Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Do Not Call List
-
suebrons
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Ik ben veel te netjes voor die trucjes. Ik had er van de week wel een die na mijn Sorry (waarom zeg ik eigenlijk sorry) ik ben niet geinteresseerd, vrolijk haar verhaal oplas en doorging met vragen stellen. Telkens antwoordde ik met ik ben nog steeds niet geinteresseerd. Ik vond het wel leuk om te kijken wanneer ze wakker zou worden. Na 4 vragen was het Oh u bent niet geinterresseerd? Nee niet echt. Toen maakte ze excuses en hing op. Dat was op zich wel netjes.
Maar wat ik zo begrijp kunnen research firms inderdaad bellen. Ben al bij dat ik dat weet.
Werk vonage trouwens? Is het echt ongelimiteerd bellen voor die $25 per maand of zit er toch een bepaald aantal minuten aan? Vonage is zo goedkoop vergeleken met de rest die VOIP aanbieden.
Maar wat ik zo begrijp kunnen research firms inderdaad bellen. Ben al bij dat ik dat weet.
Werk vonage trouwens? Is het echt ongelimiteerd bellen voor die $25 per maand of zit er toch een bepaald aantal minuten aan? Vonage is zo goedkoop vergeleken met de rest die VOIP aanbieden.
Via de DV2007 permanent in de USA (eerst in Los Angeles en nu in Orlando)
Kijk ook eens op mijn weblog:
http://www.sueintheusa-nl.blogspot.com
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Wij hebben het nu meer dan twee jaar en zijn zeer tevreden.suebrons schreef: Werk vonage trouwens? Is het echt ongelimiteerd bellen voor die $25 per maand of zit er toch een bepaald aantal minuten aan? Vonage is zo goedkoop vergeleken met de rest die VOIP aanbieden.
Ik betaal $15,- voor 500 belminuten per maand. (haal ik overigens nooit)
Hebben heel veel gratis services er standaard bij, zoals inderdaad die Caller ID.
Voor de $ 25,- kan je inderdaad ongelimiteerd bellen naar wie je ook wilt.
-
suebrons
- Amerikakenner
- Contacteer:
Dat scheelt. 500 minuten is trouwens ook niet gek voor $15. Da's meer dan 8 uur. Dat bel ik eigenlijk ook nooit weg. Misschien toch maar overstappen naar Vonage. Ga ik toch van de week even naar kijken.
-
Bennogr
- Amerika-expert
Skype is nog goedkoper. Het hele jaar overal in de VS en Canada bellen voor $30. Plus 2 dollarcent per minuut naar Nederland.
En je betaalt alleen voor gebruikte minuten, geen minimum afname per maand.
Je computer moet wel aanstaan, en je kunt daar een telefoon met een USB aansluiting (zie Radio Shack) in schuiven.
Je computer moet wel aanstaan, en je kunt daar een telefoon met een USB aansluiting (zie Radio Shack) in schuiven.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
BuckeyeRed
- Amerikakenner
Wij gebruiken Lingo (dot com). Kost ons $22 per maand en unlimited bellen naar overal inclusief Nederland. Vandaar dat onze dochter dus ook geregeld letterlijk uren aan de telefoon hangt met opa en oma als het bij hun avond is. Vind ik wel leuk dat dat gewoon kan. Gaan ze mens-erger-je-nieten of een ander spel spelen dat ze allebei hebben. Of hin eigen verhaaltjes bedenken. Of voorlezen. 
-
suebrons
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ook een goed alternatief inderdaad. Nadeel vind ik alleen dat je PC aan moet staan. Of was skype nu ook dat programma waarmee je van PC naar een gewone telefoon kan bellen?
Mijn opa en oma bijvoorbeeld hebben geen PC, dus voor hen heb ik eigenlijk een gewone telefoon.
Mijn opa en oma bijvoorbeeld hebben geen PC, dus voor hen heb ik eigenlijk een gewone telefoon.
-
BuckeyeRed
- Amerikakenner
Lingo is gewoon een VoIP, je hoeft geen computer te hebben als wij je bellen. Wij ook niet, maar wij hebben wel de internet-kabelaansluiting nodig.
Wij gebruiken gewone telefoon toestellen, als je belt merk je niet dat het voice-over-internet is in plaats van een gewone telefoonlijn. Ook gratis caller ID en we krijgen de voicemails in email (maar dat kan je zelf kiezen), doorverbinden met een ander nummer en nog meer grappigs.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Als wij in Amerika zitten bellen we altijd met skype naar huis.suebrons schreef:Ook een goed alternatief inderdaad. Nadeel vind ik alleen dat je PC aan moet staan. Of was skype nu ook dat programma waarmee je van PC naar een gewone telefoon kan bellen?
Pc naar pc kost niets, pc naar vaste telefoon iets van $ 0,02 per minuut
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Ik gebruik voor het naar NL bellen ook altijd Skype.Bennogr schreef:Skype is nog goedkoper. Het hele jaar overal in de VS en Canada bellen voor $30. Plus 2 dollarcent per minuut naar Nederland.
Werkt goed en koop gewoon steeds wat beltegoed. Zo'n E10,- per 2 maanden of zo. Al is het bellen met Vonage naar NL ook niet zo duur.
Maar met Vonage heb je een eigen nummer en gebruiken we gewone telefoons. Dus net als de KPN in NL zeg maar. Je merkt er niks van dat het anders werkt dan de gewone telefoon maatschappijen. (Behalve dan dat het goedkoper is)
Vonage heeft ook dat je naar bepaalde landen in Europa gratis kunt bellen. Natuurlijk zit NL nou net niet in dat rijtje. Zal je altijd zien, hoop dat dat ooit aangepast wordt.
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Heb ik net even zitten kijken.BuckeyeRed schreef:Wij gebruiken Lingo (dot com). Kost ons $22 per maand en unlimited bellen naar overal inclusief Nederland. Vandaar dat onze dochter dus ook geregeld letterlijk uren aan de telefoon hangt met opa en oma als het bij hun avond is. Vind ik wel leuk dat dat gewoon kan. Gaan ze mens-erger-je-nieten of een ander spel spelen dat ze allebei hebben. Of hin eigen verhaaltjes bedenken. Of voorlezen.
Ziet er ook goed uit. Lijkt het zelfde als Vonage, maar daarbij naar bellen Nederland dus wel gratis.
-
BuckeyeRed
- Amerikakenner
Dat is inderdaad waarom wij voor Lingo hebben gekozen en niet voor Vonage. 
We hebben het nu bijna twee jaar en nooit problemen mee gehad, bevalt echt erg goed.De geluidskwaliteit was soms wat slecht, maar dat namen we voor lief omdat het zo goedkoop was.
Nu hebben we recent een nieuw modem gekregen van Time Warner Cable, omdat we problemen met de internetkabel hadden, en blijkt dat het al die tijd daarin heeft gezeten.
De kwaliteit is nu glashelder (en onze computer is weer supersnel op internet).
Mocht je (of iemand) zich voor Lingo willen aanmelden stuur me dan even een pb'tje... als je bij je aanmelding het emailadres geeft van een bestaande klant krijg je allebei een maand gratis. Daar zeg ik dit allemaal niet om, hoor! Maar het is wel een leuke bijkomstigheid natuurlijk.
We hebben het nu bijna twee jaar en nooit problemen mee gehad, bevalt echt erg goed.De geluidskwaliteit was soms wat slecht, maar dat namen we voor lief omdat het zo goedkoop was.
Nu hebben we recent een nieuw modem gekregen van Time Warner Cable, omdat we problemen met de internetkabel hadden, en blijkt dat het al die tijd daarin heeft gezeten.
Mocht je (of iemand) zich voor Lingo willen aanmelden stuur me dan even een pb'tje... als je bij je aanmelding het emailadres geeft van een bestaande klant krijg je allebei een maand gratis. Daar zeg ik dit allemaal niet om, hoor! Maar het is wel een leuke bijkomstigheid natuurlijk.
-
Bennogr
- Amerika-expert
Skype werkt naar gewone telefoons. Zelfs die van mijn moeder, nog een telefoon met een echte draaischijf. (Dat werkt en waarom zou ik veranderen, zegt ze. De wijsheid van een 95-jarige!)
Lingo ga ik eens bekijken, want Skype doet vreemd op mijn desktop, maar weer niet op mijn schootcomputer.
Computers! Kan niet met en niet zonder ze leven.
Lingo ga ik eens bekijken, want Skype doet vreemd op mijn desktop, maar weer niet op mijn schootcomputer.
Computers! Kan niet met en niet zonder ze leven.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
En dan vragen ze: Als u wint, wilt u dan liever de Geldprijs of de Auto...Mack schreef:Ben ooit gebeld door iemand die me mededeelde dat ik "geselecteerd" was en kans maakte op miljoenen Euro's, ik moest alleen loten kopen.
Het was heel doorzichtig, ik ben in discussie gegaan en dat vonden ze niet leuk. Uiteindelijk waren ze het zo beu dat ze boos hebben opgehangen
zodat ze makkelijk respons krijgen. hahahah handige rakkers.
Als het een vrouw is die wat wilt aansmeren ga ik haar meestal lastig vallen met wil je met me uit en je hebt een lieve stem,
meestal vinden ze dat wel leuk (ik koop toch niks)
-
suebrons
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik heb wat te doen van het weekend zie ik al. Lingo klinkt goed met gratis bellen naar NL 
-
peet
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik werd in het begin ook helemaal gek gebelt door weet ik wat voor bedrijven en telemarkers. Inmiddels sta ik op de do-not-call list en het aantal telefontjes is inderdaad sterk verminderd.
Ik heb sinds kort skype ontdekt en dat werkt prima, zowel van pc naar pc als van pc naar een gewone vaste of mobiele telefon in NL.
petra
Ik heb sinds kort skype ontdekt en dat werkt prima, zowel van pc naar pc als van pc naar een gewone vaste of mobiele telefon in NL.
petra
http://www.vandijkjes.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Every day is a gift, not a given right
Every day is a gift, not a given right