Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Henry Ford Museum
Henry Ford Museum
Is er iemand van dit forum ooit in dit museum in Dearborn, MI geweest? Met name de combinatie met Greenfield Village en de Ford Rouge Factory Tour. Is dit leuk voor kids?
We stoppen op doorreis naar Canada waarschijnlijk een halve dag in Detroit. Ook andere suggesties zijn welkom.
We stoppen op doorreis naar Canada waarschijnlijk een halve dag in Detroit. Ook andere suggesties zijn welkom.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Henry Ford Museum
Grappig dat je dit aankaart. Ik ben er toevallig van de week mee bezig geweest. Vrienden van ons zijn vorig jaar zowel naar het Henri Ford Museum als naar Greenfield Village geweest. Ik heb de filmbeelden gezien en hun verhalen gehoord wat ons heeft doen besluiten om volgend jaar als wij de camper opgehaald hebben in Middlebury, als eerste door te rijden naar Dearborn om deze musea te bezoeken.jvinch schreef:Is er iemand van dit forum ooit in dit museum in Dearborn, MI geweest? Met name de combinatie met Greenfield Village en de Ford Rouge Factory Tour. Is dit leuk voor kids?
Een collega van mij is 2 weken geleden alleen naar Greenfield Village geweest. Het is een soort openlucht museum met allerlei gebouwtjes en oude ambachten etc. Hij vertelde dat als je alles wilde zien, je hier wel een dag voor uit moest trekken. Hij heeft dit park alleen 's middags bezocht. In combinatie met het HF museum lijkt mij dat je minimaal een hele dag kwijt bent.
Ik weet niet wanneer je gaat Jan, maar als je er komt hoor ik graag van jouw ervaringen.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Ik ben uiteindelijk niet gegaan, het kwam niet goed uit in het schema.
Zag overigens net dat er hier ook een draadje over is wat misschien nuttige informatie bevat.
Zag overigens net dat er hier ook een draadje over is wat misschien nuttige informatie bevat.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht