Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
bijna alles voor elkaar . NOT !!
bijna alles voor elkaar . NOT !!
net terug uit de states , al 2 jaar bezig.
heb je alles voor elkaar :
een baan , een huis een credit rapport
dit alles uiteraard onder voorbehoud van een visum
wordt er gewoon gezegd door zo`n eikel op het
emigratie bureau dat ik weinig kans maak op een visum
want men zit niet te wachten op mensen met ´lower skils´
what the fu..
mijn a.s. nieuwe werkgever 140 vrachtwagens ,wekelijks
heeft ie er 25 stil staan omdat hij geen mensen kan krijgen
en zo heb ik er in de staat kentucky nog een heleboel
gezien en gesproken . hoezo zit men niet op te wachten.
wat een tegenvaller
diverse emigratie advokaten gesproken en inderdaad
het is een drama om als ``klootjesvolk `` een visum te krijgen
wat een domper , overal kom je een land binnen als je werk
hebt zodat ze niet voor je hoeven te zorgen maar in de states?
iemand nog een goede tip , advies of zoiets.
want ik ben hier toch wel aardig ziek van
gegroet
ed
heb je alles voor elkaar :
een baan , een huis een credit rapport
dit alles uiteraard onder voorbehoud van een visum
wordt er gewoon gezegd door zo`n eikel op het
emigratie bureau dat ik weinig kans maak op een visum
want men zit niet te wachten op mensen met ´lower skils´
what the fu..
mijn a.s. nieuwe werkgever 140 vrachtwagens ,wekelijks
heeft ie er 25 stil staan omdat hij geen mensen kan krijgen
en zo heb ik er in de staat kentucky nog een heleboel
gezien en gesproken . hoezo zit men niet op te wachten.
wat een tegenvaller
diverse emigratie advokaten gesproken en inderdaad
het is een drama om als ``klootjesvolk `` een visum te krijgen
wat een domper , overal kom je een land binnen als je werk
hebt zodat ze niet voor je hoeven te zorgen maar in de states?
iemand nog een goede tip , advies of zoiets.
want ik ben hier toch wel aardig ziek van
gegroet
ed
Ed,
Ik heb met je te doen, iemand die zo z'n best heeft gedaan. Maar helaas ben je waarschijnlijk verkeerd gestart, je had eerst moeten onderzoeken of iemand met 'lower skills' wel mogelijkheden had om een visum te krijgen. Maar goed, gedane zaken nemen geen keer, en je zult verder moeten of de handdoek in de ring gooien.
Wat ik voor je kan doen is eens navragen bij onze visa attorney wat hij denkt. Het is een volhouder die niet terugdeinst voor moeilijke gevallen.
Je bent dus chauffeur, hoeveel jaar ervaring? Volgende vraag, wat heeft het bedrijf in Kentucky gedaan om aan chauffeurs te komen? Misschien als we aan kunnen tonen dat ze omzet missen en ze er alles aan gedaan hebben om aan chauffeurs te komen maken we een kans.
Laat maar wat weten.
Hans
Ik heb met je te doen, iemand die zo z'n best heeft gedaan. Maar helaas ben je waarschijnlijk verkeerd gestart, je had eerst moeten onderzoeken of iemand met 'lower skills' wel mogelijkheden had om een visum te krijgen. Maar goed, gedane zaken nemen geen keer, en je zult verder moeten of de handdoek in de ring gooien.
Wat ik voor je kan doen is eens navragen bij onze visa attorney wat hij denkt. Het is een volhouder die niet terugdeinst voor moeilijke gevallen.
Je bent dus chauffeur, hoeveel jaar ervaring? Volgende vraag, wat heeft het bedrijf in Kentucky gedaan om aan chauffeurs te komen? Misschien als we aan kunnen tonen dat ze omzet missen en ze er alles aan gedaan hebben om aan chauffeurs te komen maken we een kans.
Laat maar wat weten.
Hans
Ed, heel jammer voor je dat het zo gelopen is.
Maar: je schrijft over "een eikel op het immigratie-bureau". Ben je dus zelf naar de INS gestapt met het idee een werkvergunning/visum te regelen ?
De man waarmee je sprak is een ambtenaar die je alleen kan/mag vertellen wat de regels zijn. Dat die regels voor jou ongelukkig uitvallen maakt hem geen "eikel". Hij heeft zich waarschijnlijk staan verbazen dat iemand twee jaar door zijn vingers laat glippen, niet meteen naar een goede immigratie-advokaat gestapt is. Een door jou (eventueel door werkgever betaalde) advokaat komt op voor jouw belangen, een ambtear kan je alleen de wet citeren/verduidelijken.
Overigens is de INS nooit de eerste stap als het om werkvergunningen gaat, daar is de Department of Labor voor (hoewel dat per staat anders kan heten).
PBBI gaf je al eerder goed advies, ik geef deze aanvulling niet om onaardig te zijn, maar om je te waarschuwen. Ervaring heeft me geleerd dat alleen een positieve houding je kansen geeft. Zoek niet naar schuldigen waarom het niet gaat. Werk positief, zoek met een advokaat naar mogelijkheden. Je werkervaring, heb je certificaten gehaald, eventueel ervaring als monteur, vervoer gevaarlijke stoffen, kun je rijles op trucks geven, wat dan ook. Alles kan helpen.
(Heb je je overigens al georienteerd op welke certificaties je nodig hebt voor je werk in de US ?)
Ik wens je veel succes !
Maar: je schrijft over "een eikel op het immigratie-bureau". Ben je dus zelf naar de INS gestapt met het idee een werkvergunning/visum te regelen ?
De man waarmee je sprak is een ambtenaar die je alleen kan/mag vertellen wat de regels zijn. Dat die regels voor jou ongelukkig uitvallen maakt hem geen "eikel". Hij heeft zich waarschijnlijk staan verbazen dat iemand twee jaar door zijn vingers laat glippen, niet meteen naar een goede immigratie-advokaat gestapt is. Een door jou (eventueel door werkgever betaalde) advokaat komt op voor jouw belangen, een ambtear kan je alleen de wet citeren/verduidelijken.
Overigens is de INS nooit de eerste stap als het om werkvergunningen gaat, daar is de Department of Labor voor (hoewel dat per staat anders kan heten).
PBBI gaf je al eerder goed advies, ik geef deze aanvulling niet om onaardig te zijn, maar om je te waarschuwen. Ervaring heeft me geleerd dat alleen een positieve houding je kansen geeft. Zoek niet naar schuldigen waarom het niet gaat. Werk positief, zoek met een advokaat naar mogelijkheden. Je werkervaring, heb je certificaten gehaald, eventueel ervaring als monteur, vervoer gevaarlijke stoffen, kun je rijles op trucks geven, wat dan ook. Alles kan helpen.
(Heb je je overigens al georienteerd op welke certificaties je nodig hebt voor je werk in de US ?)
Ik wens je veel succes !
Hoi Oortjes,
Ed heeft me al een mailtje gestuurd en ik heb zijn geval voorgelegd aan onze visa attorney. Je vraagt waarom hij niet meteen naar een goede advocaat is gestapt. Hij schrijft dat hij diverse advocaten heeft gesproken maar het probleem is dat je vaak niet weet wat een goede is of niet. De meeste nemen alleen makelijke gevallen of ze lichten je op.
Ik krijg steeds vaker e-mailtjes van personen die opgelicht zijn of waarvan de advocaat gewoon de boel verkloot heeft. Deze week nog, een engelsman, heeft 2 bedrijven en wilt daar een dochteronderneming beginnen en via een L1 daar naar toe gaan. Moet op zich geen probleem zijn maar omdat de advocaat klungelt wordt de aanvraag afgewezen.
We houden je op de hoogte.
Hans
Ed heeft me al een mailtje gestuurd en ik heb zijn geval voorgelegd aan onze visa attorney. Je vraagt waarom hij niet meteen naar een goede advocaat is gestapt. Hij schrijft dat hij diverse advocaten heeft gesproken maar het probleem is dat je vaak niet weet wat een goede is of niet. De meeste nemen alleen makelijke gevallen of ze lichten je op.
Ik krijg steeds vaker e-mailtjes van personen die opgelicht zijn of waarvan de advocaat gewoon de boel verkloot heeft. Deze week nog, een engelsman, heeft 2 bedrijven en wilt daar een dochteronderneming beginnen en via een L1 daar naar toe gaan. Moet op zich geen probleem zijn maar omdat de advocaat klungelt wordt de aanvraag afgewezen.
We houden je op de hoogte.
Hans
Hans, wat aardig van je !
Oyoy, dan heeft Ed dus slechte ervaringen. Ik moet onderschrijven dat het heel moeilijk is een goede advokaat te vinden. Inderdaad de meesten willen graag een makkelijke zaak, een die in feite door de paralegal (assistente) kan worden afgehandeld. Plus er zit er veel kaf onder het koren. Vooral grotere kantoren kunnen je zaak enorm verklooien, soms zelfs expres - hoe slechter het gaat hoe meer uren ze kunnen schrijven. Ik weet er - helaas - alles van.
Ik hoop echt dat jullie Ed kunnen helpen, hij komt zeer gemotiveerd over.
Oyoy, dan heeft Ed dus slechte ervaringen. Ik moet onderschrijven dat het heel moeilijk is een goede advokaat te vinden. Inderdaad de meesten willen graag een makkelijke zaak, een die in feite door de paralegal (assistente) kan worden afgehandeld. Plus er zit er veel kaf onder het koren. Vooral grotere kantoren kunnen je zaak enorm verklooien, soms zelfs expres - hoe slechter het gaat hoe meer uren ze kunnen schrijven. Ik weet er - helaas - alles van.
Ik hoop echt dat jullie Ed kunnen helpen, hij komt zeer gemotiveerd over.
Nu we het er toch over hebben...
Richard Hanus in Chicago is een *uitstekende* immigration attorney. Niets dan lof over hem. Een voorbeeld van zijn aanpak is dat hij bijvoorbeeld destijds mijn zaak alleen wilde aannemen als hij ook mijn Amerikaanse vrouw kon ontmoeten. Hij had namelijk geen zin in vage zaakjes (schijnhuwelijken, etc) die zijn reputatie als attorney zouden kunnen schaden. Hij bood onmiddelijk een fixed fee agreement aan, zodat ik niet met een uurtarief te maken zou hebben.
Prima vent, zeker een aanrader. Hij schrijft ook veel over immigratiezaken op zijn website en in verschillende vaktijdschriften.
Als ik even mag pluggen.... Richard Hanus
Richard Hanus in Chicago is een *uitstekende* immigration attorney. Niets dan lof over hem. Een voorbeeld van zijn aanpak is dat hij bijvoorbeeld destijds mijn zaak alleen wilde aannemen als hij ook mijn Amerikaanse vrouw kon ontmoeten. Hij had namelijk geen zin in vage zaakjes (schijnhuwelijken, etc) die zijn reputatie als attorney zouden kunnen schaden. Hij bood onmiddelijk een fixed fee agreement aan, zodat ik niet met een uurtarief te maken zou hebben.
Prima vent, zeker een aanrader. Hij schrijft ook veel over immigratiezaken op zijn website en in verschillende vaktijdschriften.
Als ik even mag pluggen.... Richard Hanus
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ook ik heb heel slechte ervaringen met immigration lawyers. Mijn advies is zeker te zijn, dat ze deel maken van een groter bedrijf. Het blijft een gok, en een dure ook
.
Laatst gewijzigd door Petra/VS op 07 feb 2005, 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Toentertijd hing mijn verblijf hier aan een zijden draadje en mijn baas wist nog wel een lawyer (ik had beter moeten weten!). Enkele duizenden dollars later had ik mijn groene kaart zonder dat zij er ook maar iets aan had gedaan en realiseerde ik me, dat ik inderdaad uiteindelijk helemaal geen lawyer nodig had gehad.
Maar ik had ook unskilled werk toen, net als Ed, en dat ligt toch anders.
Maar ik had ook unskilled werk toen, net als Ed, en dat ligt toch anders.
Ik wil er graag iets aan toevoegen: een groene kaart via een echt huwelijk met een USer, is iets anders dan een visum-procedure waarbij arbeids-certificatie is vereist. Zie ook op dit forum, sommige "getrouwden" hebben de papierwinkel zelfs zonder advokaat kunnen afhandelen.
De arbeids-certificatie is het zwakke punt van veel advokatenkantoren. Mede omdat iedere situatie verschillend is, zeker waar de potentiele immigrant een combinatie heeft van opleiding, werkervaring.
Een goede advokaat kan je kansen beduidend verbeteren.
Mijn jarenlange ervaring heeft me geleerd: een kleiner kantoor dat gemotiveerd is, is beter dan een groot kantoor waar je een van de vele zaken bent.
Plus je kunt vaak beter met een advokaat werken in de staat waar je een baan-aanbod hebt, ieder Department of Labor heeft zijn eigenaardigheden, iemand die regelmatig met ze te maken heeft kan daar beter op inspelen.
Wel moet je overal bovenop blijven zitten.
Overigens, de meeste goede advokaten werken met fixed fees voor visa.
Vaak hebben ze ook een betalingsschema, kun je in twee of drie keer betalen.
Zelf doen: als er werkauthorisatie nodig is, niet aanbeginnen !
De arbeids-certificatie is het zwakke punt van veel advokatenkantoren. Mede omdat iedere situatie verschillend is, zeker waar de potentiele immigrant een combinatie heeft van opleiding, werkervaring.
Een goede advokaat kan je kansen beduidend verbeteren.
Mijn jarenlange ervaring heeft me geleerd: een kleiner kantoor dat gemotiveerd is, is beter dan een groot kantoor waar je een van de vele zaken bent.
Plus je kunt vaak beter met een advokaat werken in de staat waar je een baan-aanbod hebt, ieder Department of Labor heeft zijn eigenaardigheden, iemand die regelmatig met ze te maken heeft kan daar beter op inspelen.
Wel moet je overal bovenop blijven zitten.
Overigens, de meeste goede advokaten werken met fixed fees voor visa.
Vaak hebben ze ook een betalingsschema, kun je in twee of drie keer betalen.
Zelf doen: als er werkauthorisatie nodig is, niet aanbeginnen !
Ik wil niet zeggen dat het slecht is een advocaat in te huren,
maar als je het internet erbij haalt en de formulieren download, zie je dat het echt "dood eenvoudig is". Als een bedrijf je moet sponsoren (wat hier dus het probleem is) is dat niets meer dan een naam, adres en telefoonnummer, waarschijnlijk wat copieen van revenues, tax returns etc... en een verklaring dat ze geen amerikaan met deze kwaliteiten konden vinden!
Ik zie dit dus niet echt als een groot probleem, je moet er wel aan werken! Als je dat niet wilt, huur a.u.b. een advocaat in, en wel voor een fixed price, en dan bel hem/haar gewoon elke week om te kijken of er schot in de zaak zit!
Misschien zie ik het allemaal wel te makkelijk, maar formulieren invullen kan iedereen
Richard
maar als je het internet erbij haalt en de formulieren download, zie je dat het echt "dood eenvoudig is". Als een bedrijf je moet sponsoren (wat hier dus het probleem is) is dat niets meer dan een naam, adres en telefoonnummer, waarschijnlijk wat copieen van revenues, tax returns etc... en een verklaring dat ze geen amerikaan met deze kwaliteiten konden vinden!
Ik zie dit dus niet echt als een groot probleem, je moet er wel aan werken! Als je dat niet wilt, huur a.u.b. een advocaat in, en wel voor een fixed price, en dan bel hem/haar gewoon elke week om te kijken of er schot in de zaak zit!
Misschien zie ik het allemaal wel te makkelijk, maar formulieren invullen kan iedereen
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Ik ben het hier dus absoluut mee eens, je moet het inderdaad zelf willen doen, en gewoon stap voor stap de formulieren door werken.rperre schreef: Ik zie dit dus niet echt als een groot probleem, je moet er wel aan werken! Als je dat niet wilt, huur a.u.b. een advocaat in, en wel voor een fixed price, en dan bel hem/haar gewoon elke week om te kijken of er schot in de zaak zit!
Misschien zie ik het allemaal wel te makkelijk, maar formulieren invullen kan iedereen![]()
Richard
En dat een emigratie door een huwelijk anders is dan door een bedrijf gesponserd worden klopt, maar het principe is hetzelfde hoor.
/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Ja, jullie zien het zeker te makkelijk ! Want het gaat niet (alleen) om het invullen van papieren maar om het hele dossier van ondersteunend materiaal dat erbij geleverd moet worden. Sorry, jullie weten echt niet waar je over praat !
Dat blijkt wel uit de opm. "dat een visum via een werkvergunning in principe hetzelfde is als via een huwelijk". NEE !!!
Via een huwelijk heb je rechten en derhalve is je immigratie in principe het afwerken van adm. procedures.
Als je een baanaanbod krijgt, en dus een werkauthorisatie nodig hebt, moet je die in veel gevallen "bevechten". Hier kan een goede advokaat het verschil maken. Plus het gaat niet alleen op een verklaring van het bedrijf hoor, er moet wel degelijk bewijs worden geleverd. En geval van een tijdelijk visum is dat iets minder belangrijk, maar als het om een groene kaart gaat is dat vrij uitgebreid en moet het stevig onderbouwd worden. (Plus: het bedrijf moeten bewijzen dat men niet een USer konden vinden die het half zo goed kan als de potentiele kandidaat). De hele bedoeling van arbeidscertificatie is werkgelegenheid in de US beschermen, niet buitenlanders de kans te geven binnen te komen.
Dat blijkt wel uit de opm. "dat een visum via een werkvergunning in principe hetzelfde is als via een huwelijk". NEE !!!
Via een huwelijk heb je rechten en derhalve is je immigratie in principe het afwerken van adm. procedures.
Als je een baanaanbod krijgt, en dus een werkauthorisatie nodig hebt, moet je die in veel gevallen "bevechten". Hier kan een goede advokaat het verschil maken. Plus het gaat niet alleen op een verklaring van het bedrijf hoor, er moet wel degelijk bewijs worden geleverd. En geval van een tijdelijk visum is dat iets minder belangrijk, maar als het om een groene kaart gaat is dat vrij uitgebreid en moet het stevig onderbouwd worden. (Plus: het bedrijf moeten bewijzen dat men niet een USer konden vinden die het half zo goed kan als de potentiele kandidaat). De hele bedoeling van arbeidscertificatie is werkgelegenheid in de US beschermen, niet buitenlanders de kans te geven binnen te komen.
En het is dus wel duidelijk dat jij absoluut niet weet waar je over praat met een emigratie door huwelijk.
Ondersteunend materiaal/bewijs nodig :
-Documenten/sponsorship waaruit blijkt dat je financieel zelfstandig kan leven,
-Validiteit van huwelijk, diverse toetsingen,
-Getuige verklaringen (notarieel bevestigd)
Welke rechten heb je dan door huwelijk met betrekking op emigratiewetten?
In een huwelijk emigratie moet je ook je werk authorisatie aanvragen en je wordt echt wel getoetst of je in aanmerking komt.
De bewijslast bij een sponserend bedrijf is niet groter dan de bewijslast van je Amerikaanse partner.
Nee oortjes, jij hebt het echt niet zwaarder gehad dan iemand die via huwelijk binnen komt, en ik blijf erbij dat het een kwestie is van goed lezen, en de formulieren stuk voor stuk doorwerken, bij wat voor emigratie dan ook. En de USCIS is daar erg schematisch in wat het (achteraf) allemaal best logisch maakt, en wat je zelf kan doen.
Ondersteunend materiaal/bewijs nodig :
-Documenten/sponsorship waaruit blijkt dat je financieel zelfstandig kan leven,
-Validiteit van huwelijk, diverse toetsingen,
-Getuige verklaringen (notarieel bevestigd)
Welke rechten heb je dan door huwelijk met betrekking op emigratiewetten?
In een huwelijk emigratie moet je ook je werk authorisatie aanvragen en je wordt echt wel getoetst of je in aanmerking komt.
De bewijslast bij een sponserend bedrijf is niet groter dan de bewijslast van je Amerikaanse partner.
Nee oortjes, jij hebt het echt niet zwaarder gehad dan iemand die via huwelijk binnen komt, en ik blijf erbij dat het een kwestie is van goed lezen, en de formulieren stuk voor stuk doorwerken, bij wat voor emigratie dan ook. En de USCIS is daar erg schematisch in wat het (achteraf) allemaal best logisch maakt, en wat je zelf kan doen.
Don't Call Me 'Sir'!

- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
En toch ben ik het met Oortjes eens. Ik heb oorspronkelijk geprobeerd mijn groene kaart te krijgen via mijn (unskilled labor) werkgever. Daarbij had ik toch echt wel de expertise van een advocaat nodig (en die van mij wist daar gelukkig wel genoeg van af). Weten hoe de advertenties te plaatsen, wat voor woorden te gebruiken, het hele proces duurde vele jaren en er waren heel wat hoepels om doorheen te springen, veel meer, dan wat nodig is voor een huwelijks groene kaart.
Uiteindelijk heb ik mijn groene kaart toch via mijn huwelijk aangevraagd, een proces dat ik makkelijk zonder advocaat zelf kon doen en wat vele malen sneller afgehandeld werd. Het duurde me via de werkgever veel te lang en bovendien werkte ik voor een sweatshop en wilde daar weg.
Het hoeft hier niet een "wie het het moeilijkst gehad heeft" wedstrijd te worden. Maar ik heb beide processen meegemaakt en kan jullie verzekeren, dat het vele malen eenvoudiger is als je trouwt met een Amerikaan, dan als je via een werkgever een groene kaart wilt verkrijgen. En dat zal na 9/11 alleen nog maar verscherpt zijn, lijkt me.
Ook mijn moeder heeft destijds via haar werk een groene kaart aangevraagd, bij haar van hetzelfde laken een pak.
Misschien is het allemaal anders als je zogenaamd skilled labor kan doen, maar met een "gewone" baan komt er heel veel bij kijken.
Uiteindelijk heb ik mijn groene kaart toch via mijn huwelijk aangevraagd, een proces dat ik makkelijk zonder advocaat zelf kon doen en wat vele malen sneller afgehandeld werd. Het duurde me via de werkgever veel te lang en bovendien werkte ik voor een sweatshop en wilde daar weg.
Het hoeft hier niet een "wie het het moeilijkst gehad heeft" wedstrijd te worden. Maar ik heb beide processen meegemaakt en kan jullie verzekeren, dat het vele malen eenvoudiger is als je trouwt met een Amerikaan, dan als je via een werkgever een groene kaart wilt verkrijgen. En dat zal na 9/11 alleen nog maar verscherpt zijn, lijkt me.
Ook mijn moeder heeft destijds via haar werk een groene kaart aangevraagd, bij haar van hetzelfde laken een pak.
Misschien is het allemaal anders als je zogenaamd skilled labor kan doen, maar met een "gewone" baan komt er heel veel bij kijken.
Mee eens, maar als oortjes op dit forum zegt dat een huwelijks emigratie gewoon een administratieve formaliteit is moet ik je toch wel even uit die droom halen, je zult er echt toch iets voor moeten doen.Petra/VS schreef:Het hoeft hier niet een "wie het het moeilijkst gehad heeft" wedstrijd te worden.
Maar ik denk dat de essentie hier ligt op het feit of je het zelf kunt doen of niet, en dat is dus mijn onbetwistbare mening dat je dat wel kan. In mijn ogen ga je door een emigratie door het interpreteren van de regeltjes van de USCIS, en dat kun je door het te lezen.oortjes schreef:Via een huwelijk heb je rechten en derhalve is je immigratie in principe het afwerken van adm. procedures
/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hmm, in principe zou je alles wel zelf kunnen doen, maar de kans, dat je iets fout doet of net niet de goede bewoordingen gebruikt, is vele malen groter als je een groene kaart aanvraagt via een werkgever.
Je bent tenslotte buitenlander en alleen al de taal van de advertentie zo te zetten, dat er geen Amerikanen op jouw baan afkomen, is iets, waarvoor je iemand nodig hebt, die er flinke ervaring mee heeft.
Je bent tenslotte buitenlander en alleen al de taal van de advertentie zo te zetten, dat er geen Amerikanen op jouw baan afkomen, is iets, waarvoor je iemand nodig hebt, die er flinke ervaring mee heeft.
Ik weet wel een oplossing voor deze discussie, als Richard of Peejay Ed nu helpen en ze krijgen het voor elkaar dan is het niet nodig om een attorney in te huren.
Overigens ben ik het met Oortje eens, als het zo makkelijk zou zijn, waarom worden er dan via de diverse forums zoveel vragen gesteld.
Een goede advocaat heeft zeker toegevoegde waarde, ik wil niet zeggen dat je het niet alleen zou kunnen maar ik ben er zeker van dat er vaker een visa aanvraag afgewezen wordt met een eigen aanvraag dan met een aanvraag door een advocaat.
Overigens ben ik het met Oortje eens, als het zo makkelijk zou zijn, waarom worden er dan via de diverse forums zoveel vragen gesteld.
Een goede advocaat heeft zeker toegevoegde waarde, ik wil niet zeggen dat je het niet alleen zou kunnen maar ik ben er zeker van dat er vaker een visa aanvraag afgewezen wordt met een eigen aanvraag dan met een aanvraag door een advocaat.
Gooi het probleem in de groep zou ik zeggen.PBBI schreef:Ik weet wel een oplossing voor deze discussie, als Richard of Peejay Ed nu helpen en ze krijgen het voor elkaar dan is het niet nodig om een attorney in te huren.
/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 3430 Weergaves
-
Laatste bericht door Timothy555