Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Halloweentradities, graag advies!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Zeg, Monique, als Albert en jij nu echt mee willen doen moeten jullie ook in kostuum, hoor! 
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb eerder deze week onze maten doorgegeven aan vriendin Lynne in Amerika. Wij zitten met Halloween bij hen in Amerika, en zij gaat costuums voor ons maken. Verrassing voor ons, want wij weten niet welke figuren ze voor ons uitgekozen hebben!Petra/VS schreef:Zeg, Monique, als Albert en jij nu echt mee willen doen moeten jullie ook in kostuum, hoor!
Wat ik me afvroeg: in Be/Nl kennen we bv. fruitella

Hebben ze dat in Amerika ook? Want anders zou ik zo een zak mee kunnen nemen, om bij de snoepjes-om-uit-te-delen te doen?
@Monique: het lijkt me echt wel leuk om je RV te decoreren met Halloween-spullen!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Is dezeSpartaan niet iets voor jou :hilarious: ? Maar serieus, een bezoek aan een Party Store met Halloween is zeker aan te raden, je weet niet wat je ziet! Wij hebben een Party City in de buurt, als jullie interesse hebben of de malls hebben Halloween Stores.Albertje Kretiek Himself schreef:graag advies in welk kostuum ik zou kunnen rondlopen en dat verkrijgbaar is in de joe naait et steeds. En nee, ik ga niet in adamskostuum anders schrikken die mensen zich een bult.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ben heel benieuwd, Elke! Dat vraagt natuurlijk om foto's tzt!!kastelke schreef:Ik heb eerder deze week onze maten doorgegeven aan vriendin Lynne in Amerika. Wij zitten met Halloween bij hen in Amerika, en zij gaat costuums voor ons maken. Verrassing voor ons, want wij weten niet welke figuren ze voor ons uitgekozen hebben!Petra/VS schreef:Zeg, Monique, als Albert en jij nu echt mee willen doen moeten jullie ook in kostuum, hoor!
Zoals Annie al zei lijkt Fruitella erg op Starburst, maar ik moet erbij schrijven, dat onze kinderen Fruitella veel lekkerder vinden.Wat ik me afvroeg: in Be/Nl kennen we bv. fruitella
Hebben ze dat in Amerika ook? Want anders zou ik zo een zak mee kunnen nemen, om bij de snoepjes-om-uit-te-delen te doen?
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Wij zijn vaker omstreeks deze tijd in Amerika geweest en ook nu zien wij weer bij alle supermarkten waar wij komen grote uitstallingen met Halloween spullen. Bij de Wal*mart, Safeway, Wallgreens, e.d.
Griezelkleding, griezelmaskers, pruiken, eetborden, grote en kleine kommen, bekers, strooienpoppen in herfstkleding, gedecoreerde piepschuimen grafzerken, spinnen waar een waxinelichtje in kan, uitgesneden pompoenen (griezelgezicht) waar een waxinelichtje of lampje in kan branden, noem maar op.
En vaak zie ik dan kinderen verheerlijkt rondkijken bij deze spullen.
Snoep ligt er in grootverpakkingen te kust en te keur. Naast zakken met kleinere zakjes M&M's, Twix, e.d. zag ik ook verpakkingen liggen met kleiner zakjes popcorn. Op de zakjes staat dan wel een spin afgebeeld.
Griezelkleding, griezelmaskers, pruiken, eetborden, grote en kleine kommen, bekers, strooienpoppen in herfstkleding, gedecoreerde piepschuimen grafzerken, spinnen waar een waxinelichtje in kan, uitgesneden pompoenen (griezelgezicht) waar een waxinelichtje of lampje in kan branden, noem maar op.
En vaak zie ik dan kinderen verheerlijkt rondkijken bij deze spullen.
Snoep ligt er in grootverpakkingen te kust en te keur. Naast zakken met kleinere zakjes M&M's, Twix, e.d. zag ik ook verpakkingen liggen met kleiner zakjes popcorn. Op de zakjes staat dan wel een spin afgebeeld.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
- houstonwehaveaproblem
- Amerika-expert
Hier hangt de Walmart nu al vol met Halloweenkostuums voor groot en klein. Het lijkt me dus een kwestie van de eerste de beste Walmart in schieten zodra je bent gearriveerd. Ook decoraties en accessoires zijn daar te krijgen.
Misschien is het wel leuk om wat Nederlands verpakt snoepgoed mee te nemen? Kleine zakjes met Haribo beertjes ofzo? Of inderdaad kleine fruittella rolletjes?
Gut, ik ben nog op zoek naar een Sinterklaas en zwarte pietenpak. Is dat niet iets wat jullie dan weer voor mij kunnen meenemen?
@Albert; hier heeft Adri er al jaren de grootste lol in om zich helemaal in het zwart te kleden en dan heel stilletjes ergens te gaan staan om vervolgens zowel kinderen als moeders de stuipen op het lijf te jagen. Leef je dus uit zou ik zeggen
.
Misschien is het wel leuk om wat Nederlands verpakt snoepgoed mee te nemen? Kleine zakjes met Haribo beertjes ofzo? Of inderdaad kleine fruittella rolletjes?
Gut, ik ben nog op zoek naar een Sinterklaas en zwarte pietenpak. Is dat niet iets wat jullie dan weer voor mij kunnen meenemen?
@Albert; hier heeft Adri er al jaren de grootste lol in om zich helemaal in het zwart te kleden en dan heel stilletjes ergens te gaan staan om vervolgens zowel kinderen als moeders de stuipen op het lijf te jagen. Leef je dus uit zou ik zeggen
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wal Mart is sowieso altijd de eerste stop zodra we die camper hebben. Komt helemaal goed. Enne, snoepjes meenemen uit Nederland?
Ai, ik heb Albert continu beloofd maar één koffer per persoon in te pakken. Ze zijn bijna vol, ik ben blij als ik er nog een paar schoenen bij kan krijgen. Geen extra bagage dus!
Ai, ik heb Albert continu beloofd maar één koffer per persoon in te pakken. Ze zijn bijna vol, ik ben blij als ik er nog een paar schoenen bij kan krijgen. Geen extra bagage dus!
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Oh dit past zó in mijn straatje... dat zou ik dus ook gaan doen, echt geweldig!houstonwehaveaproblem schreef:hier heeft Adri er al jaren de grootste lol in om zich helemaal in het zwart te kleden en dan heel stilletjes ergens te gaan staan om vervolgens zowel kinderen als moeders de stuipen op het lijf te jagen.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Tink
- Amerikakenner
- Contacteer:
Als de kinderen aan de deur Trick or Treat zeggen vragen we vaak om een trick
origineel is het zo dat kinderen hun 'treat' moeten verdienen met een trick. Ik denk afhankelijk van welke state je woont is dat nog steeds gebruikelijk. In onze buurt in ieder geval wel.
De kinderen doen dan een kaarten truukje, zeggen een gedichtje op of zingen iets. Ik laat ze altijd de keus of een snoepje of een speelgoedje.
We hebben altijd 2 bakken waar ze in moeten graaien (met nep spinnewebben) zodat ze niet kunnen zien wat ze pakken. Die speelgoedjes zijn van die dingen speciaal voor Halloween, enge potloden, griezelig verkleede bad eendjes etc. Kost echt niets, ik krijg altjd zo'n catalogus in de bus met Tarantula snoep, een zakje bloed(kersen zut) dat levensecht lijkt enz. Daar staan ook altijd zakken met kleine speelgoedjes in, en ja ze zijn per stuk verpakt.
Veel kinderen vinden het bendes leuk om zoiets te krijgen ipv snoep, ons huis is dan ook erg populair in de buurt
We hebben een rook fontein, zwarte katten, de deur bekleed met een soort poster met bloederige handafrdukken en natuurlijk enge geluiden! 
Dit jaar is mijn man verkleed en kan ik het vanuit mijn stoel op de porch allemaal aan kijken, eerste rang
De kinderen doen dan een kaarten truukje, zeggen een gedichtje op of zingen iets. Ik laat ze altijd de keus of een snoepje of een speelgoedje.
We hebben altijd 2 bakken waar ze in moeten graaien (met nep spinnewebben) zodat ze niet kunnen zien wat ze pakken. Die speelgoedjes zijn van die dingen speciaal voor Halloween, enge potloden, griezelig verkleede bad eendjes etc. Kost echt niets, ik krijg altjd zo'n catalogus in de bus met Tarantula snoep, een zakje bloed(kersen zut) dat levensecht lijkt enz. Daar staan ook altijd zakken met kleine speelgoedjes in, en ja ze zijn per stuk verpakt.
Dit jaar is mijn man verkleed en kan ik het vanuit mijn stoel op de porch allemaal aan kijken, eerste rang
- Albert
- Amerikafan
- Partner van: Nieuwenoord
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
nieuwenoord schreef: Ai, ik heb Albert continu beloofd maar één koffer per persoon in te pakken. Ze zijn bijna vol, ik ben blij als ik er nog een paar schoenen bij kan krijgen. Geen extra bagage dus!
Helaas hebben we vandaag moeten besluiten toch een derde koffer mee te moeten nemen. Het blijkt dat onze kleren groter zijn die van een gemiddeld menske. Snik snik en ikkus maar sjouwen.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Leuk, dat jullie er ook zo helemaal in mee gaan. Rick en ik verkleden ons ook altijd en onze voortuin versieren we helemaal met graven, spinnenwebben, heksen, spoken etc. Bij de voordeur hangt een lief spookje (we hebben ook iets engs, maar dan durven de vele kleintjes niet te komen) en grote kattenogen voor het raam. Ik krijg al helemaal zin om te beginnen met versieren. Misschien vanmiddag, Dennis en zijn ouders komen zondag en maandag, dus dan zien die het ook even.Tink schreef:, ons huis is dan ook erg populair in de buurtWe hebben een rook fontein, zwarte katten, de deur bekleed met een soort poster met bloederige handafrdukken en natuurlijk enge geluiden!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 4975 Weergaves
-
Laatste bericht door Somarits
-
- 12 Reacties