Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amerikaanse vrienden
Mijn vriend Brian (vriend vriend
) woont in Amerika, in Wisconsin. Verder heb ik aan al mijn vroegere penvriendinnetjes één goede vriendin in Texas overgehouden. Wij kennen elkaar al sinds zij 16 en ik 18 was. Ik ben nu 35. Vorig jaar hebben we elkaar voor het eerst echt ontmoet. Verder heb ik Via Brian en via eerdere reizen ook wat mensen ontmoet met wie ik nog contact heb.
-
Miranda1976
- Amerika-ontdekker
Ik heb familie wonen in Arlington (tante en nicht) zij zijn naar ginder verhuist zo'n 21 jaar geleden ongeveer. Mijn tante is er getrouwd met een echte Texaan
en zij hebben samen ook nog een zoon. Ik ben er 3X op bezoek geweest, maar dan ook enkel het dagdagelijks leven van daar beleefd, niet echt ver weg geweest. Ze is er ook een kleine taverne begonnen. In Pantego
In Palm Desert heb ik kenissen wonen (ik heb hier in België in hun restaurant gewerkt toen ik 16 jaar was, vandaar) zij doen daar house-keeping voor een rijk gezin, ze moeten om de zoveel jaar een nieuwe pas/green card (?) aanvragen. Ik ben 1X daar geweest. Ze komen regelmatig naar hier op vakantie.
In Palm Desert heb ik kenissen wonen (ik heb hier in België in hun restaurant gewerkt toen ik 16 jaar was, vandaar) zij doen daar house-keeping voor een rijk gezin, ze moeten om de zoveel jaar een nieuwe pas/green card (?) aanvragen. Ik ben 1X daar geweest. Ze komen regelmatig naar hier op vakantie.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1942 Weergaves
-
Laatste bericht door patrickvandepol
-
- 1 Reacties