douane en tot slot koffers weer af geven en naar de volgende terminal. Ik heb me nog nooit opnieuwe hoeven in te checken, je krijgt als het goed is op Schiphol al twee boardingpassen. In het vliegtuig laten ze ook nog een filmpje zien hoe alles in z'n werk gaat. Fijne vakantie!Robinho24 schreef:
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Maak je geen zorgen over overstappen in Atlanta - ik vind het daar goed en duidelijk geregeld, alles wijst zich eigenlijk vanzelf...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
thnx allemaal!!
hihi, kwas bang om daar te gaan stressen als een kip zonder kop hahah
alleen nog 1 vraagje ehm hoe zit het met je vloeistofzakje(1L) kan je die ook gewoon meenemen op je doorvlucht of moet je hem in je koffer doen?
want ik las hier zoiets ergens, maar weet niet meer of dat voor tax free vloeistoffen geldt of ook gewoon voor je eigen vloeistofzakje
alleen nog 1 vraagje ehm hoe zit het met je vloeistofzakje(1L) kan je die ook gewoon meenemen op je doorvlucht of moet je hem in je koffer doen?
want ik las hier zoiets ergens, maar weet niet meer of dat voor tax free vloeistoffen geldt of ook gewoon voor je eigen vloeistofzakje
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Alleen tax free gekochte artikelen met vloeistoffen moet je voor domestic flights in je checked luggage doen.
Je kleine zakje mag je gewoon bij je houden - al klinkt dat heel fout...

Je kleine zakje mag je gewoon bij je houden - al klinkt dat heel fout...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht