Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Elektrische voorzieningen in Camper
Elektrische voorzieningen in Camper
Zit er in de camper ook een aansluiting voor mijn navigator (sigaretten aansteker)?
Re: Elektrische voorzieningen in Camper
Zoals gzegd, ja! maar er zijn ook nog amerikaanse stopcontacten (110 V!!). De meeste adapters kunnen zowel 110 als 220 aanSip schreef:Zit er in de camper ook een aansluiting voor mijn navigator (sigaretten aansteker)?
Ik weet niet waar je de campre gehuurd hebt, anders kan je eens bij hen of op hun site kijken. Wij hebben onze camper bij Travelhome gehuurd en op de site van El Monte (onze verhuurder) staat zelfs een nederlandstalige instructie video (http://www.elmonterv.com/ca-85.aspx) maar daar vertellen ze niets over het aantal sigarettenaanstekers.........
Peter
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
In de campers die wij gehuurd hebben zat altijd een sigarettenaansteker (het gat tenminste;-). Wij hebben ooit een dubbelstekker gekocht hier in Nederland om tegelijkertijd de telefoon op te kunnen laden en de navigatie te gebruiken.
In de camper die we dit jaar hadden zaten trouwens ongeloofelijk veel stopcontacten, op allerlei plekken. Wel een verloopje meenemen van 220 naar 110. Wij nemen ook een blok mee waar vijf Nederlandse stekkers in kunnen, makkelijk om veel tegelijk op te laden. Ik heb altijd nog een tweede verloopje bij me om ook mijn fohn makkelijk te kunnen gebruiken in het badkamertje.
In de camper die we dit jaar hadden zaten trouwens ongeloofelijk veel stopcontacten, op allerlei plekken. Wel een verloopje meenemen van 220 naar 110. Wij nemen ook een blok mee waar vijf Nederlandse stekkers in kunnen, makkelijk om veel tegelijk op te laden. Ik heb altijd nog een tweede verloopje bij me om ook mijn fohn makkelijk te kunnen gebruiken in het badkamertje.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
In onze auto zaten ook drie 12 volt aansluitingen al was ons voertuig een "beetje" kleiner.....Annie schreef:Ik telde 3 sigarettenaanstekers in onze camper, we hadden wel een beetje grote camper.
Meestal zit er eentje voor, eentje achter het middenconsole voor de achterpassagiers en eentje in de kofferbak. In zo'n (grote) camper zou je dan ook zeker meerdere aansluitingen mogen verwachten.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
2 op het dashbord, 1 in de slite-out van het woongedeelte, 1 in de slaapkamer en nog een in een van de opbergluiken aan de buitenkant van de camper.Annie schreef:Ik telde 3 sigarettenaanstekers in onze camper, we hadden wel een beetje grote camper.
5 in totaal dus maar dit was wel een 34 ft, in de C-class campers zal je er afhankelijk van de grote 3 (C22, C25) á 4 (C28 en groter) vinden.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zou me niets verbazennieuwenoord schreef:Kijk eens onder de staart van PrincessIk heb een sigaretten aansteker op mijn Harley nu jullie weer!![]()
![]()
![]()
![]()
(N.B.: heb hier al gecheckt :dunno: )
Ik rook trouwens niet, maar een sigarettenaansteker en bekerhouder is vrij normaal op een motor hier in het Wilde Westen
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 21 Reacties
- 3184 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 18 Reacties