Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Route 66 op de motor
-
Antoinette
- Amerikafan
Route 66 op de motor
Wij gaan de route 66 op de motor rijden in 2008.
Ik ben dol enthousiast, want dit is toch wel een droom!
Uiteraard beginnen we in Chicago en eindigen we in Santa Monica,
we gaan hem rijden in juli - augustus.
Hier hebben we het er al eens over gehad http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=7896
en ik ga ook op jacht naar boeken e.d. erover.
We twijfelen nog even over georganiseerd of alleen rijden, we zijn al eens met usamotorreizen mee geweest,
dit is heel goed bevallen maar we willen toch beide keuzes bekijken.
Heeft iemand nog tips?
Wat moeten we zien, waar moeten we eten en waar en wat absoluut niet?
Ik ben dol enthousiast, want dit is toch wel een droom!
Uiteraard beginnen we in Chicago en eindigen we in Santa Monica,
we gaan hem rijden in juli - augustus.
Hier hebben we het er al eens over gehad http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=7896
en ik ga ook op jacht naar boeken e.d. erover.
We twijfelen nog even over georganiseerd of alleen rijden, we zijn al eens met usamotorreizen mee geweest,
Heeft iemand nog tips?
Wat moeten we zien, waar moeten we eten en waar en wat absoluut niet?
Antoinette
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Route 66 op de motor
Hoi Antoinette,Antoinette schreef:
Toevallig heb ik van de week uitgebreid gesproken met mensen die ditzelfde hebben gedaan afgelopen juli. Zij reisden georganiseerd en vonden dit geen enkel probleem. Tijdens het rijden bleef de hele groep ook bij elkaar heb ik begrepen. Zelf zou ik hier niet zo gauw voor kiezen, maar dat is natuurlijk ook persoonlijk. Ook als je pech hebt, is het gemakkelijk om op de groep en een reservemotor terug te kunnen vallen.
Van te voren hebben ze hier in Nederland een aantal motoren uit kunnen proberen, zodat ze een weloverwogen keus konden maken welke motor voor hen het beste zat en reed. Ze hebben gekozen voor de Honda Gold Wing en niet de Harley, want ze waren niet tevreden over "de zit".....
Genoemde lui waren in elk geval erg enthousiast. 's Morgens werd de trip doorgenomen en allerlei tips gegeven wat die dag kon worden gedaan en bekeken. Route 66 duurde 16 dagen en aansluitend hebben ze nog een week aan de westkust doorgebracht in de buurt van LA.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
Antoinette
- Amerikafan
De ervaring met reserve motor en bagage en de gezelligheid van de groep kennen wij al van onze vorige motorreis en wij waren daar erg tevreden over, met de motor werkt het natuurlijk iets anders dan de auto.hekkie schreef: Hoi Antoinette,
Toevallig heb ik van de week uitgebreid gesproken met mensen die ditzelfde hebben gedaan afgelopen juli. Zij reisden georganiseerd en vonden dit geen enkel probleem. Tijdens het rijden bleef de hele groep ook bij elkaar heb ik begrepen. Zelf zou ik hier niet zo gauw voor kiezen, maar dat is natuurlijk ook persoonlijk. Ook als je pech hebt, is het gemakkelijk om op de groep en een reservemotor terug te kunnen vallen.
En het blijft een supergaaf gezicht om in een groep van 15 tot 20 motoren mee te rijden.
Zelf vind ik het ook wel een lange tijd, om met zn tweeen de route te gaan rijden, maar het is het overwegen waard.
Weet je toevallig ook met welke organisatie ze mee zijn geweest?
Antoinette
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik zal het nog eens navragen. Ze hebben het wel genoemd, maar ik weet het niet meer. Zo gauw ik ze weer spreek, zal ik het je laten weten.....Antoinette schreef: Weet je toevallig ook met welke organisatie ze mee zijn geweest?
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 3703 Weergaves