SpaceAce schreef:Ik lees hier veel over Alamo, maar is er ook iemand die ervaring heeft met Dollar? Wij hebben namelijk zelf goede ervaring met Alamo. Dollar hebben we nog nooit geboekt. Omdat Exit-reizen in hun offerte een verschil van 26 euro gaf, gingen we voor Dollar (Je bent Hollander, of je bent het niet).
SpaceAce,
vorig jaar heb ik (voor 't eerst) bij Dollar gehuurd. Voorgaande jaren huurde ik altijd via Hertz. Omdat ik wel eens een andere full size auto wilde dan de Ford Taurus, heb ik voor Dollar gekozen. Natuurlijk ook omdat ze een stuk goedkoper zijn.
De service was goed in San Francisco. Niks mis mee. Zij boden me een upgrade aan (van full size naar 4x4). Na stevig onderhandelen kon ik die voor een leuk prijsje meekrijgen.
Dat heeft me doen besluiten dit jaar weer voor Dollar te kiezen. Ik heb weer voor de full size gekozen, ruim genoeg voor 1 persoon maar ik leg dan ook heel wat mijlen af. Of het weer lukt voor een leuk prijsje een upgrade te krijgen, zie ik straks in Phoenix wel.
We willen altijd al heel gauw vasthouden aan het bekende en vertrouwde, maar soms is het ook wel leuk iets nieuws te proberen natuurlijk.
Groet,
Roland