Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

welke buurt?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Madtweety
Amerika-newbie
Contacteer:

welke buurt?

Bericht door Madtweety »

Hallo,

Voor onze huwelijksreis ben ik nog even aan het zoeken voor hotels in New York, maar in welke buurt kan je het beste zitten voor alle belangrijke toeristische attracties.. het hotel moet wel een beetje budget zijn want ze zijn wel een stuk duurder als in de rest van de states...
Hydrotherion
Amerikafan

Bericht door Hydrotherion »

Voor een huwelijksreis zal ik de Belvedere hotel overwegen. Niet te duur maar toch mooie degelijke kamers

http://www.belvederehotelnyc.com/index.shtml

Ligging is op 1 block van Times Square. Verder nog op drie blocks van een subway hub(meerdere verbindingen) dus de andere attracties zijn dan makkelijk te bereiken.

Een stuk romantischer is de Washington Square hotel

http://www.washingtonsquarehotel.com/

Ligt in het hartje van Greenwich Village. Vele clubs,restaurans en bar in de buurt. Nadeel is wel dat de subway verbinding naar mijn meing iets minder is waardoor je wat langer moet reizen om naar andere attracties te gaan. Dit is geen probs natuurlijk als je bv. met de Taxi alle attracties aandoet.
Sanny Rocks
Amerikafan

Bericht door Sanny Rocks »

20 mei ga ik NY en wij overnachten ook in het Belvedere Hotel. In maart 2001 was ik ook in NY en toen sliepen we ook in dat hotel. Zoals Hydrotherion al zegt: de ligging is prima en het is niet te duur.

Groetjes Sanny
Sanny Goes New York!!
jvinch
Amerikakenner

Bericht door jvinch »

Zeker ook even bij reservering melden dat je op je honeymoon bent. Je krijgt dan vaak een room upgrade. Ook aan te bevelen bij het inchecken op het vliegveld. Als er plaats is in First Class, geven ze je daar ook mogelijk een betere plek.

Success!
Ronn3man
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Ronn3man »

Ik weet wel dat je goed bent in Manhatten, maar anders moet je even naar sites gaan rondneuzen hotels.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer