super 8 motel moab

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Edith
Amerika-ontdekker
Berichten: 90
Lid geworden op: 03 jan 2005, 10:50

super 8 motel moab

Bericht door Edith »

Hallo,

Nu de tickets zijn geboekt zijn we bezig met het plannen van de route. Waarbij de eerste stop in Moab zal zijn. Nu kwam ik uit bij super 8 motel in Moab. Heeft iemand hier ervaring mee. Het was nl. niet zo duur per kamer nl. 49 dollar ex tax?? Of heeft iemand een andere suggestie??

Edith
MotorGuy76
Amerikafan
Berichten: 241
Lid geworden op: 19 jan 2005, 15:18
Locatie: bij Eindhoven

Bericht door MotorGuy76 »

Edith,

Zo aan de reviews te zien is dit wel een goed motel!

Zie deze link voor de reviews:

http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review ... _Utah.html
There are 10 types of people in the world:
Those who understand binary, and those who don't...

** 2005/2008/2012/2018/2023 USA **
Makki
Amerikafan
Berichten: 148
Lid geworden op: 08 sep 2003, 13:57

Bericht door Makki »

Hi,

Surf even naar hun site http://www.super8.com/Super8/control/Bo ... _city=Moab

Succes
Makki
Jenneke
Amerika-ontdekker
Berichten: 47
Lid geworden op: 09 mei 2004, 10:35
Locatie: Gorinchem

Bericht door Jenneke »

Hoi,

Wij zijn afgelopen jaar ook in Moab geweest en hebben geslapen in het Center street hotel. Dit jaar gaan we terug en komen weer in Moab en zullen ook weer proberen in bovenstaand hotelletje te slapen.

Er zijn 8 kamers die allemaal in verschillende thema's zijn ingericht. (de eigenaar is een voormalig decorbouwer) Wij zaten bv in een mijnkamer! Wel heb je een gedeelde badkamer. (dames en heren apart) De kosten zijn 39 dollar per nacht. (met 2 personen)

Mocht je het van die gedeelde douche geen probleem vinden dan is dit echt een aanrader.

Succes,

Groetjes,

Jenneke
2007 voor de 3e keer USA!
Sanny Rocks
Amerikafan
Berichten: 105
Lid geworden op: 16 feb 2004, 21:00
Locatie: Zaandam

Bericht door Sanny Rocks »

Toen wij in Moab waren sliepen we in de Red Lodge geloof ik. Zij hadden grote spandoeken van "superkortingen" Wij waren met z'n 4en en we betaalde per nacht geloof ik 55 dollar. Spotgoedkoop.

Ik weet niets over motel8 in Moab maar wij verbleven in Page en in Lake Tahoe in een motel8. Het waren zeer goede en betaalbare motels.

Succes

Groetjes Sanny
Sanny Goes New York!!
Gebruikersavatar
Edith
Amerika-ontdekker
Berichten: 90
Lid geworden op: 03 jan 2005, 10:50

Bericht door Edith »

@ Jennke en Sanny Rocks


Hebben jullie het www adres van deze hotels/motels??


Edith
Gebruikersavatar
Rob
Amerika-expert
Berichten: 14853
Lid geworden op: 06 feb 2004, 14:53
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Locatie: Biggekerke ZLD
Contacteer:

Bericht door Rob »

even via google Moab Hotels en je krijgt er een stuk of 30 daar zitten ze vast tussen Red Lodge en Motel8 zag ik zo al staan
Gebruikersavatar
Edith
Amerika-ontdekker
Berichten: 90
Lid geworden op: 03 jan 2005, 10:50

Bericht door Edith »

klopt, ik heb ze gevonden!!!
Gebruikersavatar
hekkie
Amerika-expert
Berichten: 14467
Lid geworden op: 31 mar 2004, 14:40
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Locatie: Assen
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Afgelopen jaar ben ik Motel Super 8 op bezoek geweest bij mensen die daar een kamer hadden. Zij waren zeer te spreken over dit motel (met zwembad). De kamer zag er in ieder geval prima uit.

Zelf heb ik wel eens in het Bowen motel gelogeerd, gelegen in de Mainstreet in het centrum van Moab en op loopafstand van alle leuke winkeltjes. Een breakfast (donuts) is inclusief hier. Ook dit motel had een zwembad en was niet zo heel duur.

Voor dit jaar heb ik 4 nachten gepland in Moab, maar wij gaan zelf weer met de tent deze keer. Campings genoeg in Moab en de omliggende Parken.
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
ikkedus
Amerikafan
Berichten: 170
Lid geworden op: 31 mar 2004, 20:57
Locatie: 's-Hertogenbosch

Bericht door ikkedus »

Ik heb in 2001 overnacht in Super 8 te Moab. Als je vanuit het noorden komt, via de 191, ligt het vooraan in Moab. Was erg schoon en, in 2001, zag het er nog nieuw uit. Aan de achterzijde ligt een zwembad.
Ernaast is een Dennys restaurant.
Het motel ligt ± 10 min. vanaf de ingang van Arches NP.

Patrick
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14282
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: super 8 motel moab

Bericht door Coyote »

Edith schreef:Of heeft iemand een andere suggestie??
Edith,

een andere suggestie dan... :wink:

In 2002 heb ik geslapen bij de vrij nieuwe Motel 6 in Moab. Ook voor dit jaar ga ik daar 1 of 2 nachten reserveren.

Ik vond het een prima motel met toegang tot de kamers van binnenuit, Interior Corridor zoals ze het in Amerika noemen, een Hot Tob en zwembad. Ik betaalde destijds rond de $ 55,00 geloof ik. Dit motel ligt vlak bij Super 8 motel en de eerder genoemde Denny's.

Een aanrader.

Groet,

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
Edith
Amerika-ontdekker
Berichten: 90
Lid geworden op: 03 jan 2005, 10:50

Bericht door Edith »

THX het gaat een van die 2 worden een super 8 of motel 6

Omdat we toch een dikke 3 weken elke dag ergens moeten slapen wil ik proberen zo goedkoop mogelijk te overnachten. Het enige waar ik waarde aan hecht is dat het schoon is en eventueel een zwembad heeft (als afkoeling omdat we in juni/juli gaan).

Edith
jta
Amerika-expert
Berichten: 2067
Lid geworden op: 14 jan 2005, 11:13
Locatie: sint pieters leeuw belgië

netheid

Bericht door jta »

wat netheid betreft moet je je geen zorgen maken.we gaan straks voor de negende maal, logeren meestal in de niet-dure ketens als econo, days inn, motel 8 of motel 6 en hebben nog geen enkele slechte ervaring. slechts een paar maal een wat mini-kamer (dat was dan nog in prive-motels). het zwembad is er meestal ook bij al kan dat soms niet al te groot zijn ( op de foto's is het ALTIJD veel groter dan in werkelijkheid).
jacques
Bart40
Amerikakenner
Berichten: 1111
Lid geworden op: 31 mar 2004, 19:48
Locatie: Bussum

Re: netheid

Bericht door Bart40 »

Het is een grote super8 volgens de site de grootste super8 in de VS.
Prima hotel, ze hebben ook suites en kamers met een koelkast. Dat vind ik wel makkelijk aangezien je bij de Subway je broodjes kan halen voor de volgende dag om maar iets op te noemen.
Hoewel steeds meer hotels dat schijnen te hebben.
Little John
Amerika-ontdekker
Berichten: 34
Lid geworden op: 12 jul 2004, 20:28
Locatie: Utrecht

Bericht door Little John »

Je kunt ook de Days Inn in Moab proberen, wij hebben daar gereserveerd voor een vrijdagavond in mei en dat kost maar $56 excl. tax. In mijn ogen zijn Days Inn en super8 van dezelfde kwaliteit maar wel allebei beter dan motel6. Aangezien we er nog niet geweest zijn kan ik je niet vertellen of het in orde is maar voor de prijs hoef je t niet te laten.
California Rules!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer