In Juni/Juli 2008 zullen we (familie van 5) een reis door de westerlijke staten van Amerika maken van ongeveer 2,5-3 weken. Ik ben hier nu al mee bezig zodat we asap een perfecte reis kunnen boeken. Ik heb veel kaarten gezien met reizen maar ze waren het allemaal 'net niet' dus besloot ik in plaats van klakkeloos een reis over te nemen, er zelf een samen te stellen. Ik heb hier wel wat vragen bij.
Als eerst de kaart:
[img]***[/img]
De route:
AMS-SFO
San Francisco - 3 nachten
San Francisco - Yosemite NP
Yosemite NP - 2 nachten
Yosemite NP - Las Vegas Best wel veel kilometers (700). Is er ergens een tussenstop waar ook echt iets te zien is? Ik heb zelf het idee dat er behalve uitgestrekte woestijnen niet veel te zien is - correct me if I'm wrong!
Las Vegas - 2/3 nachten (hangt af de stop)
Las Vegas - Page/Lake Powell
Page/Lake Powell - 2 nachten
Page/Lake Powell - Grand Canyon
Grand Canyon - 2 nachten
Grand Canyon - Joshua Tree NP
Joshua Tree NP - 2 nachten
Joshua Tree NP - San Diego
San Diego - 2 nachten
San Diego - Los Angeles
Los Angeles - 2 nachten
LAX-AMS
18 nachten / 19 dagen
Zijn er op-/aanmerkingen op de route of op iets anders? Zouden we misschien ergens een nachtje minder kunnen verblijven, of wordt het dan wel erg krap? Iedere dag scheelt toch weer zo'n $250-300 aan hotels namelijk.
Alvast heel erg bedankt!
Daniel
Note Mod (Roland): Topic verplaatst, hoort in het "Zuidwesten" thuis. *** Tevens het verzoek om de afbeelding te verkleinen naar max. 640x480. Ik heb de afbeelding voor nu eerst verwijderd.